Vraag het Rodrick

Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.
Hanz Bé
Forum-lid

Gebruikersavatar Hanz Bé 24 mei 2018 21:57

Matthijs1973 schreef:
24 mei 2018 18:44
@Roderick, gaat alles goed met Thomas Braun? Ik heb me wel eens eerder afgevraagd waarom hij een podium krijgt in het blad, maar om in het juni-nummer te benoemen dat hij een sfeerverhaal moest maken op de Alpe d'Huez over tokkies en Amstel Bier-jongens? Ik kan me toch voorstellen dat er veel lezers van je blad op die berg staan tijdens een Tour-etappe, goed om te weten hoe Thomas over zijn doelgroep denkt....
Ik heb die column net even gelezen, maar vraag me af wat hij nu voor verkeerds zegt. Heb je wel eens een bergetappe gezien (op TV of in het echt), met al die dronken malloten?

Matthijs1973
Forum-lid

Gebruikersavatar Matthijs1973 24 mei 2018 22:24

heb ik zeker, is wellicht een persoonlijke mening of dat bij een etappe hoort of niet. Persoonlijk denk ik dat het de charme is van deze etappe, de organisatie weet het, de rijders weten het, etc. Maar maakt niet uit.. ik stoor me behoorlijk aan de term tokkies, zeker in de context die hij gebruikt alsof iedereen die op die berg staat een tokkie of een AmstelBier-jongen is. Maar kan best aan mij liggen, van de 10 stukjes die Thomas schrijft voor het blad is er gemiddeld 1 die het lezen waard is (ook een persoonlijke mening).

RodrickFiets
Forum-lid

RodrickFiets 27 mei 2018 17:21

Ik heb niet zo veel bezwaar tegen de term tokkie. Een columnist mag toch een mening, uitdrukking of invalshoek hebben die niet helemaal de jouwe is?

Plaats reactie