Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Wat zouden we willen zien in het nieuwe Fiets nummer ?

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 14 aug 2014 18:54

Een echte helm test, zie ook het helmen topic. De norm er bij pakken. Tests uitvoeren en proberen met een "objectief" oordeel te komen om de helm te kiezen die het best beschermd.
:winkthumb:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 aug 2014 12:45

Alle betere helmen voldoen toch gewoon aan de norm?
Enige verschil is pasvorm en dat is persoonlijk.
De allerveiligste helm niet opzetten ivm geen fijne persoonlijke pasvorm werkt ook niet.
Less is bore

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 16 aug 2014 13:12

rikkert schreef:Ik zou überhaupt het laatste nummer van fiets willen zien. Heb een los nummer besteld via de website (vorige week woensdag). Lvering binnen drie werkdagen... Heb nog steeds niks ontvangen. Woensdag een mail verstuurd. Nu donderdag einde dag en niet eens een reactie op de mail.

Iets doet me vermoeden dat de redactie dit topic leest......
Vrijdag een juffrouw aan de telefoon gehad en die ging het uitzoeken en zou terugmailen hoe het zat. Maar weer geen mail ontvangen. Maar weer gemaild dat ik geen mail krijg.. grrr. Echt superknullig dit.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 16 aug 2014 14:20

daniel1975 schreef:Alle betere helmen voldoen toch gewoon aan de norm?
Enige verschil is pasvorm en dat is persoonlijk.
De allerveiligste helm niet opzetten ivm geen fijne persoonlijke pasvorm werkt ook niet.
Er valt - volgens mij - best nog wat af te dingen op die norm, en de norm is natuurlijk een onder grens. Daar kan je net aan voldoen, ruim aan voldoen en mijlen ver bovenuit steken.. Verder zal een dergelijk artikel ook wel informatief zijn. IN die zin dat de norm uitgelegd zal moeten worden. Dan weet de gebruiker ook hoe zijn helm getest is.. Lijkt me een serieus leuk onderzoek.
:winkthumb:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 16 aug 2014 14:28

Gezocht: testpersoon om met 12 helmen goed hard te vallen :D
Less is bore

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 16 aug 2014 20:04

daniel1975 schreef:Gezocht: testpersoon om met 12 helmen goed hard te vallen :D
Doet me denken aan die mop over Al Quaida: ze hebben een enorm tekort aan ervaren zelfmoordterroristen. :lol:
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 20 aug 2014 10:44

rikkert schreef:
rikkert schreef:Ik zou überhaupt het laatste nummer van fiets willen zien. Heb een los nummer besteld via de website (vorige week woensdag). Lvering binnen drie werkdagen... Heb nog steeds niks ontvangen. Woensdag een mail verstuurd. Nu donderdag einde dag en niet eens een reactie op de mail.

Iets doet me vermoeden dat de redactie dit topic leest......
Vrijdag een juffrouw aan de telefoon gehad en die ging het uitzoeken en zou terugmailen hoe het zat. Maar weer geen mail ontvangen. Maar weer gemaild dat ik geen mail krijg.. grrr. Echt superknullig dit.
Wordt steeds droever, nog steeds niets vernomen. Bel nu de klantenservice en die nemen niet op. Ik wil de Fiets niet eens meer, ik zoek wel even tussen het oud papier van de buren, heb ik m gratis en die hebben m toch al uit. En ik wil mijn geld terug.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 20 aug 2014 22:30

Hallo Rikkert,

ai, dit is pijnlijk. Excuus voor dit geklungel. Ik vrees dat het deels te verklaren is doordat we vorige week zijn verhuisd van de klantenservice van Sanoma naar die van onze nieuwe uitgever NewSkoolMedia. Kennelijk is dat niet helemaal vlekkeloos gegaan. Slecht excuus, maar dan ken je in ieder geval de achtergrond. Ik heb ook een klacht ontvangen van iemand die webtrainer niet kon gebruiken....ik schaar het maar onder aanloopproblemen, op de redactie hebben we wel de indruk dat we er op vooruit gaan ;)

Doe me een lol en stuur me even je adres in een pb, dan doe ik de laatste uitgave morgen direct voor je op de post.
Afbeelding | Afbeelding

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 03 sep 2014 19:11

pe-emmetje naar freerider verstuurd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 10 sep 2014 13:45

Het wordt nog gekker, klantenservice reageert niet op mail, ik verstuur een pm-metje naar freerider, die reageert ook niet meer. Sorry, maar ik bestel echt nooooit meer een los magazine. Mijn geld heb ik nog steeds niet terug.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 10 sep 2014 13:57

Stephan van de klantenservice gesproken, ze gingen het net vandaag naar de bank sturen. Ik ben benieuwd. Afschrijven bij bestelling in dertig milliseconden en dan 30 dagen doen over terugstorten. Ik heb al voor 5 euro verbeld maar inmiddels zit ik in het standje principekwestie.

Op mijn vraag wanneer ik het op mijn rekening kan verwachten (morgen neem ik aan?) gaf de medewerker aan dat het toch echt wel 4 tot 6 weken kon duren voordat ik mijn geld terugkrijg. Dat verzin je toch niet? Op mijn opmerking dat het overmaken van geld binnen 1 dag kan, meldde hij doodleuk dat hij dat terug moest melden. Kan hij ook niks aan doen maar als bedrijf zou ik me toch eens achter de oren krabben.

Wordt nu teruggebeld of het toch niet sneller kan.....ben benieuwd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

jer81
Forum-lid
Berichten: 637
Lid geworden op: 06 aug 2014 17:21

jer81 10 sep 2014 14:28

Vorige week woensdag of donderdag het onderhouds nummer besteld en zaterdag lag die op de deurmat. Best een dik nummer. Het gaat dus ook wel eens goed.

Plaats reactie