Alles over vakanties op én met de fiets

BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018

Gei-Kek01
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 mar 2016 13:18

Gei-Kek01 14 nov 2017 16:52

Nadat ik 1 x 600km brevet heb gehaald lijkt dit mij een geweldige nieuwe uitdaging.

http://www.randonneurs.nl/event/brm-120 ... lo-verona/



Geloof dat deze in 2014 al een keertje eerder verreden is.
Volgens mij had je vaste (optionele) slaapplaatsen?
Ook de terug reis......
Heb wel zitten klooien op de d.b. site maar wordt daar ook niet wijzer van.

Mijn vrouw wil ook graag weten... wa kost da??

Kunnen de ervaringsdeskundige hier wat over kwijt?
What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als een feesie gemist

jeffrey86
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 dec 2015 18:53

jeffrey86 14 nov 2017 20:31

Terug zou je waarschijnlijk met fietsslaaptrein kunnen gaan.
https://www.treinreiswinkel.nl/treintic ... orf-verona

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 14 nov 2017 21:08

ultra_ivo schreef: 17 okt 2017 21:48 Een M2V topic zit inderdaad in de planning.
Jurian, je bent Ivo voor... De voorbereidingen zijn al gestart.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 14 nov 2017 22:04

Klopt, we zijn nu de laatste details aan het regelen rond de inschrijving en website/publiciteit.

Als voorproefje mijn fotoset van vorige keer: https://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/merselo- ... 82trc34vj3

Gei-Kek01
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 mar 2016 13:18

Gei-Kek01 14 nov 2017 22:20

Sry ,wou niemand het gras voor de voeten weg maaien. :oops:


Vorig jaar voor het eerst dus 600km rit uit gereden.
Nu dan naar Italie fietsen..

Dream big
What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als een feesie gemist

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 19 nov 2017 22:31

1200km brevet Merselo-Verona

Na het succesvolle brevet Merselo-Verona in 2014 organiseert de brevetorganisator uit Merselo, Jan van Osch, in 2018 een nieuwe versie van dit brevet van Nederlnad naar Italië. In navolging van diverse andere internationale brevetten is dit geen brevet waar een rondje gereden wordt of dezelfde route heen en terug maar een brevet in lijn. We doorkruisen een groot deel van Europa, van het Maasdal naar de historische steden van Noord-Italië.
Dit brevet wordt georganiseerd rond het inmiddels bekende model van een brevet met 3 hotel/jeugdherberg overnachtingen onderweg. Deze keer is ook de overnachting in Verona inbegrepen. Natuurlijk kun je ook starten voor een snelle tijd, je moet dan alleen zelf je overnachtingen regelen. De deelnamekosten zijn € 350,-. Dit omvat o.a. 4 overnachtingen, diner de avond voor de start en aan de finish, bagagetransport (maximaal 40 liter) en de gebruikelijke registartiekosten. Er zijn 50 startplaatsen. Bij meer dan 50 inschrijvingen komt er een wachtlijst.
Het revet start op maandag 27 augustus bij de molen van merselo. 4 dagen later, op 30 augustus, is de finish in Verona. Onderweg rijden we via de dalen van de Maas en Rijn naar het Heuvelland van de Alb in Duitlsland. In de Alpen nemen we twee passen, de Arlbergpass en de Reschenpass. Na de Reschenpass volgt de route het Etschdal (Adige) en maakt een korte uitstap naar het Gardameer.
De inschrijving opent op zaterdag 16 dececember, het exacte tijdstip maken we later bekend. Na de inschrijving krijgen de 1e 50 deelnemers bericht hoe en wanneer ze kunnen betalen. Betalingen accepteren we in ieder geval via Ideal, Bancontact en kredietkaart.

Op zondag 26 augustus worden de deelnemers in Merselo verwacht voor een fietscontrole en het ontvangen van de startkaarten, gevolgd door een diner.

Van de vorige editie in 2014 kun je foto's vinden op https://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/merselo-verona Een video gemaakt door Alexander Neumann staat op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=JaPmLh2 ... e=youtu.be

Nadere informatie staat op onze website: https://merselo2verona.wordpress.com/

rtimmers
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 11 jun 2016 20:30

rtimmers 19 nov 2017 23:58

Het lijkt me een hele mooie tocht, maar deelname zit er dit jaar niet in. De datum komt niet goed uit met de vakantie van het gezin en mijn ouders vinden het niet zo'n sterk plan dat ik helemaal naar Verona fiets :? Is er al bekend of dit brevet nog eens georganiseerd gaat worden gedurende de komende paar jaar?

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 20 nov 2017 06:58

Iets in de zin van een 1200 zal er met enige regelmaat inzitten, of het dit format wordt, dat moet nog tzt besloten worden.

oehT
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jun 2015 13:46
Locatie: Kop van Overijssel

oehT 20 nov 2017 09:06

Mooie rit en over 3 a 4 dagen verdeeld ook niet heel erg zwaar :lol:

Heb de rit al even in de groepsapp gegooid en er zijn er meer met oren naar dit mooie tochtje. :winkthumb:

slugbait
Forum-lid
Berichten: 928
Lid geworden op: 19 apr 2016 08:46
Locatie: Groningen

slugbait 20 nov 2017 18:23

Voor mij zit dit iets te dicht op het begin van collegejaar (en de bijbehorende voorbereidingen) om me te kunnen permitteren om een weekje compleet offline te zijn, maar het lijkt me een mooie rit. In ieder geval, alvast success gewenst aan alle deelnemers.

De website kan trouwens wel worden ge-update. Er wordt continu gesproken over herfstweer, wat eind augustus een tikkeltje vreemd is.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 20 nov 2017 18:28

Websiteupdates zijn inderdaad voorzien.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 10 dec 2017 23:38

De Merselo-Verona aanmeldingsprocedure.

Aanmelden voor Merselo-Verona kan enkel en alleen via de website https://randonneurs.nl/event/brm-1200-m ... lo-verona/. Gebruik aub de 'registreren' knop om het aanmeldingsformulier te bereiken. Aanmeldingen per email zijn niet geldig.
Het aanmeldingsformulier is beschikbaar vanaf het moment dat de aanmeldingen starten, op zaterdag 16 december om 17u (Nederlandse tijd).

De eerste 50 rijders met een volledige inschrijving ontvangen een bevestigingsemail met een betalingslink. De betalingen gaan via onze normale betalingsprovider Mollie. Deelnemers kunnen betalen via credit card, PayPal, Ideal, Bancontact en Sofortüberweisung. Deelnemers hebben 14 dagen de tijd om te betalen. Daarnaast ontvangen de deelneemers nog een aparte vragenlijst. Op het moment dat Mollie ons bevestigt dat de betaling binnen is, dan is de inschrijving rond.

Randonneurs die niet bij de 1e 50 inschrijvers zijn komen op een wachtlijst. Als een deelnemer zich afmeldt dan wordt deze vervangen door de eerste rijder/rijdster op de wachtlijst. Zo lang wij een deelnemer kunnen vervangen zal de afmelder zijn/haar betaling terugkrijgen. Het is mogelijk dat wij een uiterste datum vaststellen waarop er nog vervangen kan worden. Wij zullen in dat geval de deelnemers informeren.

Plaats reactie