Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets September 2006

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 03 sep 2006 02:38

Vandaag de nieuwe Fiets ontvangen. Altijd boeiend is een zadeltest. De Specialized Toupé en de Fi'zi:ik Aliante komen als beste uit de bus met betrekking tot gemeten druk per vierkante centimeter. Zelf rijdt ik op de Fi'zi:ik Arione welke als 4e vermeld staat. Persoonlijk vind ik dit het prettigste zadel. Welk zadel missen jullie in deze lijst? En wat vinden jullie van de Specialized Toupé?
Gerardo

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 03 sep 2006 12:27

De SLR. Veel gebruikt en in mijn ogen nog steeds een van de mooiste. Staat wel mooi afgebeeld als opener met die naalden, maar niet getest. Verder had ik gehoopt dat de Thoork van Selle Italia aan bod zou komen. Ziet er veelbelovend uit, nog nergens 'in het echt' kunnen aanschouwen.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 sep 2006 12:38

SLR is in een eerder test al eens getest.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37360
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 sep 2006 12:50

Dat de SLR ooit eerder is getest wil toch niet zeggen dat je hem nu maar weg moet laten? Het was ook DE grote afwezige voor mij. Ik heb hem zelf en was gewoon nieuwsgierig of mijn mening correspondeerde met de testgegevens. (voor mij té hard).
Verder een niet echt boeiend nummer helaas :(. Ritje door Frankrijk is vooral leuk voor familie en vrienden, NTFU en Rondje Ijsselmeer kon ik ook niet echt warm van worden. Dopingverhaal was wel leuk!!
Overigens werd in dit nummer de kracht van internet wel weer bevestigd; een ingezonden brief n.a.v. de klachten over Ksyriumwielen op het forum. Door een aantal missers kan een product in no-time een compleet verkeerd imago hebben(de mijne rijden nog steeds perfect na 15.000km).Wat zou Presto trouwens betaald hebben voor de free-publicity in de column??
Less is bore

evert
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 jun 2005 18:48

evert 03 sep 2006 13:45

Heb zelf sinds kort de Toupe, kei hard maar verassend comfortabel!
Waar ik eigenlijk van baal bij Fiets, is dat ie eerder in de winkel ligt dan dat ik em thuis heb... wat is het voordeel van abonnee dan...
 
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4327
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 03 sep 2006 14:25

Zelf vond ik het wel weer een goede uitvoering (het blijft een breed publiek aanspreken dus als je uitgaat van een kwart van de artikelen interessant dan zit je aardig in de richting) vooral de column van richard kon ik wel waarderen, en dan vooral nog de laatste paar regels. Ook uiteraard de zadeltest, kijken of mijn toupe er nog een beetje goed uitkwam en ja dat hebben we wel kunnen lezen. Trouwens ook maar even de mini enqeute op de hoofdpagina ingevuld want ik vind 12 nummers per jaar wel genoeg, is al 1 meer dan de meeste fietsbladen, en er kan volgens mij alleen maar meer onzin in komen te staan, zoals standplaats en lezersreizen ofzo.

voetbal14
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 aug 2005 21:48

voetbal14 03 sep 2006 21:44

Ik heb de nieuwe fiets nu nog steeds niet!? hoe kan dat? Toen ik een 3 weken geleden op vakantie ging en na 2 weken thuis kwam lag er een acceptgiro van fiets... dus bij de bank ingeleverd enzo... maar is dat de reden dat ik deze nu niet krijg of later misschien? De kosten waren trouwens voor tot januari (23 euro nog wat)
Groet
=> wie het fietsen niet eert, is zijn fiets niet weert <= -- :S:S --

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 03 sep 2006 23:38

Weinig verrassend de laatste editie. Had 't na 10 minuten wel gezien (en gelezen).
En dat gezver over mtb/atb/kabouterfietsjes begint me nu mateloos te irriteren. Tijd voor het echte werk in dit blad: veldrijden.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4327
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 03 sep 2006 23:46

Quote: Origineel geplaatst door DeRosa op 03 September 2006
Weinig verrassend de laatste editie. Had 't na 10 minuten wel gezien (en gelezen).
En dat gezver over mtb/atb/kabouterfietsjes begint me nu mateloos te irriteren. Tijd voor het echte werk in dit blad: veldrijden.

Zie de webtest van deze maand de scott crossfiets

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 sep 2006 01:22

Daar ben ik het van harte mee eens. Een MTB/race magazine. En wat zit er mooi tussenin? Juist, de cyclocrossfiets.
Ik moet trouwens zeggen dat ik dit laatste nummer ook veel sneller uit had dan normaal.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 sep 2006 01:25

Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 03 September 2006

Weinig verrassend de laatste editie. Had 't na 10 minuten wel gezien (en gelezen).En dat gezver over mtb/atb/kabouterfietsjes begint me nu mateloos te irriteren. Tijd voor het echte werk in dit blad: veldrijden.

Had je met je grote mensen fiets vandaag naar Holten moeten komen dan had je waarschijnlijk wel anders gesproken
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

nine
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 mei 2006 22:16

nine 04 sep 2006 13:22

Mooi test van die 2 titanium fietsen, alleen spijtig dat er maar 2 van die kleine foto's bijstaan.

Plaats reactie