Alles over vakanties op én met de fiets

Fietsen in Rucphen e.o.

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 14 apr 2019 20:28

Beste medeforumgebruikers,

Binnenkort ga in een weekend naar Rucphen. Ik ben van plan om mijn racefiets mee te nemen. Zijn er in de buurt nog leuke uitdagingen waar ik op en langs moet fietsen?

Ronschr
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jul 2016 19:47

Ronschr 14 apr 2019 21:02

Voor een kort rondje kun je richting Klein-Zundert --> Rijsbergen --> Effen--> Etten-Leur en weer naar Rucphen gaan.

Als je wat verder wil (zou ik doen, het weer ziet er goed uit): Via Oudenbosch naar Oud-Gastel, Gastelsveer en dan via de noordkant van de Roosendaalse vliet (erg mooi) richting Steenbergen. Vervolgens richting De Heen, en dan naar Benedensas (een sluisje waar je alleen te voet of met de fiets overheen kan. Daar zit een koffiehuis, leuke plek voor een pauze. Vervolgens buitenom naar Dinteloord, Willemstad, Klundert , en dan binnendoor weer naar Rucphen.

Het is allemaal hier redelijk open poldergebied, je kunt de route rijden met erg weinig smalle fietspaden en er is weinig autoverkeer.

Veel succes, en fijne tijd in Rucphen.

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 14 apr 2019 21:20

Bedankt voor de tip. Ziet er leuk uit!

WielrennerYouri
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 jan 2015 12:23
Locatie: Hoeven, Noord-Brabant

WielrennerYouri 14 apr 2019 22:24

Wanneer je in Rucphen zit, zou ik ook zeker een rondje via Rijsbergen en Galder richting Chaam aanraden. Erg mooie omgeving. Ook een rondje Hoogstraten via Zundert en Meer! Veel plezier.
Fietser uit Hoeven (Noord-Brabant)

https://www.strava.com/athletes/5914856

Plaats reactie