Alles over vakanties op én met de fiets

TijdstrijdersCup 2012

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 12 jan 2012 19:46

Pfiew, Ik was nog net op tijd!!!, ik ben dus ingeschreven!! en heb er zin in!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 12 apr 2012 16:54

Zo juist gemaild:
Beste deelnemer,

Aanstaande zondag is het zo ver. Dan vindt de TijdstrijdersCup 2012 plaats. Op dit moment staan er 175 mensen op de startlijst.

De meeste mensen hebben betaald maar nog niet iedereen. Mocht je dit nog niet gedaan hebben doe het dan alsnog, anders kan je niet starten!

Ook hebben een aantal nog niet hun chipnummer doorgegeven, doe dit alsnog!

Voor de definitieve startlijst: http://www.tijdrijden.nl/cup/?page=aanmelden" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de uitgebreide briefing zie:
http://www.corniel.nl/zzz/fora/fiets_nl ... iefing.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.corniel.nl/zzz/fora/fiets_nl ... ing_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (English)

mvg,

Vincent Hougee, Tim Faarts en Corniel Nobel

p.s. deze mailing zal bij sommigen in de Junk-mail belanden, dus zegt het voort.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 12 apr 2012 20:39

Nou Corniel, dat beloofd weer een groots evenement te worden. Het lijkt droog te blijven, maar wel wordt er een stevige noordenwind verwacht. Dat wordt dus weer bikkelen!
Ik hoop dat ik onverwacht toch in vorm blijk te zijn. Ik weet op dit moment nog absoluut niet hoe het met de conditie gesteld is, omdat ik door omstandigheden weinig van mijn traditionele trainingstijdritten gedaan heb. We zullen het allemaal wel weer zien, en vooral voelen!

Oh ja, je briefing, en dan met name de poster, is nog van vorig jaar. Dus de datum klopt niet.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 13 apr 2012 11:24

Poster is idd van vorig jaar zie ik. dat is een foutje. Rest van de briefing is nieuw (niet dat er veel veranderd is).

Gebruikersavatar
nikkib
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 02 jan 2011 19:02

Gebruikersavatar nikkib 13 apr 2012 12:07

Windkracht 4 noorderwind... pfff. Dat wordt inderdaad bikkelen in de polder;-).
"Parijs is nog ver. Er kan nog veel gebeuren."

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 13 apr 2012 13:56

nikkib schreef:Windkracht 4 noorderwind... pfff. Dat wordt inderdaad bikkelen in de polder;-).
Die ene keer dat ik meedeed was het windkracht 5, dus dan is het nu een eitje... ;)

Gebruikersavatar
nikkib
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 02 jan 2011 19:02

Gebruikersavatar nikkib 13 apr 2012 16:28

@ever; heb je het daarom ook bij die ene keer gelaten? ;-)
"Parijs is nog ver. Er kan nog veel gebeuren."

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 15 apr 2012 18:38

Uitslag staat online: http://www.tijdrijden.nl/cup/?page=2012" onclick="window.open(this.href);return false;

Het was enorm zwaar, wat een wind... pfff

radje
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 jun 2011 22:16

radje 15 apr 2012 20:48

Vandaag ook de cup gereden...voornamelijk een gedachte.....wat een wind!!!! ;)
Het was allemaal erg goed geregeld!!! leuke relaxte sfeer!!! mijn tijd had wat beter kunnen zijn, alleen die laatste 5km....zelden zo stuk gezeten!!!! al met al....wel tevreden..zeker gezien de omstandigheden!!
volgend jaar zeker weer!!!

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 15 apr 2012 20:52

Corniel en andere mensen van de organisatie, bedankt voor al jullie werk. Ik heb weer een leuke dag (-1.03 uur) gehad.

Klopt het trouwens dat jullie wat tegenwerking dreigen te krijgen vanuit de provincie? Het zou jammer zijn als dit evenement niet kan blijven voortbestaan.

Gebruikersavatar
nikkib
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 02 jan 2011 19:02

Gebruikersavatar nikkib 16 apr 2012 11:03

Ja, een leuk evenement en bedankt voor de organisatie! Ik was wel onder de indruk van het materiaal wat ik allemaal om me heen zag (Nederland in recessie? Nou, afgelopen zondagmiddag in de polder was dat niet te merken;-)) ...
"Parijs is nog ver. Er kan nog veel gebeuren."

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 16 apr 2012 18:13

nikkib schreef:(Nederland in recessie? Nou, afgelopen zondagmiddag in de polder was dat niet te merken;-)) ...
haha, mooie!. Ik keek mijn ogen ook uit!. moi spul hor!
Ook weer goed geregeld organisatie!!!. Ben met 1.03 ook wel tevreden.

Zijn er toevallig ook nog ergens foto's op een site gezet???
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

Plaats reactie