Mijn foto's zijn hier te zien:
https://www.zonerama.com/Link/Album/5991691
Gezien de weersvoorspelling besloot ik als 2e fietsdag deze week vooral de vrijdag te kiezen. Vandaar dat ik vanaf Venlo naar Nijmegen fietste. een hostel in het centrum had een goede plek voor mezelf en m'n fiets.
Voor DDX was het tempo langs het kanaal wat rustig, voor mij toch aan de forse kant. Ik verwachtte al dat bij de brug waar we overheen moesten de snelste groep rechtdoor zou stuiven dus ik deed me niet teveel moeite om daar aansluiting te vinden. En jawel, ze schoten rechtdoor

Daarna er weer snel vanaf gemoeten en het grootste deel van het brevet met Delange 63 gereden. De snackbar in Leersum bleek meer een frietkot te zijn maar dat was smakelijk genoeg.
Ergens op het laatste stuk kwam ik alleen te fietsen. Geen probleem voor mij. Vlak voor het binnenrijden van Nijmegen kreeg ik nog een appje van Roef dat hij naar huis ging en de laatsten bij hem thuis konden finishen. Dat verklaart ook het bochtige stukje vlak voor de finish. Zo reed je zowat recht tegen de woning van Roef aan zodat die makkelijk te vinden was

.
Roef & team kregen gelijk de vuurdoop met dik 130 deelnemers en hebben die goed doorstaan.