Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets september

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 03 sep 2005 18:20

Waarom een grote foto van de nieuwe Pinarello F 4:13 op de voorkant als er verder niet over geschreven wordt. Ik ben erg benieuwd naar de kritieken op dat frame? Het slaat niet op het stukje op de 10-speed groepen, aangezien er volgens mij Chorus op zit, wat ik niet echt betallbaar vind. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Het stukje over het stuurlint monteren was ok, maar ik heb met veel meer plezier het verhaal van TS-Biker gelezen hier op het forum.
Ik heb hem nog niet helemaal gelezen, maar het enige wat me écht aanspreekt is het stukje over occasions. Nu hopen dat daar ook wat in staat wat ik nog niet weet...

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 03 sep 2005 19:47

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 03 September 2005


Waarom een grote foto van de nieuwe Pinarello F 4:13 op de voorkant als er verder niet over geschreven wordt. Ik ben erg benieuwd naar de kritieken op dat frame? Het slaat niet op het stukje op de 10-speed groepen, aangezien er volgens mij Chorus op zit, wat ik niet echt betallbaar vind. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Het stukje over het stuurlint monteren was ok, maar ik heb met veel meer plezier het verhaal van TS-Biker gelezen hier op het forum.
Ik heb hem nog niet helemaal gelezen, maar het enige wat me écht aanspreekt is het stukje over occasions. Nu hopen dat daar ook wat in staat wat ik nog niet weet...


waarom kopen jullie het blad eigenlijk?
 
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 sep 2005 21:02

Omdat er wel interessante dingen in kunnen staan en ik wat te lezen wil hebben.

Ik vond die foto op de voorkant ook een beetje raar, niet iets van een link met een artikel of zo zoals ze normaal wel doen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 03 sep 2005 21:53

In het artikel over occasions stond ook een hele kleine verwijzing naar het fiets forum. Eindelijk dat fiets daar wat aandacht aan schenkt.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 03 sep 2005 21:53

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 September 2005

Omdat er wel interessante dingen in kunnen staan en ik wat te lezen wil hebben.Ik vond die foto op de voorkant ook een beetje raar, niet iets van een link met een artikel of zo zoals ze normaal wel doen.


Dacht ook aan een artikel over Pina maar helaas. Weer veel MTB en weinig race. In de winkel zit er een extra bijlage bij van de zesdaagse (?) .
Voor de rest .......... ach laat maar nog 8 maanden dan zit het abonnement er op!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 03 sep 2005 23:08

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 03 September 2005


Waarom een grote foto van de nieuwe Pinarello F 4:13 op de voorkant als er verder niet over geschreven wordt.


Die komt er wrs over 1 of 2 maanden dan wel in.
 
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 03 September 2005

waarom kopen jullie het blad eigenlijk?



Om lekker wat te zeuren te hebben
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 sep 2005 23:50

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 03 September 2005


Waarom een grote foto van de nieuwe Pinarello F 4:13 op de voorkant als er verder niet over geschreven wordt. Ik ben erg benieuwd naar de kritieken op dat frame?



Dat vond ik ook DE grote teleurstelling. Ding lag in de folie op de mat, "ha gaaf, de F4:13!!!". Eén keer snel doorgebladerd....2e keer iets langzamer doorgebladerd...Nog eens een keer op de cover kijken.... ik kon hem niet terugvinden in het blad. Teleurstelling . (foto was trouwens beroerd voor een coverplaat. Veel te hard ingeflits en weinig sprekende achtergrond ;) )
Verder wel een aardige FIETS deze maand, niet veel bijzonders. Artikel over de spuiterij vond ik leuk en helder met veel verduidelijkende foto's! Als mijn ATB er ooit eens niet meer uitziet is dat toch een leuke optie. Stuk goedkoper dan een nieuw frame.
De verwijzing naar het forum was best duidelijk toch? Leuk dat er aandacht aan wordt geschonken.
Less is bore

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 04 sep 2005 00:24

Ach, als er een test van de F4:13 in komt zal er het volgende in staan:
-Hij ziet  er mooi uit, prachtig spuitwerk
-Hij rijdt uitermate lekker
(dit zal er nadrukkelijk in staan)
-Qua gewicht en stijfheid is hij niet spectaculair
(ongeveer 4 zinnetjes + de tabellen met cijfertjes)
 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 04 sep 2005 00:31

Quote: Origineel geplaatst door Scepticus op 03 September 2005
Ach, als er een test van de F4:13 in komt zal er het volgende in staan:-Hij ziet er mooi uit, prachtig spuitwerk-Hij rijdt uitermate lekker(dit zal er nadrukkelijk in staan) -Qua gewicht en stijfheid is hij niet spectaculair (ongeveer 4 zinnetjes + de tabellen met cijfertjes)

En natuurlijk de steekwoorden uitstraling, echt Italiaans en misschien zelfs wel raspaardje...

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 04 sep 2005 01:25

Gelukkig heb ik mijn abo opgezegd alweer veel te veel mtb.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 04 sep 2005 13:23

Goh als dit forum representatief is voor alle abbonees van fiets dan gaat er iets goed mis met hen ledenbestand. Ik lees namelijk bijna alleen maar berichten over opzeggingen van het abbonement. Maar goed mij krijgen ze niet zo snel gek ik vind het nog steeds en goed blad en lees het elke maand nog steeds met veel plezier.

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 04 sep 2005 14:39

mischien zijn de leden van dit forum wel Te fietsgek waardoor de waarde van het blad voor hun sterk verminderd.
Tour geeft daarintegen met cijfertjes en tabelletjes die voor de liefhebber alle info geven die ze nodig hebben maar voor de "leek" mischien wat te ingewikkeld zijn.
maargoed.. ik vind fiets nog steeds een leuk blad!
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

Plaats reactie