Alles over vakanties op én met de fiets

Lago Maggiore

roy1975
Forum-lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 29 jul 2004 15:11

roy1975 28 mei 2008 16:23

Allen,

De Bloemenrivera nabij San Remo is echt een geweldige plek voor een trainingsweek,
Je zit aan zee en direct vanuit de stad/kust kan je beginnen met klimmen en het binnenland is echt super mooi.
En een echte uitdaging de klimmen lopen mooi sommige gelijkjmatig en sommige klimmen lopen erg steil meerder kilometers boven de 10 Procent konstant.

Ik kom hier zeker vaker

tinn
Forum-lid
Berichten: 983
Lid geworden op: 01 aug 2006 15:51

tinn 28 mei 2008 21:13

Voor de liefhebber mijn bevindingen na een weekje Lago Maggiore.
Ik zou er niet aan moeten denken om in het hoogseizoen op de weg langs het meer te moeten fietsen. Tijdens ons verblijf (meivakantie) was het daar al retedruk en op sommige stukken gewoon gevaarlijk om te fietsen.
Leef! Fiets!

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 24 sep 2008 20:30

[quote="Erik vD"]Quoten: Origineel geplaatst door fiedoo op 26 Oktober 2005

Ik ben er midden in de zomervakantie geweest, begin augustus geloof ik. Ik zat vlak bij Verbania op camping Isolino. . Daarnaast zijn er aan het meer zeer veel muggen.[/quote]

Awww, camping Isolino, memories.....
erg mooie camping en omgeving.
Hebben ze nog steeds dat ellenlange pad met scherpe steentjes voordat je een keer op de camping bent?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

tinn
Forum-lid
Berichten: 983
Lid geworden op: 01 aug 2006 15:51

tinn 24 sep 2008 22:50

[quote="SuperGrover1"]Awww, camping Isolino, memories.....
erg mooie camping en omgeving.
Hebben ze nog steeds dat ellenlange pad met scherpe steentjes voordat je een keer op de camping bent?
[/quote]

Yes. Ehhh........trouwens "ellenlang" is volgens Google earth 1,3 km. ;)
Er loopt ook (deels) een wandelpad langs wat beter te rijden is met de racefiets.
Leef! Fiets!

Plaats reactie