Alles over vakanties op én met de fiets

Bike motion 2013

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 okt 2013 20:03

dickygiovanni schreef:De mevrouwen op de 2e foto zitten er voor. Maar heb je nou ook gewoon een bevallige mede-bezoekster gefotografeerd toen ze even niet keek? :shock: Lekker wijf zijn valt ook niet altijd mee denk ik wel eens..
Check die meneer ff wat er niet klopt...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5299
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 15 okt 2013 20:13

Tas op de kop.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 okt 2013 20:54

JPAR schreef:Tas op de kop.
:D
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

ridley_erik
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 okt 2013 17:26

ridley_erik 18 okt 2013 17:42

Ik ben tijdens de beurs voor 10 euro 'fan' geworden van Team Belkin. Voordat bedrag mocht ik een setje arm- en beenwarmers meenemen. Mooie deal!

Grt,
Erik

Gebruikersavatar
CycloJ
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 sep 2013 16:49

Gebruikersavatar CycloJ 19 okt 2013 10:36

Ik heb me zitten ergeren aan de medewerkers van merken ,maar geen verstand er van hebben. Bij rotor een vraag aan een medewerker gesteld, zegt de beste man: can you do it in english? Ik was er gelijk klaar mee. Vervolgens vroeg ik iets en er werd geantwoord: Dat kan dan niet maar ik ga het vragen. Het kon dus wel, kortom flink geërgerd aan bepaalde stands. Ook veel leuke dingen gezien zoals Olympia. Hun hebben in het topmodel een oplossing voor di2: in de onderbuis hebben ze een luikje gemaakt waar de batterij in zit.

ridley_erik
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 okt 2013 17:26

ridley_erik 19 okt 2013 13:15

CycloJ schreef:Ik heb me zitten ergeren aan de medewerkers van merken ,maar geen verstand er van hebben. Bij rotor een vraag aan een medewerker gesteld, zegt de beste man: can you do it in english? Ik was er gelijk klaar mee.
Nu lijkt het me als je iets in het engels moet vragen niet meteen een signaal dat de medewerker er geen verstand van heeft.

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 21 okt 2013 14:33

Vond het ook wel iets tegenvallen maar dat kwam door een paar dingen waar ik specifiek voor kwam (o.a. Focus Izalco Max 3.0 was er niet, alleen de 0.0 versie dan) er niet waren.

Wel even (eigenlijk door de vriendelijke man op de stand) op de nieuwe elite turbomuin trainer gezeten (vliegwiel/olie geremd) vond dat wel een eye opener, ding is stil en trapt veel fijner dan zo'n zwaar lopende rol op je wiel, dat voelt imho erg "gek". Jammer dat hij geen software gestuurde remfunctie heeft (of iig een gesloten loop feedback). Misschien nog maar (even?) wachten op de elite "real" turbomuin of wat de knutselaars weten te bakken met een 3rd party pick up sensor op het vliegwiel (zie de DC rainmaker preview). Want de wahoo kickr is wat dat betreft toch wel een gaaf apparaat (maar dubbel zo duur en een stuk minder stil).

Dus toch nog wel een nuttige dag al met al, heeft me iig een eventule trainer miskoop bespaard en leuke fietsjes gezien natuurlijk (alhoewel het me iets tegen viel).
Afbeelding

Plaats reactie