Alles over vakanties op én met de fiets

Fietsroutes Toscaanse kust

Gebruikersavatar
robske
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2005 15:18

Gebruikersavatar robske 11 aug 2005 15:55

Ik ga volgende week naar Italië op vakantie. Om precies te zijn naar Marina di Pietrasanta (30 km onder Pisa). Zijn er in de omgeving mooie fietsroutes met wat bergjes?
Een week daarna ga ik naar de Bloemenrivièra. Om precies te zijn naar Arenzano (ongeveer 50 km ten westen van Genua). Zijn er in die omgeving ook nog mooie fietsroutes met wat bergjes?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 12 aug 2005 17:05

Quoten: Origineel geplaatst door Robske op 11 Augustus 2005

Ik ga volgende week naar Italië op vakantie. Om precies te zijn naar Marina di Pietrasanta (30 km onder Pisa). Zijn er in de omgeving mooie fietsroutes met wat bergjes?


Hangt er een beetje van af hoe ver je onder Pisa zit... is dat in de Maremme? De omgeving van Pisa is immers de vlakste streek van Toscane.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jmstyle
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2005 17:03

jmstyle 13 aug 2005 01:31

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 12 Augustus 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Robske op 11 Augustus 2005

Ik ga volgende week naar Italië op vakantie. Om precies te zijn naar Marina di Pietrasanta (30 km onder Pisa). Zijn er in de omgeving mooie fietsroutes met wat bergjes?


Hangt er een beetje van af hoe ver je onder Pisa zit... is dat in de Maremme? De omgeving van Pisa is immers de vlakste streek van Toscane.
 

Hij zegt ja... "30 KM onder Pisa." Of ben ik nu weer dom bezig?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 aug 2005 00:15

Quoten: Origineel geplaatst door Jm Style op 12 Augustus 2005

Hij zegt ja... "30 KM onder Pisa." Of ben ik nu weer dom bezig?


Wel, las ik ook wel... maar ik weet niet uit het hoofd hoeveel kilometer bezuiden Pisa die heuveltjes beginnen. Ik ken in Toscane voornamelijk de streek rond Siena en Firenze goed (en eigenlijk meer op kunsthistorisch vlak dan op fietsroutes). Weet jij het wel? Onthou ons vooral niet van uw nuttige bijdrage.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie