Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Autosticker

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 21 sep 2004 13:50

Misschien dat ik iets gemist heb, maar is een competitie waarin je prijzen kunt winnen dmv een autosticker niet ietwat vreemd voor een fietstijdschrift?? Ik heb er nog aan gedacht om de sticker achterop mijn fiets te plakken (inderdaad, ik ben zo'n fietser zonder gemotoriseerd koekblik), maar twijfel er een beetje aan of ik dan wel in aanmerking kan komen voor de prijzen.... :-)
Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

giantocr
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 aug 2004 17:27

giantocr 22 sep 2004 16:55

Quoten: Origineel geplaatst door Aziraphale op 21 September 2004


Misschien dat ik iets gemist heb, maar is een competitie waarin je prijzen kunt winnen dmv een autosticker niet ietwat vreemd voor een fietstijdschrift?? Ik heb er nog aan gedacht om de sticker achterop mijn fiets te plakken (inderdaad, ik ben zo'n fietser zonder gemotoriseerd koekblik), maar twijfel er een beetje aan of ik dan wel in aanmerking kan komen voor de prijzen.... :-)
Erik

Als je op je racefiets bij Appie Heijn boodschappen doet en je wordt gefotografeerd met de sticker val je natuurlijk in de prijzen
Der Jan und Ich fahren Giant

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 24 sep 2004 11:15

Quoten: Origineel geplaatst door Giant OCR op 22 September 2004




Als je op je racefiets bij Appie Heijn boodschappen doet en je wordt gefotografeerd met de sticker val je natuurlijk in de prijzen


Dat ik daar nou toch niet aan gedacht heb! Ik ga meteen een bord achterop m'n racefiets monteren om de sticker op te plakken... :-)
 
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

fast4ward
Forum-lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 sep 2004 16:10
Locatie: Gendt

fast4ward 24 sep 2004 16:29


Kheb wel braaf de sticker op mijn auto geplakt maar heb nog geen foto gezien op de site!!
Met de sticker op je fiets haal je natuurlijk sowieso de hoofdprijs!
mzzls
 
M@zzel

jandiep
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 apr 2004 16:25

jandiep 25 sep 2004 00:07

Quoten: Origineel geplaatst door Fast4ward op 24 September 2004



Kheb wel braaf de sticker op mijn auto geplakt maar heb nog geen foto gezien op de site!!
Met de sticker op je fiets haal je natuurlijk sowieso de hoofdprijs!
mzzls
 

Als je de redactie nu ff laat weten waar je heb meestal parkeerd, hoeven ze niet het hele land af om die ene foto te maken :)
<a target="_blank" href= "http://www.jandiep.blogspot.com">Mijn Blog</a>

joost
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:51

joost 28 sep 2004 17:15

Quoten: Origineel geplaatst door Aziraphale op 21 September 2004


Misschien dat ik iets gemist heb, maar is een competitie waarin je prijzen kunt winnen dmv een autosticker niet ietwat vreemd voor een fietstijdschrift?? Ik heb er nog aan gedacht om de sticker achterop mijn fiets te plakken (inderdaad, ik ben zo'n fietser zonder gemotoriseerd koekblik), maar twijfel er een beetje aan of ik dan wel in aanmerking kan komen voor de prijzen.... :-)
Erik

UITERMATE ZIELIGE AKTIE VAN FIETS DAT ZICHZELF DEGRADEERT TOT HET DONALD DUCK NIVO

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 28 sep 2004 17:19

Quoten: Origineel geplaatst door Joost op 28 September 2004

UITERMATE ZIELIGE AKTIE VAN FIETS DAT ZICHZELF DEGRADEERT TOT HET DONALD DUCK NIVO

Ik heb anders nog nooit Donald Duck " Een Vrolijk Weekblad" een dergelijke actie zien houden :)

azrael
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2004 13:03

azrael 28 sep 2004 17:23

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 28 September 2004
Quoten: Origineel geplaatst door Joost op 28 September 2004UITERMATE ZIELIGE AKTIE VAN FIETS DAT ZICHZELF DEGRADEERT TOT HET DONALD DUCK NIVO
Ik heb anders nog nooit Donald Duck " Een Vrolijk Weekblad" een dergelijke actie zien houden :)



Fiets.........een vrolijk maandblad ;-)
Steel is the way to go! ;-)

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 09 feb 2005 20:11

Quoten: Origineel geplaatst door Joost op 28 September 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Aziraphale op 21 September 2004


Misschien dat ik iets gemist heb, maar is een competitie waarin je prijzen kunt winnen dmv een autosticker niet ietwat vreemd voor een fietstijdschrift?? Ik heb er nog aan gedacht om de sticker achterop mijn fiets te plakken (inderdaad, ik ben zo'n fietser zonder gemotoriseerd koekblik), maar twijfel er een beetje aan of ik dan wel in aanmerking kan komen voor de prijzen.... :-)
Erik

UITERMATE ZIELIGE AKTIE VAN FIETS DAT ZICHZELF DEGRADEERT TOT HET DONALD DUCK NIVO


nou staat anders wel op de tweedde plaats van meest verkocht lees voer ooit dat zall de fiets wel noiit halen (bijbel staat op een)
 
keep the bike alive

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 09 feb 2005 20:30

Als ze dat wel zouden halen zouden heel veel mensen die fietsen niet interessant vinden zich abboneren op het blad en dus misschien ook wel op dit forum komen...laat ze maar wegblijven.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 10 feb 2005 14:38

nou staat anders wel op de tweedde plaats van meest verkocht lees voer ooit dat zall de fiets wel noiit halen (bijbel staat op een)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, maar de bijbel wordt al eeuwen uitgegeven. Dat haalt Donald Duck of FIETS nooit meer in.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 23 mar 2005 17:13

als fiets ook maar de helft haald van de donald duck van dit jaar zijn ze vast er blij op de redactie
 
keep the bike alive

Plaats reactie