Alles over vakanties op én met de fiets

Bianchi forumrit...

Gebruikersavatar
urdvurk1.1
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 jul 2011 22:45
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar urdvurk1.1 15 mei 2012 10:49

+1 voor de route, het zal niet makkelijk zijn hem na te rijden, tenminste niet met mijn richtingsgevoel, maar de route is zeer de moeite waard.

Ook van mij dank voor Borrelli voor het organiseren. Na gedane arbeid is het goed rusten:

Afbeelding

Volgende keer dus in de omgeving van Utrecht?

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 mei 2012 11:01

urdvurk1.1 schreef:
Volgende keer dus in de omgeving van Utrecht?

Komt goed...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 15 mei 2012 11:51

supergrover1 schreef:
urdvurk1.1 schreef:
Volgende keer dus in de omgeving van Utrecht?

Komt goed...
Lekker dicht bij huis, ik hoor het graag.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 mei 2012 11:57

borrelli schreef:
supergrover1 schreef:
urdvurk1.1 schreef:
Volgende keer dus in de omgeving van Utrecht?

Komt goed...
Lekker dicht bij huis, ik hoor het graag.
+1

Zal je wel ff pm''en, ik ben alleen niet zo goed met gps etc...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 17:28

timo2.0 schreef:geprikkeld reageerde toen er plotseling gedoe kwam over parkeergeld en alternatieve startplaatsen.
Als dit echt de reden is dat je bent afgehaakt moet je toch eens naar de dokter!

Als de route heilig was - wat mag - had je als kenner van de streek wel even mee kunnen denken over het P-probleem. Nu interpreteer ik het dat je me er liever niet bij wilde hebben. Had dan ballen getoond een mailtje gestuurd dat ik niet welkom was. Maar een vent met ballen had z''n evenement niet laten kapen.

Daarnaast bestaat het niet dat je tevreden kan zijn als je maar met 4 man bent. Dat het leuk was geloof ik graag maar dit is niet waar je voor gegaan bent.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 15 mei 2012 17:52

LOL, waarom zou je niet welkom zijn? Dat zou impliceren dat ik daar een reden voor zou hebben gehad en dan ook nog naar een mogelijkheid zocht om je te lozen. Wat denk je nou, dat ik expres naar betaald parkeren ben gaan zoeken om jou dwars te zitten. Wie moet er hier naar een dokter zeg!

Het is heel simpel: er was een route en die route is er op afgestemd dat mensen zowel met de trein (dan moeten ze een treinkaartje kopen voor zichzelf en de fiets) of met de auto naar het startpunt kunnen komen (en dan moeten ze betaald parkeren). Daar was dus juist wel over nagedacht en daardoor was er dus juist géén parkeerprobleem.

Tsja, behalve voor diegenen die een paar euro parkeergeld zwaarder laten wegen dan een leuke dag met een leuke groep fietsers over een mooi parkoers. En die dan meteen over het wijzigen van het parkoers beginnen en zelfs "grappen" dat we dan het startpunt en het parkoers van de GIOS-rit maar moeten gebruiken. Lekker respectvol naar mensen die tijd in zo'n rit steken, Gerard. Hard roepen dat ik jou er niet bij wil hebben en me meteen "unfrienden" op facebook, erg volwassen allemaal. Maar goed, ik ben er verder klaar mee.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 18:32

timo2.0 schreef:Lekker respectvol naar mensen die tijd in zo'n rit steken,
Nee ik heb ook geen respect voor je. JIJ laat 20 man in de koud staan omdat je niet bestand bent tegen 1 (EEN!!!!!) enkel puntje van kritiek. Alleen lees je eigen oorspronkelijk eerste reactie eens terug? Hoe komt dat over? Niet gastvrij!

Overigens snap ik niet dat je het lef had om alsnog mee te doen. En je denkt toch niet dat ik iemand als FB vriendje handhaaf die zo een groep laat staan? Als een deelnemer afhaakt prima. Ik organiseer ieder jaar meermaals wat en ik weet hoe dat werkt.
Zo gaan die dingen. Mensen worden ziek, zien buienradar, vinden iets ineens massaal (de titagroep was overigens kleiner dan de Bianchi groep :mrgreen: )
Alleen als organisator de rest zo laten zitten. Slapjanus ben je en je probeert nu achteraf - ik gooi er eens een mooie in - "de meubelen te redden".

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 15 mei 2012 18:38

Pfff.... heren ... laat het rusten.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 18:40

Ter aanvulling: ik heb Timo als FB vriendje verwijderd NADAT HIJ de FB-pagina van de Bianchi rit had verwijderd. Eerder op dit forum hadden mensen al moeite om volgorde problemen niet goed te overzien misschien handig als ik daar NU wat aandacht aan geef!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 18:44

afrit13 schreef:Pfff.... heren ... laat het rusten.
Je advies is helemaal ok alleen ik accepteer niet dat mijn opmerking over het parkeren wordt misbruikt als mislukken (dat is het toch) van de Bianchi rit. Dat voelt als onrecht en dan vecht ik me dood.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 mei 2012 18:52

*pakt de Chianti erbij...*


zonder dollen, zullen we de volgende Bianchi-rit dan maar de Verzoeningsrit dopen?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mei 2012 18:55

supergrover1 schreef:zonder dollen, zullen we de volgende Bianchi-rit dan maar de Verzoeningsrit dopen?
Ik ga m'n Bianchi's verkopen dus ik vind het prima :mrgreen:

Gesloten