Alles over vakanties op én met de fiets

Velomediane Criquielion 27 augustus 2016

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1684
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 01 sep 2016 21:19

Bikesight.nl schreef:Oja, zijn er nog andere vergelijkbare cyclo's (massastart/tijdwaarneming/klimwerk) die leuk zijn om te rijden?
http://www.cyclokalender.nl
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

kawouter
Forum-lid
Berichten: 842
Lid geworden op: 22 jun 2010 10:53
Locatie: Arnhem

kawouter 02 sep 2016 08:45

Op hemelvaartsdag had je afgelopen jaar de Cyclo Etalle. Mooie omgeving, wel een stuk kleiner deelnemersveld. Zo'n 250-300 man dacht ik?

Bikesight.nl
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2016 18:41

Bikesight.nl 02 sep 2016 10:21

velin schreef:Mooi verslag! Heel herkenbaar want heb lang met je in de groep gereden. Was dat jij die op 't eind water en zelfs een gelletje aanbood? Merci alvast maar ik had ook nog wat reserve (bevoorrading Granfondoteam). Ik vermoed dat ik dan van je ben weggereden op dat stuk na de Beffe. Dat groepje is dan nog aangegroeid en we zijn met zo'n 10 man binnengerold.

Om op je andere vraag te antwoorden; nu zondag is er een mooie cyclo in Echternach (La Charly Gaul). Verder is er in de Benelux niet al te veel.
Gelletje kan ik me niet meer herinneren, maar ik was die in het paars met roze pakje die op de Beffe met een gele bidon liep te zwaaien ;)

mkriens
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 jan 2014 14:29
Locatie: Eindhoven

mkriens 02 sep 2016 11:59

Bikesight.nl schreef: ....maar ik was die in het paars met roze pakje die op de Beffe met een gele bidon liep te zwaaien ;)
Ik lees je verslagen wel vaker op je site. Altijd leuk om te lezen.
Je outfit in de Criq vind ik stiekem wel mooi. ;-)

Plaats reactie