Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Medewerking gezocht!

rijden_
Forum-lid
Berichten: 270
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

rijden_ 05 nov 2013 10:38

Gezocht

Voor FIETS 1 van 2014 hebben we een test/artikel over 'custom' racers. We hebben al twee modellen -een stalen en een alu, maar We zijn op zoek naar lezers die zelf een custom racer hebben opgebouwd. En die er echt moeite voor hebben gedaan. Bijvoorbeeld een eigen frame hebben geimporteerd en opgebouwd. Maar ook: een frame precies laten spuiten naar wens en daarbij de afmontage op hebben afgestemd. Mag gloednieuw zijn, maar ook gebruikt en 'refreshed'. Het gaat niet om 'vintage' modellen.

Per fiets komt er een pagina in het blad. Dat is inclusief foto's maar ook meetwaardes en een rijindruk. Dus je moet wel bereid zijn om je fiets/frame kort uit te lenen en te laten meten op torsie- en bracketstijfheid. Dit alles vindt plaats binnen nu en een paar weken. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je je fiets maanden 'kwijt' bent!

We doen de oproep hier omdat jullie veel kennis hebben en we dat ook graag delen in het magazine met anderen die niet op het forum 'zitten'.
Graag zsm een mailtje naar menno.grootjans@sanoma.com
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27542
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 05 nov 2013 11:02

Ik denk meteen als Timo's Vetta...

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 05 nov 2013 11:04

Zag pas ergens op het forum een stalen zelfbouwframe maatje 60+ voorbij komen, lijkt me ook wel een leuke.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 05 nov 2013 20:46


sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 05 nov 2013 21:25

Wellicht overbodig maar just in case: regelen jullie wel een goede verzekering als er iets mis gaat met testen e.d. Recent een hoop ellende met een autoblad gehad waarbij ik de schade op mijn verzekering mocht verhalen omdat zijn te zuinig waren geweest om iets te regelen (en fietsen zijn doorgaans niet best verzekerd).

Plaats reactie