Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets februari

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 01 feb 2013 09:45

Leuke test over Performance racers, maar een misser jammer dat de moeder van aller performance racers, de Specialized Roubaix Sl4, niet vertegenwoordigd is in deze test.
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 01 feb 2013 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 01 feb 2013 12:21

Geen misser. Uiteraard hebben wij Specialized om een fiets gevraagd, maar Specialized wil niet meewerken.

Gebruikersavatar
Arno357
Forum-lid
Berichten: 1206
Lid geworden op: 21 aug 2012 21:54
Locatie: 's-Hertogenbosch

Gebruikersavatar Arno357 01 feb 2013 12:25

Ik heb Specialized ook om een fiets gevraagd, ging ook niet.

MVG Arno

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 01 feb 2013 13:40

Arno357 schreef:Ik heb Specialized ook om een fiets gevraagd, ging ook niet.

MVG Arno
:lol:
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 01 feb 2013 15:27

Ok...jammer en stom van specialized dat ze geen fiets beschikbaar hadden. Neem ik hierbij mijn woorden terug. :-)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Triple A
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 nov 2011 20:19
Locatie: arnhem

Triple A 01 feb 2013 16:45

wilde special;ized ook niet met de tarmac sl4 in de koopgids?
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1

basko
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 mar 2009 08:28

basko 02 feb 2013 09:58

chrissiewizzie schreef:Als ik dan 1 minount mag noemen: helaas wederom een column van die kwal van een Maurits. Wat een slechte keuze van Fiets! Z'n verzinseltjes zijn niet leuk, niet interessant en volledig smakeloos.
+1

verschrikkelijk ergerlijk! Wellicht grappig bedoeld (hoop ik eigenlijk), maar komt zo zeker niet over....

amateurke
Forum-lid
Berichten: 671
Lid geworden op: 10 jan 2007 13:16

amateurke 02 feb 2013 12:47

Is wel de column die altijd stof tot praten oplevert .
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37638
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 feb 2013 14:36

amateurke schreef:Is wel de column die altijd stof tot praten oplevert .
Maar nooit in positieve zin...... :roll:

Edit: net nog eens goed gelezen. Ben heel nieuwsgierig naar de mening van de redactie wat die man toevoegt aan het blad? (Serieuze vraag)
Less is bore

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 793
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 04 feb 2013 08:57

daniel1975 schreef:
amateurke schreef:Is wel de column die altijd stof tot praten oplevert .
Maar nooit in positieve zin...... :roll:

Edit: net nog eens goed gelezen. Ben heel nieuwsgierig naar de mening van de redactie wat die man toevoegt aan het blad? (Serieuze vraag)
+1
Ik had (helaas) niet gezien dat het zijn column was en stopte binnen de 100 woorden. Ik zocht snel de naam en besloot dit niet verder te lezen. Een kwartier later toch gedaan om zeker van te zijn dat ik terecht commentaar hier zou leveren. Spijt dat ik verder gelezen heb, en gesterkt dat ik hier een opmerking over moest plaatsen.

Ik krijg het gevoel dat het blad fiets betaald krijgt om zijn columns te plaatsen.

Verder leuk nummer, nog lang niet uit, maar de hoofdlijnen wel al gescand.

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 04 feb 2013 14:11

Ik vind de columns van Maurits ook niet altijd even geslaagd, maar om ze nu smakeloos te noemen... Gewoon kwestie van smaak, geen smaak is ook een smaak ;) .
Wat ik bedoel te zeggen: hij heeft een bepaald soort humor en zelfspot die je moet kunnen herkennen en dan ook nog waarderen. Het herkennen lukt me meestal nog wel, het waarderen helaas vaak wat minder.
Overigens stoor ik me persoonlijk meer aan het feit dat veel columns tegenwoordig (en dan zeker niet alleen in Fiets, lees bijvoorbeeld de Music Maker maar eens voor enkele tenenkrommende voorbeelden...) vooral over de schrijver van het stukje zelf gaan, van het niveau van een gemiddelde webblog. De columns van Karsten Kroon in Procycling waren wat dat betreft schoolvoorbeelden, helaas gaan die van Louise en Peter Winnen ook meestal over henzelf. Het feit dat ze onderwerpen aansnijden die ik persoonlijk leuk en/of interessant vind maakt dat ik deze columns weer wel kan waarderen, maar dat verhult niet dat het (in mijn ogen, maar wie ben ik...) nu ook niet bepaald hoogstaande columns zijn.
Moet wel zeggen dat de columns van Peter Winnen de laatste tijd wel steeds leuker worden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 04 feb 2013 14:36

soloist schreef:Overigens stoor ik me persoonlijk meer aan het feit dat veel columns tegenwoordig (en dan zeker niet alleen in Fiets, lees bijvoorbeeld de Music Maker maar eens voor enkele tenenkrommende voorbeelden...) vooral over de schrijver van het stukje zelf gaan
De definitie van een column volgens Van Dale:

Regelmatig verschijnende, ondertekende rubriek in een dag- of weekblad, met een persoonlijk karakter

Plaats reactie