Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Pijnpunten, ook voor dames?

elom
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2013 20:07

elom 16 nov 2013 20:15

In de Fiets trainings- en voedingsgids staat een artikel genaamd "pijnpunten". Leuk om te lezen waar de mannen last van hebben, maar ook de dames hebben last van zadelpijntjes. Kunnen jullie daar eens een artikel over schrijven? Aangezien er ook steeds meer dames zijn die fietsen.

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 17 nov 2013 06:02

Misschien kun je je bericht beter aan de redactie van het magazine sturen? Dit is het forum, waar alle Nederlandstaligen ter wereld communiceren over fiets en fietsen. Wat me ook opvalt in je bericht, met een knipoog hoor, is dat mannen op de fiets "mannen" heten en vrouwen op de fiets "dames ". In mijn beleving zitten "dames" thuis en zitten vrouwen op de fiets. :P

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 20 nov 2013 18:28

elom schreef:In de Fiets trainings- en voedingsgids staat een artikel genaamd "pijnpunten". Leuk om te lezen waar de mannen last van hebben, maar ook de dames hebben last van zadelpijntjes. Kunnen jullie daar eens een artikel over schrijven? Aangezien er ook steeds meer dames zijn die fietsen.
Welkom op het forum! Ik ga er vanuit dat de redactie wel een beetje mee leest, dus wellicht word je vraag gehoord.
Er is trouwens ook op het forum een heel topic over dit onderwerp: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=10120

Plaats reactie