Alles over vakanties op én met de fiets

Stalen ros beurs Neerkant

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 mar 2013 13:07

chrissiewizzie schreef:Die Masi is gewoon van staal, maar de tandwielen achter waren in ieder geval wel van titanium.
jansen01 schreef:Stond die Masi enige tijd geleden niet te koop op Ita-fietsen? Ken 'm ergens van ;)
Die Masi heeft hier op het forum al eens voor een heftige discussie gezorgd dus ik hou m'n mond dicht. Hij is al een paar jaar te koop en moet volgens eigenaar Frans een klein vermogen opleveren.
De pion achter is idd een titanium pion maar niet schokkend. In die jaren had ik ze op al m'n wielen.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 mar 2013 13:08

bottecchia schreef:Leuke manier om die Olmo te presenteren zo met dat Toscaanse gruis. Geeft wat meer karakter aan zo'n rijtje fietsen wat anders toch snel een beetje steriel is als er teveel showroom modellen staan.
+1

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 25 mar 2013 13:08

3.5k als ik me niet vergis..
Addict R1

Cervino
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 mar 2012 14:32

Cervino 25 mar 2013 13:09

jansen01 schreef:Stond die Masi enige tijd geleden niet te koop op Ita-fietsen? Ken 'm ergens van ;)
Deze? :
http://www.italiaanseracefietsen.com/20 ... van-frans/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 25 mar 2013 13:12

Gastheerg schreef:
chrissiewizzie schreef:Die Masi is gewoon van staal, maar de tandwielen achter waren in ieder geval wel van titanium.
jansen01 schreef:Stond die Masi enige tijd geleden niet te koop op Ita-fietsen? Ken 'm ergens van ;)
Die Masi heeft hier op het forum al eens voor een heftige discussie gezorgd dus ik hou m'n mond dicht. Hij is al een paar jaar te koop en moet volgens eigenaar Frans een klein vermogen opleveren.
De pion achter is idd een titanium pion maar niet schokkend. In die jaren had ik ze op al m'n wielen.
Ik begin nu wel benieuwd te worden... :D

Wel een mooi fietsje overigens, alleen die remkabels lijken me veel te lang. Of vertekent dat op de foto?

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 mar 2013 13:14

elefantino schreef:Wel een mooi fietsje overigens, alleen die remkabels lijken me veel te lang. Of vertekent dat op de foto?
Er mankeren voor een fiets die 4500 moet kosten nog wel wat dingen aan maar ik brand m'n vingers er niet meer aan :mrgreen:

Cervino
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 mar 2012 14:32

Cervino 25 mar 2013 13:17

Gastheerg schreef: Die Masi heeft hier op het forum al eens voor een heftige discussie gezorgd dus ik hou m'n mond dicht.
Ik had ooit interesse voor zijn Tommasini. Leverde een maf mailcontact op. Sloeg werkelijk elk bod af en begon over beledigingen...Toedeloe !
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 25 mar 2013 14:49

Cervino schreef:
bottecchia schreef:Leuke manier om die Olmo te presenteren zo met dat Toscaanse gruis. Geeft wat meer karakter aan zo'n rijtje fietsen wat anders toch snel een beetje steriel is als er teveel showroom modellen staan.
Thanks!
Het ging mij ook om de context. Ik had de OLMO direkt na L'Eroica kunnen poetsen. Dan is het niet meer tastbaar. Dus lekker smerig laten en samen met dat Strade Bianche zand, de routepijl en de copy van de stempelkaart krijgt de bezoeker een betere indruk. Een fiets met een verhaal.
Met de Rossin moet ik nog een keer goed door de rauwe bak gaan. Die stond er steriel bij. Geeft minder inspiratie.
De oorspronkelijke planning was om mijn Koga met framenummers van Vologda-Onega-Ladoga en de Silk Route 1200 naast jouw Olmo te zetten. Helaas moest ik gisteren verstek laten gaan omdat ik nog niet klaar was met het organiseren van de 300 van volgende week.

HarrieHof
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:45

HarrieHof 25 mar 2013 15:04

Wederom een prima dag gehad daar in Neerkant.
Voorheen alleen om te neuzen en te kopen, maar nu ook zelf wat spullen aangeboden en goed verkocht.
Door de "eigen" tafel en de min of meer verplichte aanwezigheid daar krijg je wel een heerlijke soort van rust en knoop je toch veel meer oude en nieuwe contacten aan.
Tussendoor (dankzij de voortreffelijke hulp van mijn zoontje, hoezo kinderarbeid, hij is er vorstelijk voor beloond) heb ik nog voldoende kunnen rondneuzen, rondhangen, kletsen en in kunnen kopen.
Top gezelligheid en steeds meer bekenden ontmoet, met name ook door de fietsevenementen.
----------------------------------------
Voorheen HarrieH

Gebruikersavatar
sunitram
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 02 jul 2008 01:52
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar sunitram 25 mar 2013 23:50

TumTumTum schreef:
farelli schreef:Hoe zag je eruit?
Een klein blond vrouwtje met een blauwe Gitane trui. Daarvan was er voor zover ik kon zien maar een.:) Jammer dat ik jullie niet herkend heb maar ik heb helaas geen telepathische gaven.
Dan heb je ook wel gezien maar niet herkend.Bij een volgend retro evenement moeten we maar een forum meeting point maken.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen

Gebruikersavatar
sunitram
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 02 jul 2008 01:52
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar sunitram 25 mar 2013 23:58

chrissiewizzie schreef:
ciclista schreef:Het was weer super gezellig, ook bijna alles wat mee was verkocht, helpt wel als er Campagnolo op staat.
Dat weet Sunitram nu ook ;-) complete Shimano AX museum ging weer mee naar huis?
Toch heb ik wel een paar AX spullen verkocht,maar het viel me inderdaad tegen hoeveel belangstelling er was voor de AX spullen.
Volgende keer beter hoop ik dan maar.
Het was wel een bijzonder geslaagde dag mede door de kontakten met alle bekenden uit het "retro fiets wereldje".
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen

Plaats reactie