Alles over vakanties op én met de fiets

TijdstrijdersCup zondag 14 april 2013

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 29 jan 2013 22:11

Zo, net op tijd betaald :P

Ik blijf het toch (nu al voor de vierde keer) een perfecte uitdaging vinden om me in de winter gemotiveerd te houden. Ik doe samen met een clubgenoot van me mee. Een wedstrijdje in de wedstrijd, want we zijn meestal wel behoorlijk aan elkaar gewaagd.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 10 apr 2013 12:44

Beste deelnemer,

De TijdstrijdersCup van a.s. zondag 14 april 2012 wordt mogelijk afgelast. De gemeente Almere heeft nog steeds geen vergunning afgegeven en de kans dat dit zo blijft is helaas zeer reëel.

De reden hiervoor is dat de gemeente Almere op het laatste moment extra bezwaren heeft opgeworpen waardoor wij tot op heden geen vergunning hebben. We zijn nog in gesprek, maar de kans dat de vergunning nog komt is niet heel groot.

Gevolgen
Als we echter groen licht krijgen melden we dit zo spoedig mogelijk, en uiterlijk vrijdag. Als dit niet zo is doen we dit ook! Houdt ook de website en Facebook in de gaten.

Er komt in 2013 geen TijdstrijdersCup op en alternatieve datum. De agenda zit te vol om dit op een acceptabele termijn dit jaar opnieuw te organiseren.

Iedereen krijgt zijn betaalde inschrijfgeld terug.

Voorlopig gaan wij er van uit dat de Monstertijdrit gewoon door gaat.

Mvg,

Tim, Vincent & Corniel

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 10 apr 2013 22:55

Zonde als het niet doorgaat! Ook voor jullie als organisatoren. Hopelijk komen jullie er nog uit, want de "Tijdstrijderscup" is echt een geweldig mooi evenement.

Hoe dan ook, alvast bedankt voor alle moeite!

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 11 apr 2013 13:37

De TijdstrijdersCup van a.s. zondag 14 april 2013 gaat definitief door! Vanmorgen heeft de gemeente Almere alsnog groen licht gegeven. Het kan dus toch in Almere. Wij zijn de gemeente daar zeer erkentelijk voor.

Mede met de goede weersverwachtingen in het vooruitzicht hebben we besloten er een (extra) vrolijke editie van te maken. Alle renners die nog op de reservelijst stonden mogen starten. Renners die nog niet betaald hebben, mogen dit op de dag zelf doen.

De startlijst wordt zo snel als mogelijk definitief gemaakt en gepubliceerd op de website. Ook zal daar een link naar de briefing geplaatst worden. Lees deze aub goed door, dit voorkomt mogelijk een hoop verwarring op de dag zelf! Website: http://www.monstertijdrit.nl/cup" onclick="window.open(this.href);return false;.

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 11 apr 2013 17:40

@corniel Zouden ze die wijk in aanbouw "Nobelhorst" naar jou vernoemd hebben?

In elk geval mooi dat het toch nog goed is gekomen. Wellicht kom ik wel even kijken, mijn zwager doet immers ook mee.
Afbeelding

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 11 apr 2013 18:15

Hoihoi!!!! :D

Ik heb er zin in.
Gisteren nog een leuke generale repetitie gehad met een tijdrit in Kerken (Duitsland) over 11km. In 15.13 min. was ik klaar. gemiddeld 43.3km/h. De vorm is er. Zondag waarschijnlijk goed weer, dus..........onder het uur moet dit jaar kunnen.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 13 apr 2013 00:20

@Apexrider: gezien de strubbelingen om e.a. rond te krijgen dit jaar, denk ik het niet. ;)

Plaats reactie