Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

digitale versie in tijdschrift.nl

tenere
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 feb 2012 20:51

tenere 07 jul 2018 21:56

Ja dat is mogelijk :winkthumb: . Ik koop het blad via leeslounge (digitaal) en daar is het vervolgens ook te lezen. Account maken (geen abonnement nemen) en het "losse" blad kopen.
Geniet van het leven, het is (te) kort en duurt maar even

tomtom
Forum-lid
Berichten: 1135
Lid geworden op: 29 apr 2006 23:13
Locatie: Arnhem

tomtom 30 mei 2019 17:18

Nee hoor, dat gaat niet (meer). Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat Fiets (als 1 van de weinige bladen) NIET digitaal beschikbaar is!
Canyon Aeroad
Canyon Grail

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3080
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 30 mei 2019 18:48

Via blendle.com nog wel. Ik weet alleen niet of dat in combinatie met een abonnement kan.

tomtom
Forum-lid
Berichten: 1135
Lid geworden op: 29 apr 2006 23:13
Locatie: Arnhem

tomtom 30 mei 2019 19:03

Via blende zijn het toch alleen (sommige/geselecteerde) artikelen?
Canyon Aeroad
Canyon Grail

tomtom
Forum-lid
Berichten: 1135
Lid geworden op: 29 apr 2006 23:13
Locatie: Arnhem

tomtom 30 mei 2019 19:11

Gecheckt/gezocht maar op Blendle kan ik niets over/van Fiets niets vinden
Canyon Aeroad
Canyon Grail

lunitic
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:41

lunitic 24 nov 2019 07:31

Goede morgen,

Ik ben op zoek naar een van vorige tijdschriften van dit jaar (bandentest) in digitale vorm?
Kan ik dat ergens hier op de site terugvinden? Ik ben gewoon abonnee...

Mvg

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 24 nov 2019 10:49

Je kunt toch het artikel uit je oude tijdschrift scannen, als je het digitaal wilt hebben? Of heb je dat weeggegooid?

Gebruikersavatar
De Tukker
Forum-lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:22
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar De Tukker 24 nov 2019 11:39

Helaas is het, sinds Edwins reactie in oktober 2017, oorverdovend stil wat een digitale uitgave van 'Fiets' betreft.

Inmiddels heb ik Readly ontdekt (https://nl.readly.com/)
Op dat platform kunt je bizar veel tijdscriften (ook off-line) lezen. Fiets zit daar niet bij maar wel collegablad Bicycling (NL en VS) en Grinta (B).

Ben je de Engelse en of de Duitste taal machtig, dan is er nog veel meer te lezen: Bike, Bikekultur, Cycle, Cyclist, Offroad, Cycling Weekly, Cycling Fitness, Elektro Rad, Elektro Bike, Fahrrad news, BikesEtc en nog veel meer.
Ben je geinteresseerd in een andere sport, of computers, of lifestyle?... dan is er genoeg te lezen.
En dat allemaal voor € 9,99 per maand.

Je kunt de app downloaden en voor 99 eurocent het hele spectrum aan tijdschriften uitproberen.

Ik heb het de afgelopen maand uitgeprobeerd op mijn smartphone en op mijn tablet. De smartphone is minder geschikt want veel scrollen/vergroten. Een tablet is perfect! Ideaal op vakantie (en in een vliegtuig).
Vandaag zit mijn proefabonnement er op en ik ga nu een abonnement nemen (per maand opzegbaar).

Enneeh ... ik heb geen binding met of belangen bij dit bedrijf hoor. ;)

Edit: Oh ja, er zit één nadeel aan ... het kan zijn dat je een maand achterloopt. Maar gezien de elders op dit forum geplaatste teleurstellingen v.w.b. de bezorging van Fiets hoeft dat geen probleem te zijn :lol:
Edit 2: Kijk net even op de site en lees bij de FAQ dat je het zelfs 14 dagen gratis kunt uitproberen.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

lunitic
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:41

lunitic 28 nov 2019 20:53

Ja ik heb de bladen al weg gedaan. Maar ik dacht dat je altijd wel wat artikelen terug kon vinden online... niet dus. Helaas.

Kohaku69
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2019 17:15

Kohaku69 01 dec 2019 23:19

Voor mij is het simpel, als ik het blad niet digitaal kan lezen is het voor mij klaar met het abonnement.
Ik zie het probleem ook niet zo, het blad wordt volledig digitaal in elkaar gezet en zo bij de drukker aangeleverd. Hoe moeilijk kan het dan zijn om het digitaal beschikbaar te maken voor de betalende abonnee?
Kranten doen het al jaren. Heb al jaren geen papieren krant gelezen maar lees mijn krant gewoon dagelijks via de app en betaal daar ook gewoon voor.

deefmill
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2016 13:04

deefmill 15 mei 2021 07:18

Beste Fiets redactie,

Ongelofelijk. het is nu 2021, ruim 4 jaar (!) nadat een aantal mensen hier een reactie achterlieten.

Ondertussen werk ik al weer bijna anderhalf jaar in Azie, papieren versie dus niet mogelijk. Natuurlijk zitten we midden in een Pandemie, het is lastig en iedereen werkt nu thuis achter de ZOOM. Tegen de verveling fietsen we ons dan maar een slag in de rondte, Je kunt zeggen dat alles in snelvaart-tempo is gedigitaliseerd hierdoor.

MAAR: anno 2021 is het blad FIETS nog steeds niet digitaal aangeboden!

Kom op mensen! Zorg ervoor dat jullie met de tijd meegaan, jullie produceren het blad toch ook niet meer op met een letterbak en een donkere kamer met zwart wit foto's?

Er zijn zat aanbieders op App stores die magazines aanbieden tegen een prima prijs, wat is het probleem?

Met vriendelijke groet,
David

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 15 mei 2021 13:35

De Tukker schreef: 24 nov 2019 11:39 Helaas is het, sinds Edwins reactie in oktober 2017, oorverdovend stil wat een digitale uitgave van 'Fiets' betreft.
Valt mee hoor, in april 2021 kwam deze vraag in het andere topic voorbij.

Plaats reactie