Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Paris-Roubaix Cyclotourisme 10 mei 2020

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 23 mar 2020 11:10

Is een CLUB van vrijwilligers. Die mensen hebben allemaal wel wat anders aan hun hoofd.
Ook een complex geheel met al die vergunningen in al die dorpen over een parcours van ruim 200km

Daarnaast denk ik dat we blij mogen zijn als we in de nazomer/herfst een vrij ritje daar op de kasseien kunnen maken.

Ik organiseer al sinds 2008 een uitstapje (laatste 50km met wielerbaan) die kant op voor een kleine groepen (max 20).
Als ik ga zal ik dat ook hier laten weten zodat mensen aan kunnen schuiven. Een datum noemen is natuurlijk kansloos want we hebben wat andere uitdagingen op dit moment.

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 23 mar 2020 19:47

Knap dat ze zelfs onmiddelijk de optie refund open laten. Bij ASO is hij 'uitgesteld'....

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 10 mei 2020 13:22

Ik manoeuvreer heel behoorlijk door de Corona crisis. Wel een hoop poen kwijt maar heb ook een vriend die het echt heel zwaar heeft en er ook een die nu goud verdient.
De crisis is niet voor ieder even hard.

De meeste teleurstellingen door de crisis kan ik prima hebben maar vanmorgen stond ik toch met een stevige kater m'n tanden te poetsen.

Geen concerten, restaurants en zelfs geen vakantie spoel ik vrij snel weg. Maar geen Parijs-Roubaix?

Op het moment dat ik dit schrijf had ik ergens in de buurt van Mons En Pevele geweest.
Start zou al om half zes zijn en met klimmen zijn de jaren flink gaan tellen maar over de stenen gaat nog prima. Daarnaast fiets ik de eerste 100km stevig door om op slechte stroken zo min mogelijke anderen voor mij te hebben.

Zojuist het fotoboek van een van m'n mooiste edities gepakt. Zet zo de Bialetti op, mooi stukje chocolade erbij en in de tuin maar even door een van m'n mooiste Noord Franse avonturen bladeren.

Want: gelukkig hebben we de foto;s nog.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Critic
Forum-lid
Berichten: 896
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 30 nov 2020 17:21

Voor 2021 gaan ze de weg en ATB versies combineren (ipv alleen de atb versie organiseren). Top oplossing!
Hopen dat beide doorgang kunnen vinden!

Critic
Forum-lid
Berichten: 896
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 30 jan 2021 23:00


Plaats reactie