Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

FIETS augustus 2007

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 aug 2007 21:25

[quote="havana"] Er is weinig mooiers dan met een winterzonnetje en blauwe lucht lekker door de polders te peddelen met een graadje of 3. Goed inpakken en dan is het heerlijk genieten en bovendien zeer weinig verkeer.[/quote]
Absoluut!!!! (Daantje reed bijna 1500km in jan en feb)
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27570
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 aug 2007 21:47


... bij terugkomst om een uurtje of 16:00 is het al aan het schemeren en ben je zeker 10 minuten bezig om je spullen uit te doen. Na een douche van zeker 20 minuten ben je weer helemaal 't mannetje en ruik je de stamppot al die wordt klaargemaakt. Je neemt plaats voor de houtkachel, bord op schoot, eet je bordje, kletst wat, leest een boekie, kijkt wat tv en uiterlijk om 21:30 kruip je lekker samen met je levensgezel onder je dikke dekbed in je ijskoude slaapkamer....

Was het maar weer winter ;)

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 08 aug 2007 22:18

[quote="havana"]
... bij terugkomst om een uurtje of 16:00 is het al aan het schemeren en ben je zeker 10 minuten bezig om je spullen uit te doen. Na een douche van zeker 20 minuten ben je weer helemaal 't mannetje en ruik je de stamppot al die wordt klaargemaakt. Je neemt plaats voor de houtkachel, bord op schoot, eet je bordje, kletst wat, leest een boekie, kijkt wat tv en uiterlijk om 21:30 kruip je lekker samen met je levensgezel onder je dikke dekbed in je ijskoude slaapkamer....

Was het maar weer winter ;)[/quote]

'k Ben al helemaal mee....allez, als 't nog eens winter wordt zeker. Deze winter ook veel gereden en eigenlijk is de voldoening dan nog groter he. Maar goed, eerst genieten van de 'zomer' en hopelijk nazomer. Zo'n avondrit in de windstille polders met ondergaande zon is ook niet mis.

:D
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

erwin.91
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jun 2006 01:32

erwin.91 09 aug 2007 23:47

En heeft er al iemand de nieuwe fiets in belgie kunnen kopen?
Ikke nog niet.

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 09 aug 2007 23:51

[quote="erwin.91"]En heeft er al iemand de nieuwe fiets in belgie kunnen kopen?
Ikke nog niet.[/quote]

nope, ik probeer morgen nog een keer. De verkoopster klaagde dat het elke keer hetzelfde probleem is en dat ze al gefactureerd hadden zonder dat zij al iets gekregen had.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

rodion
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 05 mar 2007 11:55

rodion 10 aug 2007 01:09

[quote="havana"]
... bij terugkomst om een uurtje of 16:00 is het al aan het schemeren en ben je zeker 10 minuten bezig om je spullen uit te doen. Na een douche van zeker 20 minuten ben je weer helemaal 't mannetje en ruik je de stamppot al die wordt klaargemaakt. Je neemt plaats voor de houtkachel, bord op schoot, eet je bordje, kletst wat, leest een boekie, kijkt wat tv en uiterlijk om 21:30 kruip je lekker samen met je levensgezel onder je dikke dekbed in je ijskoude slaapkamer....

Was het maar weer winter ;)[/quote]

Hoezo, was het maar weer winter. Ik weet niet of je vandaag buiten bent geweest, maar voor een mooie winterdag doe ik het ervoor.
L'enfer, c'est les autres

rombaft
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 14 jun 2006 21:10

rombaft 10 aug 2007 14:18

[quote="timper"][quote="erwin.91"]En heeft er al iemand de nieuwe fiets in belgie kunnen kopen?
Ikke nog niet.[/quote]

nope, ik probeer morgen nog een keer. De verkoopster klaagde dat het elke keer hetzelfde probleem is en dat ze al gefactureerd hadden zonder dat zij al iets gekregen had.
[/quote]


Lol , zo zal het wel gaan, factuur opsturen zonder te leveren,ik kan niet begrijpen water zo moeilijk aan is om het tijdschrift ook in Belgie op tijd te laten leveren, 't is verdorie een steenworp ver

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 10 aug 2007 22:08

Gelukt !!!!!!!!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 11 aug 2007 11:50

>Even een vraagje? Iemand wel eens gehoord/gelezen wat de verhouding racefietsers vs. mtb'ers is die het blad >fiets lezen (en dan beschouw ik racefietsers die met vorst op een afgetrapt mtb-tje rijden als racefietsers, waartoe >ik zelf behoor)? Naar mijn mening staat er (te) veel over mtb'en in, dat mij persoonlijk minder interesseert.

HELEMAAL MEE EENS! Ik zou wel wat meer over Cyclocross fietsen willen lezen, trouwens.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

b-ram
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 20 apr 2005 14:23

b-ram 11 aug 2007 13:09

plm 50% alleen racefietser, ruim 40% gebruikt beiden (beiden gebruiken = beiden zeer regelmatig gebruiken), rond 6% alleen mountainbiker.

ruim 50% rijdt triple overigens.
ruim 90% gaat nooit zonder helm op pad.

maar om aan te geven dat de Fiets-lezer toch vaak 'iemand anders is' dan de Forum-poster: Fiets krijgt een gemiddelde aardering van 7,9 NL / 8,1 België en advertenties worden niet al storend ervaren :)

http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 11 aug 2007 16:40

[quote="b-ram"]plm 50% alleen racefietser, ruim 40% gebruikt beiden (beiden gebruiken = beiden zeer regelmatig gebruiken), rond 6% alleen mountainbiker.

ruim 50% rijdt triple overigens.
ruim 90% gaat nooit zonder helm op pad.

maar om aan te geven dat de Fiets-lezer toch vaak 'iemand anders is' dan de Forum-poster: Fiets krijgt een gemiddelde aardering van 7,9 NL / 8,1 België en advertenties worden niet al storend ervaren :)

[/quote]

Dank je, dat was antwoord op de vraag. Mijn mening en enkele forumposters dus kennelijk niet maatgevend voor de gemiddelde fietslezer.
Groet,
Mike

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 11 aug 2007 18:46

[quote="Daniel1975"]Het blad heet idd nog steeds geen RaceFiets, dus mogen er wat mij betreft ook alle vormen van fietsen in staan. En vele wielrenners hebben ook een mountainbike staan hoor, vergis je daar niet in. Valt mij wel op dat het met enige regelmaat de wielrenners zijn die klagen over de mountainbikes in het blad en dat je nooit de mountainbikers hoort over de vele racefietstests...
[/quote]

Ik denk dat dit precies aangeeft dat er te veel in staat richting de leden en afnemers.
Er zijn namelijk wel een paar speciale bladen voor MTB-ers.

Maar goed, zo is er altijd wat, ik ben ook meer van de technische dingen en reisverhalen kunnen mij gestolen worden bijv..

Plaats reactie