Vervoer naar de startplek? Gewoon een acco pakken op fietsafstand. Dan zijn je benen het vervoer Bourg d'Oisans, Allemond, Alpe d'Huez: allemaal op fietsafstand en acco genoeg. Er zijn enorm veel campings, huisjes, appartement. Keuze te over, ieder naar smaak... Vaujany en L2D zijn ietsjes verder. Dan gewoon stukje met de auto doen. In en rond Bourg is genoeg parkeerplek.
Particuliere verzorgingsposten onderweg is niet nodig en zou verboden moeten worden IMHO. Hele idee van een cyclo is dat je betaalt voor bevoorrading. Zelf je bevoorradingen verzorgen slaat nergens op, ik vind ook dat dit voor de toppers zou moeten gelden.
Marmotte 2018
Kun je achteraf nog de naam van de inschrijving nog aanpassen dan?
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Nee maar who cares...
@Havana: nou voor dat inleggeld wil ik toch op zijn minst een banaan, een kadetje, een glaasje ranja en een zilveren oorkonde op Veen's eigen naam.
(Ps: 't is wel een dingetje die Marmotte. De zoekfunctie geeft ruim 4.000 hits terwijl die bij Drentse rijwielvierdaagse en Drentse fiets4daagse samen nog blijft steken op minder dan 10 )
(Ps: 't is wel een dingetje die Marmotte. De zoekfunctie geeft ruim 4.000 hits terwijl die bij Drentse rijwielvierdaagse en Drentse fiets4daagse samen nog blijft steken op minder dan 10 )
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
Dat is ook verboden, staat duidelijk in de voorwaarden bij inschrijven. Jammer genoeg wordt er niet op gecontroleerd
Ze kunnen het niet verbieden want het is openbare weg.
Dat klopt. Als je alleen voor de Marmotte Alpes wilt inschrijven zul je nog een week moeten wachten. Marmotte was vorig jaar niet meteen vol.Sprinkhaan schreef: ↑04 nov 2017 10:29 Ik interpreteer deze pakketten als voor meerdere tochten tegelijk inschrijven. Pas een week later kun je dan voor een enkele tocht inschrijven. Weet iemand of dit juist is? Wil me zo snel mogelijk inschrijven als mogelijk, maar wel alleen voor de Marmotte.
De Marathona is ook openbare weg en daar wordt je als renner die gevolgd wordt gewoon uit 'koers' genomen. Zouden ze in Frankrijk ook moeten doen. Rot irritant die volgwagens.
Als je dan toch beschikt over iemand die je wilt volgen waarom in godsnaam ga je dan een georganiseerde tocht rijden, kan je toch op eender welke andere dag je ritje doen?
-
- Forum-lid
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25
"Je familie of vrienden betrekken in jouw fietsbeleving" heet dat dan zeker ?
Het is allemaal zwaar overdreven voor wat eigenlijk voor 95% van de deelnemers een gewone fietstocht over een uitdagend parcours is.
Volgwagens, volgmoto's, meelopers om iets aan te geven zien alleen degenen waarvoor ze gekomen zijn en de rest rijdt hun maar wat in de weg.
Het is allemaal zwaar overdreven voor wat eigenlijk voor 95% van de deelnemers een gewone fietstocht over een uitdagend parcours is.
Volgwagens, volgmoto's, meelopers om iets aan te geven zien alleen degenen waarvoor ze gekomen zijn en de rest rijdt hun maar wat in de weg.
Kijk dat je familie langs de weg bij de camping staat aan toe moedigen dat kan ik me goed voorstellen. Maar Henk uit Houten met z'n Bulls met 105 die zo nodig een volgauto en privé bevoorrading nodig heeft, nee dank je...
Ik vind een privebevoorrading nog wel wat anders dan volgwagens. Als een clubje een eigen bevoorrading inricht kan ik daar weinig problemen mee hebben. Auto's op het parcours zorgen voor extra gevaar en dat is idd geen situatie die je moet willen.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Hey, een beetje respect voor Henk a.u.b.! Deze raswielrenner uit fietsstad Houten heeft toch wel wel minimaal 20 keer een appeltaartrit gedaan als voorbereiding op de Marmotte. Bovendien leest hij de Telegraaf, dus de Télégraphe is de klim van Henk.
ON: rete-irritant die meerijdende auto's. Ook teveel gezien tijdens de Marmotte in de Pyreneeën.
ON: rete-irritant die meerijdende auto's. Ook teveel gezien tijdens de Marmotte in de Pyreneeën.