Alles over vakanties op én met de fiets

BRM 200 Maasland : Rondje Schiphol, 24-10-2020

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 12 okt 2020 23:38

Onder voorbehoud dat de nieuwe Corona regels en de uitleg hiervan door de NTFU het toelaten om dit brevet te organiseren

De start is in Maasland (voorlopig) bij eetcafe De Pynas.
Als eventueel door de Corona de restaurants moeten sluiten dan is er een andere locatie voorhanden met meer ruimte om voldoende afstand te houden bij de start.

De route loopt langs de Nieuwe Waterweg naar Hoek van Holland. Dan door de duinen met uitzicht op de zee
Met knooppunten gaan we Den Haag in, wat inhoud dat er zo min mogelijk stoplichten staan.
Maar bedenk dat ze voor je eigen veiligheid daar staan.

We fietsen over het binnenhof met zicht op het torentje van minister president Rutte. Daarna kom je langs het Malieveld en gaan we het Haagse Bos in. We fietsen langs het paleis van Willem en Maxima en door de Landgoederen van Wassenaar.

We rijden om Schiphol heen, dan door het Amsterdamse bos naar de Controle in, Restaurant De Manen, Noorddammerlaan 9, Amstelveen
Op de terugweg fiets je door het Groene Hart van Holland naar Maasland.

Lees hier de extra maatregelen ivm COVID19

Het aantal deelnemers is beperkt tot 100, lees de regels.

De start is tussen 7:30 tot 9:00, de tijd gaat in bij het in ontvangst nemen van de brevetkaart.

Leden van Randonneurs NL kunnen tot en met 4-10-2020 inschrijven onder lidnummer (en juiste clubnummer) en direct afrekenen.
Met ingang van 5-10-2020 kunnen niet leden zich inschrijven, met NTFU lidnummer krijg je korting en kies daarbij de juiste club of kies individueel.

LET OP – Niet betaald is niet ingeschreven.

Aanmelding, routebeschrijving en GPS track op https://www.randonneurs.nl/brevet/brm-200-maasland/

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 15 okt 2020 22:08

Bij de aankondiging had ik al een voorbehoud geschreven, helaas wordt dit voorbehoud waarheid.

Als gevolg van de laatste ontwikkelingen mbt COVID-19 en het overheidsingrijpen zijn wij genoodzaakt onze aankomende brevetten te annuleren.
De ingeschreven deelnemers ontvangen daarvan een bericht en de inschrijfgelden worden terugbetaald.
Hopelijk kunnen wij binnenkort onze brevetten weer veilig opstarten.

FryskBloed
Forum-lid
Berichten: 486
Lid geworden op: 05 sep 2016 20:22
Locatie: Groningen

FryskBloed 19 okt 2020 15:49

En zo te zien is het brevet van 7 November (Zwolle - Boekelo - Zwolle) ook geannuleerd? Ik zie deze tenminste niet meer in de kalender staan.

Wisselwerking
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 21 aug 2015 10:00

Wisselwerking 19 okt 2020 16:35

Zo had ik het wel opgevat. Maar persoonlijk vind ik het overzichtelijker als er duidelijk bij het brevet staat dat deze geannuleerd is (in plaats van helemaal weg halen).
Mijn Strava

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 19 okt 2020 22:55

Klopt, vooralsnog is er voor de periode van 4 weken geannuleerd.

Plaats reactie