Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Levertijd bij bestellen online

wmc
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 22 sep 2010 22:24

wmc 21 aug 2014 11:48

Heeft er iemand de afgelopen week toevallig ook het blad online besteld? De vorige keren dat ik dit deed was het blad er met 1-2 dagen. Nu duurt het al 3 dagen en heb ik nog geen verzend bevestiging, op mails wordt vooralsnog ook niet gereageerd door tijdschriftnu.nl .

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 21 aug 2014 11:53

Kijk even in het Wat zouden we willen zien in het nieuwe Fiets nummer ? topic.

Laatste post van Freerider.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 21 aug 2014 13:22

Beste wmc,

Ik heb er ook last van. Onlangs de fiets special onderhoud & reparatie besteld. Ook hier werd gesproken over 2 a 3 werkdagen. Nu meer dan een week verder nog steeds niks.
Ik belde fiets klantenservice op en vraag wanneer het bestelde blad komt. Het antwoorde luide: Ja daar kunnen wij niks aan doen blalabla.Ik gaf aan lekkere reclame voor jullie als het zo lekker snel gaat die online bestelling. Na wat aandringen wilde ze even kijken waar het fout gaat. Ze moet nog steeds bellen. Goede service he.


Na een paar dagen belde ik met NewSkoolMedia. Vertelde mij dat ze het uitgingen zoeken na een paar dagen maar weer zelf gebeld. Nu blijkt het blad weer gedrukt moeten worden blabla nog 5 werkdagen wachten.
Tip misschien voor die mensen daar, hou je klanten tevreden en geef bijvoorbeeld aan als compensatie bieden wij een gratis nummer aan of een ander blad. Niks niks.
Nu maar geduldig wachten tot ik een ons weegt.

Een ding staat vast ik denk de volgende keer wel 10x na voordat ik bestel bij deze club.

Top reclame voor jullie blad!!!!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 aug 2014 13:50

Je kan er niet inkomen dat de overgang naar een andere uitgever, andere klantenservice, enz even voor wat vertraging en problemen zorgt? Ik snap dat het vervelend is, maar zo'n ramp is het toch niet als je die special wat later krijgt?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 21 aug 2014 14:48

Ik begrijp de frustratie hoor. En er wordt serieus aan gewerkt om alles snel te stroomlijnen. Dit soort verhuizingen is normaal gesproken al een crime, maar in ons geval moest alles ook nog eens binnen een maand gebeuren. NewSkool bestond een maand geleden nog nauwelijks en nu is het een bedrijf met bijna 100 man personeel, ander pand (1 september verhuist de redactie), it, telefonie, hr-afdeling, eigen klantenservice, etc. etc...daar gaat helaas wel eens iets wat minder soepel dan we allemaal zouden willen.

Nogmaals excuus, maar het komt echt goed..beloofd!
Afbeelding | Afbeelding

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 21 aug 2014 15:01

Beste amclassic-fan,

Ik wil heus wel begrip hebben voor sommige zaken, maar ik vind het jammer dat men niet reageert op mijn mail en dat ik diverse keren moet bellen om te vragen wat er aan de hand is.

Wat Freerider nu doet vind ik zeer netjes, maar had ook even kunnen worden aangegeven op de website dat je gaat verhuizen en dat het mogelijk is dat er wat vertraging kan zijn.

Voor de rest wil ik het hierbij laten en wacht ik wanneer de special komt.

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 21 aug 2014 16:27

Beste allemaal,

Zoals Edwin (Freerider) aangeeft zitten we midden in een overgangsfase van het ene bedrijf naar het andere. Da's allemaal niet bedoeld als excuus, maar het levert wel wat aanloopproblemen op. Die kunnen we veelal als redactie best even snel zelf oplossen. Je kunt als klant natuurlijk hier je grieven neerzetten, maar liever heb ik dat je het direct meldt bij ons. De redactiemail werkt en is de directe link met ons. Dit is jullie forum en we bemoeien er ons lang niet iedere dag mee.

Dus stuur ff een mail naar redactie (at) fiets.nl als er iets is dat onze onmiddellijke aandacht behoeft, dan doen wij ons best om alles op te lossen.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5306
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 21 aug 2014 16:31

Rodrick,

Ben het met jou eens dat hier die grieven niet hoeven, maar als je goed leest wordt mail klaarblijkelijk ook niet beantwoord. Misschien iets om extra aandacht aan te geven dan, aangezien jij vraagt om te mailen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 22 aug 2014 13:53

Beste JPAR,

volgens de klachten wordt de klacht door de beide klantenservices niet goed behandeld. Daar heb ik geen zicht op, dat zijn externe bedrijven. Ik stel dus voor, zoals je in mijn post hebt kunnen lezen, de redactie direct op de hoogte te stellen van je probleem door ons te mailen, niet die klantenservice. Je mag hier van mij best klagen, maar de meest directe weg naar een oplossing van je probleem is een mail naar de redactie. En mijn collega is nu boos op jou. "Ik geef altijd antwoord en stuur altijd meteen op als het online te lang duurt. Duhhhhhh ;-)", aldus Patrizia.

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 22 aug 2014 20:51

Beste Rodrick,

Ik heb netjes een email verzonden naar jullie en heb vandaag netjes een email terug gekregen van Patrizia.

De special wordt vanaf de redactie gestuurd en zal een van deze dagen op de mat vallen.

Mijn dank.

itsme_luc
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2010 13:27

itsme_luc 24 nov 2014 19:22

Na enkele maanden heb ik de indruk dat de situatie nog verslechtert.

Op 7 november betaalde ik €35 voor een abonnement op het magazine Fiets.
De huidige status (meer dan 14 dagen later) is nog steeds 'In behandeling'. Ik vulde reeds 3 maal een contactformulier in: zonder reactie. Ook telefonisch is de klantendienst blijkbaar niet te bereiken (na 3 minuten een muziekje te hebben beluisterd heb ik maar opgehangen.
Kan iemand mij helpen???

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 26 nov 2014 11:09

Hallo Luc,
excuus voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, reageer daar even op, dan probeer ik het asap voor je op te lossen.

Voor anderen met dezelfde slechte ervaring, graag even melden via redactie@fiets.nl. Dan kunnen wij daarmee bij de klantenservice laten zien wat er fout gaat. Er blijken helaas nog steeds wat kinderziektes in het proces te zitten daar.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie