Alles over vakanties op én met de fiets

Bianchi forumrit...

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 06 mei 2012 19:31

Vandaag een flink deel van de route voorgereden. Weer viel nog goed mee. Mooie omgeving!

neononline
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2009 15:37

neononline 07 mei 2012 21:56

Ik rij ook graag mee met de Bianchi forumrit. Met hoeveel mensen zijn we?
Ik moet uit Breda komen; vertrekken om 10.30 Sloterdijk lijkt mij prima.

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 08 mei 2012 00:18

Met jou erbij 5 of 6 nu. 10:30uur lijkt mij een goede tijd. Ik heb net de hele route in gps gezet. Als iemand een Garmin of Bryton heeft, kan die de gpx krijgen.

neononline
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2009 15:37

neononline 08 mei 2012 21:45

Bij die magere opkomst zal ik niet helemaal op en neer uit Breda komen. Had verwacht dat het wat massaler zou zijn en kies er nu voor om mijn rondje in Breda te rijden. Jammer om te horen dat er zo weinig enthousiastelingen zijn voor zo'n geweldig Italiaans merk.

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 08 mei 2012 21:54

Jammer. Opkomst is nog niet zo denderend wegens wat eerdere organisatorische strubbelingen. Ik heb ervoor gekozen het stokje over te nemen en toch te rijden of we nu met veel of weinig man zijn.
De route is er en dat is een mooi stuk door een voor jou waarschijnlijk onbekend landschap. Je bent welkom mocht je nog van gedachten veranderen. Er komt ook iemand uit Eindhoven en ik kom zelf uit Utrecht.
-------------------------------------------------

Beste mensen we verzamelen 10:30u a.s. zaterdag. Ik heb een groot deel van de route nu al een keer gereden met dank aan Timo en zijn fietsvrienden. Gisteren heb ik de hele route op de pc nagelopen en gemaakt in een gpx bestand (mooi stukje software online: bikeroutetoaster.com). Principe is een tourrit met oog voor de omgeving en gezellig een praatje maken. Samen uit, samen thuis en in overleg plannen we ergens een stop voor een versnapering. De rit zoals ik hem nu uiteindelijk heb is 103km lang. We gaan door de polder en de bossen, maar ook door een duinlandschap. De route is zodanig gekozen dat er zoveel als mogelijk hoogteverschil is, met twee keer een klimmetje over 't Kopje. De rit gaat richting Noordwijk en terug. We hopen op goed weer, maar rijden ga ik hem sowieso.

Start op het Orlyplein voor Station Sloterdijk. Gratis parkeren op minder dan 5km afstand mogelijk, zie kaartje dat ik gemaakt heb: http://g.co/maps/sk3u5" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb een aantal mensen die hier in eerste instantie aan mee wilden doen zojuist alsnog een pm gestuurd. Wie nog kan is uiteraard van harte welkom. Iedereen die zich hier opgeeft krijgt van mij donderdag nog een laatste pm met ook mijn telefoonnummer.

GPX bestand met route wordt na de rit bekend gemaakt. Voor wie meerijdt kan hem al van mij krijgen, vraag dit dan even in een pm.

loekie76
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 nov 2011 21:23
Locatie: Eindhoven

loekie76 11 mei 2012 08:09

Bianchi vrienden,

Naar alle waarschijnlijkheid ga ik er zaterdag niet bij zijn. Ga op 21 juni trouwen, en als ik mijn omgeving juist interpreteer dan zal ik zaterdag paraat moeten zijn voor mijn vrijgezellenfeestje.
Ondanks de kleine opkomst, wel veel fietsplezier gewenst.

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 11 mei 2012 13:34

Bedankt voor het melden, dat is wel een goed excuus ;)
Rit wordt klein maar fijn. Ik heb van Timo gehoord dat hij ook zal meerijden dus de man die de route op zijn duimpje kent is erbij, dan hoef ik ook niet de hele tijd op mijn Bryton te turen ;)

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 11 mei 2012 17:47

Ik wens jullie een leuke tocht bij hopelijk droog weer. Een volgende keer hoop ik er wél bij te kunnen zijn.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

borrelli
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 mei 2011 12:02

borrelli 12 mei 2012 08:29

Ik ga zo met de fiets in de trein. Tot zo.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 mei 2012 16:59

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 12 mei 2012 23:16

Met z'n 4-en? Mooi ritje geweest lijkt me zo met prachtig weer. Mooie foto's!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 13 mei 2012 18:56

Ja, met z'n 4en; weer zat mee, erg fraaie route, gezellige groep, dus was weer een geslaagd dagje :D
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gesloten