Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets mei

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 04 mei 2007 12:46

ik heb zojuist het mei nummer van het blad fiets ontvangen. het was deze keer wel erg vroeg, maar ik zeg hoe eerder hoe beter.
het niveau van het blad lijkt echter nu toch wel tot een dieptepunt zijn gedaald. de vormgeving is dramatisch. het is zelfs zo erg dat ik het blad nog maar amper heb doorgebladerd.
op de voorpagina prijkt met mooie letters EXTRA DIK NUMMER! ik ga dus kijken en wat blijkt al snel. er staan maarliefst drie 'artikelen' dubbel afgedrukt. zo kan ik dus ook een blad vullen. één pagina dubbel drukken kan, kan gebeuren. maar drie volledige stukken dubbel vind ik toch wel het toppunt.
nieuwe eindredacteur .. op vakantie misschien, of toch toe aan vakantie, hopelijk is dit niet tekenend voor de toekomst van het blad

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 04 mei 2007 17:29

Die van mij is helemaal in orde, geen dubbelpagina's. Je hebt dikke pech dus. Geen klachten over de artikelen. Hoge diversiteit in artikelen dit keer. Vormgeving is door de vele advertenties in verschillende formaten wat rommelig, maar niet heel erg storend. Vervelend voor je (misschien gaan ze het wel met je goedmaken...).

Gebruikersavatar
bianco
Forum-lid
Berichten: 586
Lid geworden op: 14 jun 2006 11:29
Contact

Gebruikersavatar bianco 05 mei 2007 00:08

Ik heb ook geen dubbele pagina's.
Wel een andere slordigheid: bij het artikel over de Giro etappes op Sardinië staat in het kaartje van het eiland met grote letters "Corsica"

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 05 mei 2007 00:10

Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 04 Mei 2007

Die van mij is helemaal in orde, geen dubbelpagina's. Je hebt dikke pech dus. Geen klachten over de artikelen. Hoge diversiteit in artikelen dit keer. Vormgeving is door de vele advertenties in verschillende formaten wat rommelig, maar niet heel erg storend. Vervelend voor je (misschien gaan ze het wel met je goedmaken...).

naja kijk als jullie dat niet hebben, geen probleem, ik zal zo eens kijken of ik misschien artikelen mis, dan zou het een heel ander verhaal worden. wel goed te horen dat het geen structurele fout is

rombaft
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 14 jun 2006 21:10

rombaft 05 mei 2007 09:35

Eigenlijk is dit , het blad van mei, de stap in de goede richting.
Heb het wegens tijdsgebrek nog enkel maar eens kunnen doorbladeren en niet echt uitlezen, maar op het eerste zicht zie ik precies verbetering.
hopelijk val ik niet in een slecht humeur wanneer ik het blad uitlees.

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 05 mei 2007 12:09

Wat ik niet snap is dat de mensen die elke maand blijven zeiken over het blad, nog gewoon lid blijven of het blad blijven kopen. Het is zinloos om elke maand te blijven schoppen tegen iets wat je niet kan veranderen. Zelf vind ik het niveau van Fiets makkelijk te lezen. Als ik ergens diep op in wil gaan, dan vind ik het Forum veel beter. Hier zit een grote groep ervaren mensen te posten, die ook van wanten weten!

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 05 mei 2007 12:17

ik heb deze ochtend even bekeken of ik pagina's miste en ik mis pagina 11-18 en 107-116.. maandag even contact opnemen met de redactie. verder nog steeds geen tijd gehad om het goed door te lezen.

Gebruikersavatar
leocuypers
Forum-lid
Berichten: 495
Lid geworden op: 10 feb 2005 22:10

Gebruikersavatar leocuypers 05 mei 2007 12:38

Ik heb hem even snel doorgebladerd en moest even stoppen op pagina 42, en zag in de snelligheid een foto, waarbij iemand echt fout op zijn fiets zit. (met de schooltas achterop)
Ik dacht even dat het een artikel was, over hoe het niet moet, maar na het lezen van dit verhaal, denk ik dat hij bij de raboploeg moet solliciteren.
in minder dan 4 minuten, 3 kilometer afleggen (meer dan 45 KM/uur)
en sneller dan 100 km/uur omlaag, lijkt me een sterk verhaal (op onderwerp "je topsnelheid" haalt dat niemand, en daar zitten toch wel goede tussen)
Hoe weet hij dat zonder fietscomputer? wat een bal!
 

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 05 mei 2007 13:01

Quoten: Origineel geplaatst door leo cuypers op 05 Mei 2007


Ik dacht even dat het een artikel was, over hoe het niet moet, maar na het lezen van dit verhaal, denk ik dat hij bij de raboploeg moet solliciteren.


Ik moest wel lachen om die gast. Hij komt nogal 'blaaskakerig' over. Als je die foto bekijkt zou je hem bijna een echte passende racefiets kado geven. En auto's inhalen in de stad? Om vervolgens uit de bocht te vliegen? En dat zonder helm? Ik haal alleen auto's in tijdens lange afdalingen, en dan alleen zonder veel snelheidsverschil en nadat ik via de spiegels oogcontact heb gehad. Maar goed, de gast heeft wellicht inderdaad talent.

superdamocles
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:53

superdamocles 06 mei 2007 11:56

Die gast heeft geen talent maar een hele grote duim! Wat een fantast!
Hij is super!

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 06 mei 2007 14:27

Quote: Origineel geplaatst door lancev7 op 05 Mei 2007
ik heb deze ochtend even bekeken of ik pagina's miste en ik mis pagina 11-18 en 107-116.. maandag even contact opnemen met de redactie. verder nog steeds geen tijd gehad om het goed door te lezen.


dam mis jij een katern dat bij het vergaren niet is meegebonden

rombaft
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 14 jun 2006 21:10

rombaft 07 mei 2007 19:27

Quoten: Origineel geplaatst door leo cuypers op 05 Mei 2007


Ik heb hem even snel doorgebladerd en moest even stoppen op pagina 42, en zag in de snelligheid een foto, waarbij iemand echt fout op zijn fiets zit. (met de schooltas achterop)
Ik dacht even dat het een artikel was, over hoe het niet moet, maar na het lezen van dit verhaal, denk ik dat hij bij de raboploeg moet solliciteren.
in minder dan 4 minuten, 3 kilometer afleggen (meer dan 45 KM/uur)
en sneller dan 100 km/uur omlaag, lijkt me een sterk verhaal (op onderwerp "je topsnelheid" haalt dat niemand, en daar zitten toch wel goede tussen)
Hoe weet hij dat zonder fietscomputer? wat een bal!
 

ja die gast was idd nogal blaaskakerig, geloff er ook weinig van, op die fiets meer dan 100km/u naar beneden gaan is zo goed als zelfmoord

Plaats reactie