Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Januari 2012

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jan 2012 19:50

De frames worden door dezelde werknemers in dezelfde fabriek gemaakt, met dezelfde productie techniek en praktisch hetzelfde materiaal. Pina valt een beetje uit 't rijtje omdat de frames veel zwaarder zijn dan de frames van de andere 3 merken. Natuurlijk zijn er wel verschillen, maar er valt echt niet objectief te zeggen dat een TCR Advanced SL een beter frame is dan een bijv SL4.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37620
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 jan 2012 20:08

Ik zeg toch ook niet beter? Anders. Net als dat skoda, audi en vw uit hetzelfde concern komen maar toch anders zijn.
Less is bore

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 26 jan 2012 20:12

Dat niemand het vergelijk naar vrouwen heeft getrokken.
Dan zaten we allang met z'n allen toestemmend te knikken achter ons schermpje.....
FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 26 jan 2012 20:21

duitse vrouw
Afbeelding

italiaanse vrouw
Afbeelding
Live fast; die young. mijn blog

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 26 jan 2012 20:22

Dus dat.....is mij om het even!

;)
FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 26 jan 2012 20:33

Volgens mij kan ik het beter opgeven. Maar goed dat ik geen docent ben geworden...zou met pek en veren uit een school worden afgevoerd, gok ik.

Het gaat mij er niet om dat er geen verschillen zouden zijn! Ik zie juist wel verschillen tusen een Foil, Venge of Canyon Aeroad. En de ene vind ik wel mooi voor de aansluiting van bovenbuis en balhoofd en dan de ander juist weer niet. Of vanwege een zadelpenklem, of de staande achtervork, etc, etc. Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat mensen een frame anders bekijken, zodra er een naam van een bepaald merk opgespoten is. Dan zit hij in een hokje waar hij niet meer uitkomt, terwijl het frame voor hetzelfde geld bij een ander merk terecht had kunnen komen.

casper1990
Forum-lid
Berichten: 153
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:59

casper1990 29 jan 2012 20:35

litespeed schreef:
Het gaat mij er niet om dat er geen verschillen zouden zijn! Ik zie juist wel verschillen tusen een Foil, Venge of Canyon Aeroad. En de ene vind ik wel mooi voor de aansluiting van bovenbuis en balhoofd en dan de ander juist weer niet. Of vanwege een zadelpenklem, of de staande achtervork, etc, etc. Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat mensen een frame anders bekijken, zodra er een naam van een bepaald merk opgespoten is. Dan zit hij in een hokje waar hij niet meer uitkomt, terwijl het frame voor hetzelfde geld bij een ander merk terecht had kunnen komen.
het zou in die zin wel leuk zijn om eens een testje te doen, waarbij er 5 verschillende frames helemaal zwart worden gespoten en dan met exact dezelfde groep,wielen en anderen componenten worden afgemonteerd.
allereerst kun je dan kijken wat mensen mooi vinden zonder de invloed van een naam op het frame.
ten tweede zou je wel testwaardes en gewicht kunnen laten zien en dan nog eens kijken wat mensen goede zouden vinden.

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 30 jan 2012 21:50

casper1990 schreef:
litespeed schreef:
Het gaat mij er niet om dat er geen verschillen zouden zijn! Ik zie juist wel verschillen tusen een Foil, Venge of Canyon Aeroad. En de ene vind ik wel mooi voor de aansluiting van bovenbuis en balhoofd en dan de ander juist weer niet. Of vanwege een zadelpenklem, of de staande achtervork, etc, etc. Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij erom dat mensen een frame anders bekijken, zodra er een naam van een bepaald merk opgespoten is. Dan zit hij in een hokje waar hij niet meer uitkomt, terwijl het frame voor hetzelfde geld bij een ander merk terecht had kunnen komen.
het zou in die zin wel leuk zijn om eens een testje te doen, waarbij er 5 verschillende frames helemaal zwart worden gespoten en dan met exact dezelfde groep,wielen en anderen componenten worden afgemonteerd.
allereerst kun je dan kijken wat mensen mooi vinden zonder de invloed van een naam op het frame.
ten tweede zou je wel testwaardes en gewicht kunnen laten zien en dan nog eens kijken wat mensen goede zouden vinden.
De biertest!,zegmaar
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 30 jan 2012 22:01

simen schreef:De biertest!,zegmaar
En die conclusie was ook vrij duidelijk... :P

Keuringsdienst van Waarde

Plaats reactie