Alles over vakanties op én met de fiets

Bianchi forumrit...

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 19:02

chrissiewizzie schreef:Is dat modder gooien nou echt nodig? Ik begrijp niet goed waarom het nodig is om zo fel te reageren vanuit aannames gatheerg.....ik ken je misschien niet goed, maar ik ken je in ieder geval niet als rancuneus en reagerend en dat is iets wat ik wel uit deze reacties proef. Bevlogen, betrokken, maar niet zoals dit.
Beperk je tot de FEITEN en wellicht ga je het begrijpen!

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 15 mei 2012 19:02

Lijkt erop dat deze rit ten onder is gegaan aan diva-gedrag. Ook dat is 'emozione'!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 15 mei 2012 19:04

Gastheerg schreef:
timo2.0 schreef:Lekker respectvol naar mensen die tijd in zo'n rit steken,
Nee ik heb ook geen respect voor je. JIJ laat 20 man in de koud staan omdat je niet bestand bent tegen 1 (EEN!!!!!) enkel puntje van kritiek. Alleen lees je eigen oorspronkelijk eerste reactie eens terug? Hoe komt dat over? Niet gastvrij!
Tssss, het is goed met je. Eerst je gezeik over een paar euro parkeergeld en je "grappig" bedoelde opmerkingen over het gebruik van het GIOS-parkoers (hier net doen alsof het parkeren niet goed doordacht was, enkel omdat het niet was zoals jij het wil). Nooit bij je opgekomen dat je dat ook sympathieker kan brengen? Nee, en dan nog doorzieken als de rit met minder deelnemers toch gewoon doorging en gezellig was.
Gastheerg schreef:Overigens snap ik niet dat je het lef had om alsnog mee te doen.
Tsja, gelukkig dachten de mensen die wel gingen daar anders over. Het tekent je dat je zelfs als je zelf niet meedoet nog je mening klaar hebt over wie er wel of niet mee mogen fietsen. En wat betreft de redenen om de groep "te laten zitten". Wellicht had je even bij jezelf te rade moeten gaan over hoe je opmerkingen en "grapjes" overkomen. Jij maakt een paar opmerkingen en de organisator vindt dat blijkbaar zo verrot dat hij de brui er aan geeft. Zelfreflectie is blijkbaar niet je sterkste kant, want het enige dat er vervolgens uitkwam was meteen nog meer kutopmerkingen.

En verder ben ik er klaar mee. Ik wens je veel fietsplezier tijdens al die ritten die je nog gaat organiseren.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 15 mei 2012 19:08

timo2.0 schreef:
Gastheerg schreef:
timo2.0 schreef:Lekker respectvol naar mensen die tijd in zo'n rit steken,
Nee ik heb ook geen respect voor je. JIJ laat 20 man in de koud staan omdat je niet bestand bent tegen 1 (EEN!!!!!) enkel puntje van kritiek. Alleen lees je eigen oorspronkelijk eerste reactie eens terug? Hoe komt dat over? Niet gastvrij!
Tssss, het is goed met je. Eerst je gezeik over een paar euro parkeergeld en je "grappig" bedoelde opmerkingen over het gebruik van het GIOS-parkoers (hier net doen alsof het parkeren niet goed doordacht was, enkel omdat het niet was zoals jij het wil). Nooit bij je opgekomen dat je dat ook sympathieker kan brengen? Nee, en dan nog doorzieken als de rit met minder deelnemers toch gewoon doorging en gezellig was.
Gastheerg schreef:Overigens snap ik niet dat je het lef had om alsnog mee te doen.
Tsja, gelukkig dachten de mensen die wel gingen daar anders over. Het tekent je dat je zelfs als je zelf niet meedoet nog je mening klaar hebt over wie er wel of niet mee mogen fietsen. En wat betreft de redenen om de groep "te laten zitten". Wellicht had je even bij jezelf te rade moeten gaan over hoe je opmerkingen en "grapjes" overkomen. Jij maakt een paar opmerkingen en de organisator vindt dat blijkbaar zo verrot dat hij de brui er aan geeft. Zelfreflectie is blijkbaar niet je sterkste kant, want het enige dat er vervolgens uitkwam was meteen nog meer kutopmerkingen.

En verder ben ik er klaar mee. Ik wens je veel fietsplezier tijdens al die ritten die je nog gaat organiseren.
Kijk nog eens naar je 1e opmerking na de parkeeropmerking ;)

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 15 mei 2012 19:09

Pfff.... heren ... laat het rusten...

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 19:19

[quote="chrissiewizzie"]ik ken je in ieder geval niet als rancuneus/quote]

Ben ik ook niet. Ook niet haatdragend. Stap makkelijker over m'n schaduw dan een gemiddeld politicus maar dit is een heel eigenaardig dossier waar ik toch de zwarte piet toe gespeeld heb gekregen.

Normaal kan ik na een (zakelijk) conflict zelfs met iemand een biertje drinken. Ik ben JUIST van de verschillen van inzicht.
Maar ik ben NIET van het naaien van je maatjes. Het lijkt me beter dat nu niet met Timo een biertje ga drinken want ik sta niet voor mezelf in! Sterker ik zou hem graag een roei op z'n bek geven!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 15 mei 2012 19:31

Zelfreflectie Gerard, doet wonderen. Jezelf zo laten gaan is niet chique, helemaal daar je de situatie eerst zelf gecreëerd hebt. Maar dat wil je vooralsnog niet aannemen dus ik laat het er verder bij dat je overgeëmotioneerde "dreigementen" treurig zijn en niet bij je statuur passen. Het zou netjes zijn als je tenminste de schijn van beschaving nog op wist te houden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 15 mei 2012 19:33

Afbeelding

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 19:34

timo2.0 schreef:helemaal daar je de situatie eerst zelf gecreëerd hebt.
Dit is dus de essentie waar het om gaat. Als JIJ wat organiseert mag je gen opmerkingen maken. Een soort Nazi zeg maar. Maar daar schrijf je ook graag over!

anaszi2.0
Forum-lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 04 mei 2008 14:43

anaszi2.0 15 mei 2012 19:36

Godwin is right again!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 15 mei 2012 19:39

LOL, Gerard, dat je het zo ver moet laten komen

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law" onclick="window.open(this.href);return false;

Terwijl ik schrijf dat ik het er verder bij laat moet jij er vervolgens nog even overheen door mij voor nazi uit te maken. Taalkundig kan ik trouwens weinig maken van je reactie. Waren nazi's mensen die opmerkingen maakten als zij iets organiseerden? Mensen die iets organiseren mogen niets zeggen anders zijn ze een soort nazi's? You lost me there. Nog los van het briljante "dit is dus de essentie waar het om gaat". Wel eens een essentie gezien waar het niet om gaat? :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 15 mei 2012 21:12

Jeetje mannen, als ik maar geen vlekken op mijn Bianchi stuurlintje krijg, mijn handen zijn vies van de paprika chips :D
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gesloten