Een miljoen bomen gepland door kledingmerk Endura
In begin 2020 bracht Endura het nieuws...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Vond ik ook jammer inderdaad! Al de fietsen in maat 56 ongeveer. Op zich wel logisch dat ze de maat laten zien waarbij de fiets er het mooiste uit ziet maar toch.a3 schreef:Wat ik trouwens wel een nadeel vind is dat (bijna) alle modellen in maat M tentoongesteld worden. Bij sommige merken (GIANT o.a.) zijn vaak de L en XL veel minder mooi in de grotere maten. Dan heb je dus nu ook geen idee hoe ze er in het echt uit zien..
Het is net een modeshow hè, daar worden meestal ook de mooiste maatjes naar voren geschovena3 schreef:Wat ik trouwens wel een nadeel vind is dat (bijna) alle modellen in maat M tentoongesteld worden. Bij sommige merken (GIANT o.a.) zijn vaak de L en XL veel minder mooi in de grotere maten. Dan heb je dus nu ook geen idee hoe ze er in het echt uit zien..
Wat waren z'n opmerkingen dan?arjan schreef:De sleutelsessie van Fiets was wel heel erg leuk en had veel langer mogen duren hoewel ik na de gemaakte opmerkingen aldaar van Menno bijna niet meer durfde te vertellen dat ik al meer dan 20 jaar naar met Campa rijd.
Diverse, die eigenlijk allemaal in de categorie campa - Shimano discussies terug te vinden zijn. Overigens niet met een vervelende ondertoon. Hoort er misschien allemaal wel een beetje bij.olleranip schreef:Wat waren z'n opmerkingen dan?arjan schreef:De sleutelsessie van Fiets was wel heel erg leuk en had veel langer mogen duren hoewel ik na de gemaakte opmerkingen aldaar van Menno bijna niet meer durfde te vertellen dat ik al meer dan 20 jaar met Campa rijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers