Alles over vakanties op én met de fiets

Forumkleding uitreikings toertocht

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 02 mar 2006 01:47

Quote: Origineel geplaatst door Fast4ward op 01 Maart 2006
...Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........


Voor paardrijden heb je toch geen E rijbewijs nodig
Mijn fiets is bezeten!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 05 mar 2006 00:28

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 02 Maart 2006


Quote: Origineel geplaatst door Fast4ward op 01 Maart 2006

...Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........

Voor paardrijden heb je toch geen E rijbewijs nodig

Die zit onder de plak !
kiekeboe

motta
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 21 jan 2005 21:19

motta 06 mar 2006 20:56

Il Grasso      Nee
SpEric        Ja
Rolandt        Ja/Nee
Zombie        Ja/Nee
Markie        Ja/Nee
jimbo          Ja/Nee
Cas             Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".
race1d        Nee, wintersport :)
bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)
Cor01          Nee
who cares    Ja/Nee
Mannimo      Ja
Big Rosa      Nee
Antoni        Nee, sorry
mensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)
Trudie        Ja/Nee
Chub          Ja/Nee
Noppie        Ja (als het droog weer is!)      
L.A.N.C.E.     Ja/Nee
Cube            Ja/Nee
Swind           Ja/Nee
The Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellen
Joris v B        Nee
Rene1           Ja/Nee
Motta           Nee, jammer, te vroeg en te ver
Toor             Nee, Helaas
Fast4ward     Helaas toch niet!
scottwilko       Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004      Ja/Nee
ts-biker          Nee
BigM               ???
Beginnertje     Ja/Nee
Woutert        Nee
Colnagofreak   Ja/Nee
Rudo               ja

Driebergen ligt voor mij bijna 200 km ver, dit lijkt me van het goede te veel om dan slechts 100 km te fietsen en dit is al veel in deze tijd van het seizoen.

motta

Motta

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 12 mar 2006 02:02

FF wat overzichtelijker gemaakt, aanmelden kan nog. Het is nog geen 19 maart. Klik op de link voor meer informatie over de tocht
http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric              JaMannimo          JaNoppie             Ja (als het droog weer is!) Rudo                JaIl Grasso          Neerace1d             Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht) Cor01              NeeBig Rosa          NeeAntoni              Nee, sorrymensma          Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B           NeeMotta               Nee, jammer, te vroeg en te verToor                 Nee, HelaasFast4ward       Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker            NeeWoutert           NeeRolandt           Ja/NeeZombie           Ja/NeeMarkie             Ja/Neejimbo               Ja/NeeCas                  Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares       Ja/NeeTrudie              Ja/NeeChub               Ja/NeeL.A.N.C.E.        Ja/NeeCube               Ja/NeeSwind              Ja/NeeThe Riddler      Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1              Ja/Neescottwilko        Ja/Neeilfalco2004       Ja/NeeBigM                Ja/Nee ???Beginnertje     Ja/NeeColnagofreak   Ja/Nee
 
 
kiekeboe

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 12 mar 2006 08:46

FF wat overzichtelijker gemaakt, aanmelden kan nog. Het is nog geen 19 maart. Klik op de link voor meer informatie over de tocht
color=#c80303http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric              JaMannimo          JaNoppie             Ja (als het droog weer is!) Rudo                JaIl Grasso          Neerace1d             Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht) Cor01              NeeBig Rosa          NeeAntoni              Nee, sorrymensma          Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B           NeeMotta               Nee, jammer, te vroeg en te verToor                 Nee, HelaasFast4ward       Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker            NeeWoutert           NeeSwind              NeeRolandt           Ja/NeeZombie           Ja/NeeMarkie             Ja/Neejimbo               Ja/NeeCas                  Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares       Ja/NeeTrudie              Ja/NeeChub               Ja/NeeL.A.N.C.E.        Ja/NeeCube               Ja/NeeThe Riddler      Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1              Ja/Neescottwilko        Ja/Neeilfalco2004       Ja/NeeBigM                Ja/Nee ???Beginnertje     Ja/NeeColnagofreak   Ja/Nee
Als ie gaar is kom ik terug

