Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets augustus

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 aug 2006 10:23

php is het systeem waar bijvoorbeeld www.wielertoerist.nl op draait. Daar kun je veel meer mee, is gebruiksvriendelijker en ziet er beter uit. Je hebt bijvoorbeeld de mogelijkheid van priveberichtjes, een beter systeem voor "Berichten na laatste bezoek", etc.
Less is bore

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 08 aug 2006 12:04

Precies zoals Daniel zegt, het is een stuk prettiger in het gebruik.Wij willen php!
 

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 aug 2006 18:59

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Augustus 2006
Zal wel wennen zijn dat php heb ff gekeken maar ziet er wel wat omslagtiger uit, is ook mss een kwestie van ermee bekend raken hoop ik. Maar wat we nu "draaien" hier op het forum is wel lekker overzichtelijk.

Trust me, php is VEEL prettiger in de omgang.
Na het intikken van een bericht springt ie automatisch weer naar het topic, incl jouw nieuwe berichtje bijv. PB (persoonlijke berichten) gaan veel makkelijker want je hebt geen mailadres nodig, etc.
Maar goed, Fiets heeft hier voor gekozen en we moeten ook wel weer blij zijn dat dit forum er is.
Less is bore

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 aug 2006 13:24

Ze stappen niet over omdat dat veel te veel geld zou kosten. Veel bladen van SMM zitten nu bij 4net met .asp of dotnet, dat levert een aanzienlijke besparing financieel gezien op.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

alwin
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mei 2006 11:23

alwin 09 aug 2006 16:13

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Augustus 2006

Ze stappen niet over omdat dat veel te veel geld zou kosten. Veel bladen van SMM zitten nu bij 4net met .asp of dotnet, dat levert een aanzienlijke besparing financieel gezien op.


Waarom zou php veel geld moeten kosten. Wielertoerist.nl heeft echt geen geldboom o.i.d. en dat draait ook. Oké ze moeten een nieuwe opzet maken maar ik heb begrepen dat dat voor een beetje ICT-er een piece of cake is.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een echte gebruiker ben en geen verstand heb van de programmatuur.
Nu nog even on-topic. Ik vond het nummer wat tegenvallen maar de vorige edities waren wel de moeite waard dus ik blijf nog wel even abonnee.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 aug 2006 00:05

De webredacteur doet enkel klein onderhoud. Groot onderhoud zoals de hele ombouw van een maand of wat geleden is uitbesteed aan de hostingprovider (4net). Als je kan onderhandelen voor opbouw en onderhoud van 15 websites in 1 keer scheelt dat enorm dan dat je 15 contracten zou gaan afsluiten. Bij Fiets hadden ze hier ook echt liever gewoon naar onze zin PHP forumpje opgezet, maar een nadeel van in een grote organisatie zitten is nu eenmaal dat je soms niet kan doen wat je zelf wilt maar bij de meerderheid moet neerleggen. Ieder voordeel heb zo z'n nadeel...
In september gaan we bekijken wat we aan vernieuwingen door gevoerd kunnen krijgen.
 
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 11 aug 2006 17:49

Bewierookte Tour ?
Nou ja, wel eentje die de markt voor Leistungsmessungsgeräte ( heerlijke taal dat Duits, als iets als Staal op staal moet klinken, gebruik Duits: LLLLLLLLLLeisssssstungsssmesssssungggggsssgerättttteeeee ) op een rijtje zet. (Conclusie in het kort: SRM is de norm maar veel te duur en niet gericht op de europesche markt).
Daarnaast niet te beroerd om ff een heel kritisch stuk tav Jan Ullrich ( heilig in Duitsland) te plaatsen. Het verschil in redactionele/budgetaire ruimte ?

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 12 aug 2006 00:36

Mwah, had m wel redelijk snel uit deze keer, dat verschilt per keer;

Als ik de makers een suggestie mag doen, besteed wat aandacht aan de (fietskant van) Triathlon. Ik ben zelf Triathleet en zijn zat andere triathleten die ook een Abo op fiets hebben. Als je over Wielrennen, MTB-en, Veldrijden, BMX-en (zo af en toe) schrijft dan kan triathlonspecifiek schrijven zeker geen kwaad (Hoe vaak staan er uitgebreide recencies van tijdritfietsen in de fiets?). Weer meer spul om het blad mee te vullen en bovendien, en goed triathlonblad is er in NL niet (bondsblaadje stelt niks voor, en Triathlonweb is digitaal - lees niet op de WC leesbaar ).

robi-one
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 apr 2006 13:34

robi-one 12 aug 2006 13:03

Quoten: Origineel geplaatst door Mr. C op 11 Augustus 2006

Mwah, had m wel redelijk snel uit deze keer, dat verschilt per keer;Als ik de makers een suggestie mag doen, besteed wat aandacht aan de (fietskant van) Triathlon. Ik ben zelf Triathleet en zijn zat andere triathleten die ook een Abo op fiets hebben. Als je over Wielrennen, MTB-en, Veldrijden, BMX-en (zo af en toe) schrijft dan kan triathlonspecifiek schrijven zeker geen kwaad (Hoe vaak staan er uitgebreide recencies van tijdritfietsen in de fiets?). Weer meer spul om het blad mee te vullen en bovendien, en goed triathlonblad is er in NL niet (bondsblaadje stelt niks voor, en Triathlonweb is digitaal - lees niet op de WC leesbaar ).

Daar is jaren geleden de printer voor uitgevonden...
<a target="_blank" href= "http://album.zoom.nl/user/8553/images/8 ... .jpg">Mijn Bulls 105</a>

Plaats reactie