Alles over vakanties op én met de fiets

Rabobank Cauberg clinic

pluto
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2007 15:46

pluto 17 mei 2007 15:52

hallo,  ik lees van alles over de rabo caubergclinic maar wwar en hoe kan je eigenlijk inschrijven want mijn rabovestiging weet van niks.
groetjes Pluto

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 17 mei 2007 19:56

Als het komt staat het hier tussen:
http://www.rabobank.nl/particulieren/sp ... r_de_fans/

chalita
Forum-lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 01 dec 2004 20:59

chalita 25 mei 2007 12:29


campaioen
Forum-lid
Berichten: 477
Lid geworden op: 18 mar 2007 00:37

campaioen 25 mei 2007 20:53

whaaaat, lees ik dat nu goed op de rabo-site... kost zo'n clinicje 125 euro?!
no pain no gain

marijn1982
Forum-lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 mei 2007 13:21

marijn1982 25 mei 2007 22:07

Das nogal wa geld.
Hoeveel fiets je eigenlijk bij de Cauberg Clinic? Toch niet alleen de Cauberg?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 26 mei 2007 08:13

Quote: Origineel geplaatst door Marijn1982 op 25 Mei 2007
Das nogal wa geld.Hoeveel fiets je eigenlijk bij de Cauberg Clinic? Toch niet alleen de Cauberg?


Voor dat geld krijg je iig een Rabo-wielershirt met naam en je kunt kiezen uit een korte of iets langere rit van 75 km.

De mensen die ooit meegedaan hebben weten precies wat ze krijgen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 26 mei 2007 13:09

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 26 Mei 2007


Quote: Origineel geplaatst door Marijn1982 op 25 Mei 2007


Das nogal wa geld.
Hoeveel fiets je eigenlijk bij de Cauberg Clinic? Toch niet alleen de Cauberg?

Voor dat geld krijg je iig een Rabo-wielershirt met naam en je kunt kiezen uit een korte of iets langere rit van 75 km.De mensen die ooit meegedaan hebben weten precies wat ze krijgen.


Correct, van de 1e bladzijde gekopieerd:
Een van de weinige decadenties die ik mij kan veroorloven ( lees WIL veroorloven ). Bij inschrijving/inloting ontvang je een formulier waar je een aantal vragen op moet beantwoorden die dienen om je niveau te bepalen. ( triple ja/nee, welke versnelling op de Cauberg gebruik je, hoeveel kilometers per jaar etc etc ).
Dan meld je je in het Polfermolencentrum alwaar koffie en gebak voor je klaarstaat en Adri en Hennie ( achternamen volstrekt overbodig voor deze monumenten uit de nederlandse Wielersport ) het een en ander uit de doeken doen.
Samen met een 200 andere fanatici vertrek je voor een, afhankelijk van je niveau, 60 of 90 kilometer fietsen met een 3-4 tal prof ( Continental en Protour ) wielrenners in een groep van ongeveer 12 man/vrouw. Je mag je helemaal uitleven op de Cauberg alwaar je tijd getimed wordt. Daarna staat er een uitgebreid buffet voor je klaar en is er tijd voor een gesprekje met deze of gene prof/ploegleider/mecanicien etc. Bewaakte fietsenstalling, uitgepijlde route en heel veel informatie over het leven van een Protourploeg, tenminste als je niet bang bent om iets te vragen.
Duur ? Ik vermoed zelf dat de prijs wat uit het lood getrokken wordt door het veel kleinschaliger zijn tov de gemiddelde Zuidlimburgse toertocht en de geweldige Catering voor, tijdens en na het evenement.
Aansprekend ? Ik dacht het wel. Wie kan er zeggen dat ie ooit door Denis Menchov uit de wind gezet is of van Pieter Weening een bidon gekregen heeft of een duwtje van Michael Boogerd ?
O ja had ik al gezegd dat je ook een shirt krijgt met je naam erop ?
 
 

Plaats reactie