Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

fiets oktober

koppi
Forum-lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 jul 2007 23:54

koppi 02 okt 2008 22:36

Dit is weer een mooie uitgave, maar ik mis het artikel over biken in het sauerland, zoals dat op de voorkant staat. Lees ik er over heen?

Koppi

Ps. Aansluitend op een andere discussie: ook ik ben vaak benieuwd naar de lokatie waar sommige foto's genomen zijn. Echter alleen voor beklimmingen/afdalingen

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 02 okt 2008 23:55

Biken in het Sauerland stond vorige maand in Fiets. Hebben ze per ongeluk laten staan...

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4526
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 03 okt 2008 01:24

Per ongeluk laten staan ? desinteresse bedoel je.
Sommige stuken zijn echt slecht leesbaar door keuze van achtergrond en lettertype (grote).

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 03 okt 2008 12:57

Wie een beetje het redacteursleven kent, weet dat elk foutje in je blad voelt als een messteek recht in het hart. Excuses voor het foutje op de cover over het Sauerland. Het is net niet gelukt om die tienduizenden letters helemaal in de perfecte volgorde te krijgen. Maar om dat desinteresse te noemen, Mao? Geldt dat dan ook voor de wijze waarop jij spelling tijdens Nederlandse les hebt gevolgd? 'Grote'?

zaaf
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 18 mei 2006 18:12

zaaf 03 okt 2008 13:03

Ik ben geen fan van Hoofdredacteuren die zichzelf maandelijks afbeelden in hun eigen blaadje maar als je dan ook nog persoonlijk wordt wanneer er terechte kritiek is maakt dat je een heel klein hoofdredacteurtje bent.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 okt 2008 13:12

Met de verkeerde benen uit bed gestapt ofzo? Volgens mij wordt er wel eens iets gezegd in de trant van "waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt"... Gelukkig is het weer bijna weekend dan kunnen de frustaties er weer uitgefietst worden.

Richard Plugge stond ook altijd al in die linker column op die betreffende pagina. Allicht dat 't meer te maken heeft met een beetje traditie dan dat Rodrick z'n ego wil strelen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 03 okt 2008 13:13

Zit het fietsseizoen erop ofzo?
De laatste tijd wordt iedereen maar afgezeken hier op het forum.
Als we nou eens afspreken dat we iedereen in zijn waarde laten dan wordt het een stuk plezieriger hier.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 okt 2008 13:18

Mag ik dan nu buiten mijn Moderator-rol maar als persoon Daniel even achter Roderick gaan staan? Als iemand die met grote regelmaat belachelijke stijl/tik/spelfouten maakt in zijn posts zo'n opmerking plaatst mag je je daar als hoofdredacteur best ook even als mens op reageren. Heb je enig idee hoe lullig je je als team (en eindverantwoordelijke) voelt als er zo'n fout in je blad staat? Op de cover nota bene? Om dat direct te kwalificeren als desinteresse zegt meer over de poster dan over het team van Fiets.
(Daniel heeft vanuit een vorige productmanagement functie genoeg ervaring met zulke foutjes en weet hoe het voelt)

Het zou velen eens sieren om eens wat minder negatief te posten over het blad Fiets. Koop het dan niet als het je niet aanstaat ipv elke keer weer de negatieve dingen eruit halen.
En wat betreft die column van Roderick: moeten dan ook de foto's van Louise en Peter Winnen weg worden gehaald bij hun column's?
Less is bore

thja14
Forum-lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 20 feb 2008 09:48

thja14 03 okt 2008 13:29

Kan het niet laten hier even mijn mening te ventileren. Ik vind de conclusie van Mao veel te kort door de bocht er kunnen duizenden redenen zijn voor deze fout, om dan meteen desinteresse als feitelijke reden te durven noemen is natuurlijk veel te kort door de bocht. Dat Roderick vevolgens zich persoonlijk aangevallen voelt geeft het tegendeel te denken, maar is natuurlijk ook weer niet goed. De persoonelijk sneer naar Mao hoeft niet en voegt niets toe, ik vind hem zelfs kinderachtig.
de opmerking van Daniel1975 "koop het blad dan niet" vind ik wel een hele domme, en wil ik best per PM aan Daniel1975 toelichten waarom. Evenals het vergelijk in het plaatsen van foto's. Een redacteur heeft een heel andere funcite en rol dan een columnist. Ook de vaste plaats op de tweede pagina is natuurlijk iets anders dan een stuk verder in het blad. In het algemeen vind ik dat er in ieder geval best wat genuanceerder en vriendelijker gereageerd mag worden op dit forum. Was tot voor kort namelijk een van de grote pluspunten van dit forum tov andere fora. Tot zover mijn gedachten op deze mooie vrijdag, waarop ik eigenlijk liever op de fiets had gezeten dan erover te typen.
Passie voor het fietsen en de fietsen.

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 03 okt 2008 13:51

[quote="thja14"]Kan het niet laten hier even mijn mening te ventileren. Ik vind de conclusie van Mao veel te kort door de bocht er kunnen duizenden redenen zijn voor deze fout, om dan meteen desinteresse als feitelijke reden te durven noemen is natuurlijk veel te kort door de bocht. Dat Roderick vevolgens zich persoonlijk aangevallen voelt geeft het tegendeel te denken, maar is natuurlijk ook weer niet goed. De persoonelijk sneer naar Mao hoeft niet en voegt niets toe, ik vind hem zelfs kinderachtig.
de opmerking van Daniel1975 "koop het blad dan niet" vind ik wel een hele domme, en wil ik best per PM aan Daniel1975 toelichten waarom. Evenals het vergelijk in het plaatsen van foto's. Een redacteur heeft een heel andere funcite en rol dan een columnist. Ook de vaste plaats op de tweede pagina is natuurlijk iets anders dan een stuk verder in het blad. In het algemeen vind ik dat er in ieder geval best wat genuanceerder en vriendelijker gereageerd mag worden op dit forum. Was tot voor kort namelijk een van de grote pluspunten van dit forum tov andere fora. Tot zover mijn gedachten op deze mooie vrijdag, waarop ik eigenlijk liever op de fiets had gezeten dan erover te typen.[/quote]
Helemaal met je eens. goed genuanceerd in ieder geval. Zo en dan nu weer aardig zijn tegen elkaar, maar wel kritisch. Trouwens best een mooie dag om te fietsen, dus was let je.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 03 okt 2008 14:19

Dat artikel over "slim" trainen was wel interessant. Onnozel vond ik de foto van team Liquigas zonder helm, en daarboven in de titel de term "sterke koppen". Lekker slim, om met je sterke kop op de keien te butsen.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 03 okt 2008 15:12

[quote="Robbebopper"]Dat artikel over "slim" trainen was wel interessant. Onnozel vond ik de foto van team Liquigas zonder helm, en daarboven in de titel de term "sterke koppen". Lekker slim, om met je sterke kop op de keien te butsen.[/quote]

Ik heb de afgelopen dagen de Gazetta doorgebladerd. Deze stond vol met voorbeschouwingen op het WK in Varese. Wat opviel was dat op elke foto van trainende profs bijna niemand een helm droeg. Als ergens het goede voorbeeld vandaan moet komen, dan is het dus niet van deze jongens.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie