Alles over vakanties op én met de fiets

SKITS Monstertijdrit 2011

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 11 sep 2011 09:35

Nee, de gele zijn (helaas) niet compatible. Er zijn meerdere deelnemers die dat vragen: staat het dan niet duidelijk genoeg aangegeven welke er wel, en welke er niet werken? (No offence intended)

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 12 sep 2011 22:16

corniel schreef:Nee, de gele zijn (helaas) niet compatible. Er zijn meerdere deelnemers die dat vragen: staat het dan niet duidelijk genoeg aangegeven welke er wel, en welke er niet werken? (No offence intended)

Dat komt omdat niet iedereen 100% alles van die systemen af weet,
Championschip heeft maar 1 type chip (in verschillende kleuren). Championchip is over gegaan naar mylaps (overname, van naam veranderd, ik weet het niet) en nu is er een mylaps prochip. Is dat dan ook een doorgezette versie van de aloude championchip? ik wist dat niet.

mede omdat championchip een zeer veel gebruikt systeem is geweest zwerven er heel veel van die dingen rond, en zou je verwachten dat ze die uitgebreide markt willen gebruiken om hun geld willen verdienen. (en dus de systemen compatible te maken).. en dan denk je al snel, is toch een mailtje waard...
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 15 sep 2011 10:03

corniel schreef:Nee, de gele zijn (helaas) niet compatible. Er zijn meerdere deelnemers die dat vragen: staat het dan niet duidelijk genoeg aangegeven welke er wel, en welke er niet werken? (No offence intended)
gekke_henkie schreef:Dat komt omdat niet iedereen 100% alles van die systemen af weet. ChampionChip heeft maar 1 type chip (..). Championchip is over gegaan naar MyLaps (..)
Dat klopt, maar het systeem dat MyLaps al had, en het syteem van ChampionChip zijn dus (heel jammer) niet compatibele. Kunnen wij helaas niets aan doen.

Zo juist gemaild aan de deelnemers:
Beste deelnemer,

Je hebt je opgegeven voor de Monstertijdrit van (volgende week) zondag 25 september dit jaar. Volgens onze administratie heb je nog niet betaald. Als je alsnog wilt starten dien je uiterlijk volgende week woensdag (21 september) 22:00 betaald te hebben.
Mocht je al wel betaald hebben neem dan aub contact op met, dan corrigeren wij onze administratie.

Als je een MyLaps Chip hebt (voor meer informatie zie: http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit ... egistratie" onclick="window.open(this.href);return false;) geef dan aub ook nog het nummer van je chip door.

Tim, Vincen en Corniel

p.s. in het geval dat je van deelname afziet, laat dit dan ook weten

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 22 sep 2011 00:00

Zojuist gemaild:
Beste deelnemer,

Zondag is het al weer zo ver: de 25e editie van de MTR! Maarliefst 104 deelnemers hebben een plekje op de startlijst gekregen.

Om alles op rolletjes te laten verlopen is het noodzakelijk dat je de briefing goed doorleest: http://www.corniel.nl/download/2011-09- ... iefing.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

De startlijst is hier te vinden: http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit/?page=aanmelden" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je een MyLaps ProChip hebt (zie zowel briefing als hier: http://www.tijdrijden.nl/monstertijdrit ... egistratie" onclick="window.open(this.href);return false;) en op de startlijst staat jouw nummer nog niet gemeld, mail ons dan aub asap je chip-nummer door.

Vergeet ook niet dat als je na 10:30 komt, je ook niet meer met de oto over de startlijn mag. Dit voorkomt mogelijke storing bij de tijdwaarneming.

We hopen jullie a.s. zondag allemaal te zien,

Vincent, Tim en Corniel

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 22 sep 2011 18:38

Succes gewenst aan alle deelnemers. Ik doe dit jaar niet mee, i.v.m. een minder verlopen voorbereiding.
Als ik de weersvooruitzichten kijk, begin ik toch wel een beetje spijt te krijgen :roll:

Ik ben wel benieuwd of het dit jaar weer harder gaat als het vorige seizoen.

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 22 sep 2011 19:37

robbebopper schreef:Succes gewenst aan alle deelnemers. Ik doe dit jaar niet mee, i.v.m. een minder verlopen voorbereiding.
Als ik de weersvooruitzichten kijk, begin ik toch wel een beetje spijt te krijgen :roll:

Ik ben wel benieuwd of het dit jaar weer harder gaat als het vorige seizoen.
Dank je :D
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 22 sep 2011 19:51

robbebopper schreef:Succes gewenst aan alle deelnemers. Ik doe dit jaar niet mee, i.v.m. een minder verlopen voorbereiding.
Als ik de weersvooruitzichten kijk, begin ik toch wel een beetje spijt te krijgen :roll:

Ik ben wel benieuwd of het dit jaar weer harder gaat als het vorige seizoen.
Tja, als je al betaald had, wil ik je vergissing nog wel door de vingers zien. ;)

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 22 sep 2011 20:20

Ik had juist niet betaald, omdat het in de zomer door een aaneenschakeling van fysieke ongemakken niet goed ging met trainen.

Volgend jaar beter. Ik lees hier de verslagen wel van de deelnemers van dit jaar.

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 23 sep 2011 00:28

voor mij de eerste keer dus ik ben zelf erg benieuwd!!!
als triathleet redelijk wat lang afstanden gedaan maar nog geen losse tijdrit van 122Km, heb er echt zin in...
Laatst gewijzigd door gekke_henkie op 24 sep 2011 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 24 sep 2011 10:49

Heb er ook echt zin in. Het weer is ideaal voor snelle tijden. Ben benieuwd of het parcoursrecord gaat sneuvelen...

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 25 sep 2011 16:44

Benieuwd hoe het is gegaan/gaat. Wind trok wat aan zo rond 14:00 maar is nu weer wat minder hier in Almere. De snelste vertrok zo rond 14:00 dus die moet zo binnen komen als ik zijn vorige tijden zag.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 25 sep 2011 19:20

Was een leuk en goed georganiseerde wedstrijd!!! complimenten!!!

Voor mij was het de eerste keer een dergelijk lange vlakke tijdrit, ik had wel eens het fiets onderdeel van 3/4 triathlon van stein gedaan, maar daar zitten serieuze klimmetjes in (max 15%) dit was een mooie toets hoe het onder vlakke omstandigheden gaat.
Toen ik me inschreef had ikzelf het vermoeden dat ik rond de 35km/h zou rijden. vanaf die snelheid zou ik dan ook tevreden zijn. Na de inschrijving ging het fietsen beter en beter en begon ik al een beetje te hopen op een 36+ snelheid.... en wie weet al alles goed gaat 37...
De laatste week kregen we de berichten van superweer. relatief weinig wind en lekker warm weer. Altijd lekker.
Vandaag de dag, lekker gestart en kon lekker tempo maken zonder al de gek te doen in het eerste rondje. na dat ik (zoals bijna altijd) vergeten was mijn klokje aan te zetten (eerste 2KM heb ik nu niet) heb ik de rest van dat rondje 37,4 kunnen rijden. ik begon al twijfels bij mezelf te zetten of ik niet wat te had van start gegaan ben, maar heb niet echt het gevoel gehad dat ik te hard ging. 2e rondje dat lekker door kunnen zetten. met een rondje 37,5 gemiddeld. In dit rondje haalde ik ook een fietsmaatje van me in die 14min. voor me gestart was. Daar ging het dus duidelijk niet goed mee, ik had verwacht dat wij ongeveer gelijk zouden finishen en er de volle afstand voor nodig zou hebben om dit te dichten...toch niet :-) . daarna in de 3de ronde bewust op het wind mee stuk wat ingehouden, zodat ik het 13KM stuk wind tegen (die langzamerhand steeds verder toenam) er goed tegenin kon beuken. dit lukte goed maar de snelheid was in die ronde wel ietsje lager dan de 2 ervoor. maar heb deze toch met 36,9 kunnen ronden.

Mijn teller gemidelde geeft nu 37,2km/h over 120 km zeer!!!! tevreden...
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

Plaats reactie