Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets september

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 sep 2005 17:58

Ik denk dat Hans de spijker op de kop slaat. Veel mensen hier hebben een bovengemiddelde materiaalkennis en interesse. Dat zal het verklaren....
De prijzen van de 2e handsfietsen vond ik overigens aan de hoge kant. De Principia voor E2000 zou je aan mij nooit kwijtraken. Record 9sp, geen aantrekkelijke kleur, normale wielen.... nee, ik denk dat het 500 teveel is.
Dat verhaal over de atb-tocht door spanje zette mij wel aan het denken. Als alternatief voor de bergcyclo's lijkt zoiets mij ook wel heel gaaf om te doen!!! En juist voor die 30% nieuwtjes die er in zo'n blad staan lees je zoiets IMHO.
Less is bore

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 04 sep 2005 20:48

We zijn ook heel erg verwend door internet. Daar staan alle nieuwtjes als eerste. Kijk maar eens naar Eurobike, al het interessante weten we nu immers al, terwijl Fiets volgende maand met een 30 pagina's tellende bijlage komt over de nieuwtjes van de beurzen...

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4356
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 04 sep 2005 20:52

En toch ondanks dat ik (waarschijnlijk) naar de ifma ga en ook wel naar bike motion zal ik met veel plezier de 30 paginas lezen die fiets opstelt. met daarnaast zelfs nog wel het artikel dat o2bikers zal schrijven. Maar dat is persoonlijk en wie weet als ik 50 ben zal ik dat niet meer hebben maar nu als 30er nog wel.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 04 sep 2005 23:15

In de nieuwe TOUR staan testen van helmen. Interessant om de resultaten betr. de koeling te kunnen vergelijken. Verder hoe de helm op het hoofd "zit ". Ook zijn "snelle wielen " grondig getest. Plus nog redelijk veel andere interessante zaken.
De nieuwe FIETS is zo zo. Voor fietsers die weinig op hebben met MTB s is het voorlopig niet bijster interessant meer. Dat lakken van frames is weer wel een interessant artikel. TIP: Waarom niet meer techniek? Hoe problemen kunnen worden opgezocht en/of kunnen worden vermeden. Hoe demonteer je b.v. een modern freewheel van Campa of Shimi? Waar moet je op letten? ER zijn zoveel vragen op het forum ! Hieruit moge duidelijk zijn dat veel beginnende fietsers behoefte hebben aan technische artikelen. TS Biker oogste veel lof met de opbouw van zijn Scott.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 sep 2005 00:48

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 04 September 2005


In de nieuwe TOUR staan testen van helmen. Interessant om de resultaten betr. de koeling te kunnen vergelijken. Verder hoe de helm op het hoofd "zit ".

Dit is het meest onzinnige wat je kunt testen: een helm is namelijk iets persoonlijks... De MET stradivarius zat bij mij van geen kant, terwijl anderen er bij zweren. Als de koeling goed is maar de helm niet lekker zit heb je er niets aan want dan laat je hem te vaak thuis achter.
Less is bore

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 05 sep 2005 15:11

'k vind de voorkant ook niet echt pakkend. Het lijkt wel een scharrig voormalig oost-duits blaadje. Ik kan mij voorstellen dat dit niet uitnodigt tot kopen in de winkel.
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 05 sep 2005 17:28

In het blad staat een grote advertentie over "Fiets in een nieuw jasje". Ik ben benieuwd wat ze daarmee bedoelen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 sep 2005 17:39

Elke foto is beter dan deze ;)
Technisch echt ver beneden elke maat.
Less is bore

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 05 sep 2005 17:55

Fiets is vast blij met dit forum.
Het blad krijgt weinig lovende kritieken, redacteurs worden hard aangepakt (compact) en op nieuwe topics van het blad (leuke filmpjes gezocht) wordt niet gereageerd.
Aan zo'n doelgroep zou ik graag mijn bandbreedte en storage besteden
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 05 sep 2005 18:32

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 05 September 2005


Fiets is vast blij met dit forum.
Het blad krijgt weinig lovende kritieken, redacteurs worden hard aangepakt (compact) en op nieuwe topics van het blad (leuke filmpjes gezocht) wordt niet gereageerd.
Aan zo'n doelgroep zou ik graag mijn bandbreedte en storage besteden

Ze moeten vaker het forum bekijken, dan hadden ze al geweten dat er een topic is waar enkele leuke filmpjes instaan...

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 05 sep 2005 18:36

Als service naar de lezer is het forum niet bedacht anders was er wel een login die aan je abo gekoppeld is.
Als marketing tool werkt het duidelijk niet.
Ik vraag me af met welke doelstelling fiets dit forum in het leven geroepen heeft en houdt?
Er is in ieder geval geen censuur .
Voelt iemand van Fiets zich geroepen te reageren?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Plaats reactie