rudo
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jun 2005 15:01

rudo 17 mar 2006 18:09

Quoten: Origineel geplaatst door swind op 12 Maart 2006


FF wat overzichtelijker gemaakt, aanmelden kan nog. Het is nog geen 19 maart. Klik op de link voor meer informatie over de tocht
color=#c80303http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric              JaMannimo          JaNoppie             Ja (als het droog weer is!) Rudo                JaIl Grasso          Neerace1d             Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht) Cor01              NeeBig Rosa          NeeAntoni              Nee, sorrymensma          Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B           NeeMotta               Nee, jammer, te vroeg en te verToor                 Nee, HelaasFast4ward       Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker            NeeWoutert           NeeSwind              NeeRolandt           Ja/NeeZombie           Ja/NeeMarkie             Ja/Neejimbo               Ja/NeeCas                  Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares       Ja/NeeTrudie              Ja/NeeChub               Ja/NeeL.A.N.C.E.        Ja/NeeCube               Ja/NeeThe Riddler      Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1              Ja/Neescottwilko        Ja/Neeilfalco2004       Ja/NeeBigM                Ja/Nee ???Beginnertje     Ja/NeeColnagofreak   Ja/Nee


Nog even bovenaan zetten hoor.
Tot zondag allen!! haha
postamble();
groetjes Rudo

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 17 mar 2006 23:14



FF wat overzichtelijker gemaakt, aanmelden kan nog. Het is nog geen 19 maart. Klik op de link voor meer informatie over de tocht
color=#c80303http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric              JaMannimo          JaNoppie             Ja                                               Rudo                JaIl Grasso          Neerace1d             Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht) Cor01              NeeBig Rosa          NeeAntoni              Nee, sorrymensma          Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B           NeeMotta               Nee, jammer, te vroeg en te verToor                 Nee, HelaasFast4ward       Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker            NeeWoutert           NeeSwind              NeeRolandt           Ja/NeeZombie           Ja/NeeMarkie             Ja/Neejimbo               Ja/NeeCas                  Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares       Ja/NeeTrudie              Ja/NeeChub               Ja/NeeL.A.N.C.E.        Ja/NeeCube               Ja/NeeThe Riddler      Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1              Ja/Neescottwilko        Ja/Neeilfalco2004       Ja/NeeBigM                Ja/Nee ???Beginnertje     Ja/NeeColnagofreak   Ja/Nee
Kom op mannen het wordt mooi weer! (en dames)
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
kiekeboe

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 17 mar 2006 23:30

SpEric              JaMannimo          JaNoppie             Ja (als het droog weer is!) Rudo                JaIl Grasso          Neerace1d             Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht) Cor01              NeeBig Rosa          NeeAntoni              Nee, sorrymensma          Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B           NeeMotta               Nee, jammer, te vroeg en te verToor                 Nee, HelaasFast4ward       Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker            NeeWoutert           NeeSwind              NeeRolandt            NeeZombie           Ja/NeeMarkie             Ja/Neejimbo               Ja/NeeCas                  Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares       Ja/NeeTrudie              Ja/NeeChub               Ja/NeeL.A.N.C.E.        Ja/NeeCube               Ja/NeeThe Riddler      Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1              Ja/Neescottwilko        Ja/Neeilfalco2004       Ja/NeeBigM                Ja/Nee ???Beginnertje     Ja/NeeColnagofreak   Ja/Nee

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 18 mar 2006 02:21

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 17 Maart 2006


SpEric              JaMannimo          JaNoppie             Ja (als het droog weer is!) Rudo                JaCas*                JepIl Grasso          Neerace1d             Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht) Cor01              NeeBig Rosa          NeeAntoni              Nee, sorrymensma          Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B           NeeMotta               Nee, jammer, te vroeg en te verToor                 Nee, HelaasFast4ward       Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker            NeeWoutert           NeeSwind              NeeRolandt            NeeZombie           Ja/NeeMarkie             Ja/Neejimbo               Ja/Neewho cares       Ja/NeeTrudie              Ja/NeeChub               Ja/NeeL.A.N.C.E.        Ja/NeeCube               Ja/NeeThe Riddler      Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1              Ja/Neescottwilko        Ja/Neeilfalco2004       Ja/NeeBigM                Ja/Nee ???Beginnertje     Ja/NeeColnagofreak   Ja/Nee

"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4347
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 19 mar 2006 12:35

nee dus.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 19 mar 2006 21:30

Ja, ik ben geweest 150 km gereden, zonder forum-kleding!!
Laatste kilometer NOPPIE nog gespot met forum shirt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 19 mar 2006 23:08

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 19 Maart 2006


Ja, ik ben geweest 150 km gereden, zonder forum-kleding!!
Laatste kilometer NOPPIE nog gespot met forum shirt.


Hier staat een verslag van de rit.
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... last#94614
kiekeboe

Plaats reactie