Alles over vakanties op én met de fiets

Rabobank Cauberg clinic

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 26 apr 2006 10:41

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 25 April 2006


Het verschil zitum in de pegels! Ene ..eehh, als je mijn post weleens leest hier, dan is het voor 98% onzin wat ik uitkraam.Trouwens jouw naam doet me denken aan "Hallo Dingo'' Hallo Dingo'' Hallo Dingo" Een sketch van een bekend duo!



Johnnie en Rijk zeggen Dingle en Dangle. "Hallo Dingle" " Hallo Dangle" "Waar is FlimFlem" "Ik ken me vinger niet in zijn strot krijge" .
98 % onzin ? Valt wel mee, het is een veelgehoorde klacht naar aanleiding van de grote verschillen in inschrijfgeld tussen de diverse cyclo's/toertochten. Een organisatie maakt altijd weinig inzichtelijk waarom iets kost wat het kost ( dat hoeft ook niet ) en is het vaak aan de deelnemer om te beslissen of dat het waard is of niet. De diverse fora kunnen dan helpen te verduidelijken wat je voor dat geld krijgt.
Ik denk dat als je in de buurt van Lanaken woont je ook regelmatig met wat mensen mee kan  maar daar gaat het niet om.
Als je dat inschrijfformulier een beetje eerlijk invult, overdrijven is dom en jezelf onderschatten ook, heb je gewoon een geweldig leuke dag.
 

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 26 apr 2006 23:23

Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 26 April 2006

Ik denk dat als je in de buurt van Lanaken woont je ook regelmatig met wat mensen mee kan  maar daar gaat het niet om.

O, daar! Dat is vlakbij, waar ik woon, maar 234km volgens de routeplanner.
kiekeboe

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 26 apr 2006 23:45

Erg leuk initiatief voor de liefhebbers. Gezien het gebodene (shirt en zeer uitgebreide catering) lijkt de prijs redelijk.
Om e.e.a. echter te relativeren: vanaf de eerste woensdag van september tot de sluitingscross in Oost-malle trainen de raborenners vlak bij waar ik woon in het bos o.l.v. Nico v. Hest. Het merendeel zijn veldrijders maar ook wegrenners komen daar vaak om te overwinteren. Als je enigszins mee kan komen (of gewoon niet in de weg rijdt) kun je mee trainen. Veel liefhebbers uit de regio doen dat dan ook. De renners die daar rijden zijn ook niet te beroerd aanwijzingen te geven. Tijdens de warming up (rekken en strekken) is het altijd gezellig en maak je vaak een praatje met de mensen om je heen, met name Erik Dekker weet meestal wel een mop :-). Kosten: helemaal gratis.
 
Waar woon je dan? Lijkt me keer leuk.

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 29 apr 2006 11:58

SUPER lijkt mij het
daar ben ik heel eerlijk in, geweldig om een dag met die jongens op pad te gaan, praten over het hoe en wat enz enz....
ervaringen aanhoren hoe hun het allemaal beleven, wat hun doen en hoe hun het doen... je kan er in ieder geval nooit slechter van worden...
alleen zal het met mijn conditie geen optie zijn, ook al rijden die gasten op een laag trainings niveau, dan nog zal mijn 25 tot 27km gem. niet genoeg zijn heelaas om hun bij te houden...
plus ik weet niet al te veel over de techniek en tactiek van een prof-ploeg
maar nogmaals ik zou het wel super vinden zo'n dag!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 29 apr 2006 13:14

Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 29 April 2006


SUPER lijkt mij het
daar ben ik heel eerlijk in, geweldig om een dag met die jongens op pad te gaan, praten over het hoe en wat enz enz....
ervaringen aanhoren hoe hun het allemaal beleven, wat hun doen en hoe hun het doen... je kan er in ieder geval nooit slechter van worden...
alleen zal het met mijn conditie geen optie zijn, ook al rijden die gasten op een laag trainings niveau, dan nog zal mijn 25 tot 27km gem. niet genoeg zijn heelaas om hun bij te houden...
plus ik weet niet al te veel over de techniek en tactiek van een prof-ploeg
maar nogmaals ik zou het wel super vinden zo'n dag!!!


Maak je geen zorgen, precies daarom vul je op voorhand zo'n formulier in ( zie mijn eerdere posting ) De groepen worden op min of meer gelijke krachtsterkte ingedeeld, de profs passen zich aan. Meestal zijn het er twee die continue in het laatste wiel zitten en 1 voorop, het tempo wordt bepaald door de grootste gemene deler van de groep.
Ik sprak met Adri daarover, hij zei dat ie naar aanleiding van die formulieren bijna nooit naast zit dat mensen in een verkeerde groep terecht komen. Je moet dat gewoon in alle eerlijkheid invullen. In de groep waarin ik vorig jaar zat, was 1 man die zichzelf een weinig overschat had. Hij kwam dus terecht in een groep met van die schrale klimgeiten en moest er op de eerste helling ( Zwarteberg ) al af en heeft zich op aanraden van Frans Maassen terug laten zakken naar een andere groep.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 29 apr 2006 13:19

O ja had ik al gezegd dat je ook een shirt krijgt met je naam erop ?


Toch geen Raboshirt?

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 29 apr 2006 13:27

Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 29 April 2006

O ja had ik al gezegd dat je ook een shirt krijgt met je naam erop ?Toch geen Raboshirt?


Nee, heel gek, een shirt van de ABN Amro  !?
 

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 29 apr 2006 15:17

Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 29 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 29 April 2006

O ja had ik al gezegd dat je ook een shirt krijgt met je naam erop ?Toch geen Raboshirt?


Nee, heel gek, een shirt van de ABN Amro  !?
 

valt me vies tegen, ik had toch echt eens die leen van frisia willen ontmoeten
Train ze!

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 01 mei 2006 11:01

Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 29 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 29 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 29 April 2006

O ja had ik al gezegd dat je ook een shirt krijgt met je naam erop ?Toch geen Raboshirt?


Nee, heel gek, een shirt van de ABN Amro  !?
 

valt me vies tegen, ik had toch echt eens die leen van frisia willen ontmoeten

Vorig jaar op Courchevel wel de "Jochem de Bruin"van Rabobank de hand mogen schudden, dat was wel grappig.

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 08 mei 2006 16:41

Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 29 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 29 April 2006


SUPER lijkt mij het
daar ben ik heel eerlijk in, geweldig om een dag met die jongens op pad te gaan, praten over het hoe en wat enz enz....
ervaringen aanhoren hoe hun het allemaal beleven, wat hun doen en hoe hun het doen... je kan er in ieder geval nooit slechter van worden...
alleen zal het met mijn conditie geen optie zijn, ook al rijden die gasten op een laag trainings niveau, dan nog zal mijn 25 tot 27km gem. niet genoeg zijn heelaas om hun bij te houden...
plus ik weet niet al te veel over de techniek en tactiek van een prof-ploeg
maar nogmaals ik zou het wel super vinden zo'n dag!!!


Maak je geen zorgen, precies daarom vul je op voorhand zo'n formulier in ( zie mijn eerdere posting ) De groepen worden op min of meer gelijke krachtsterkte ingedeeld, de profs passen zich aan. Meestal zijn het er twee die continue in het laatste wiel zitten en 1 voorop, het tempo wordt bepaald door de grootste gemene deler van de groep.
Ik sprak met Adri daarover, hij zei dat ie naar aanleiding van die formulieren bijna nooit naast zit dat mensen in een verkeerde groep terecht komen. Je moet dat gewoon in alle eerlijkheid invullen. In de groep waarin ik vorig jaar zat, was 1 man die zichzelf een weinig overschat had. Hij kwam dus terecht in een groep met van die schrale klimgeiten en moest er op de eerste helling ( Zwarteberg ) al af en heeft zich op aanraden van Frans Maassen terug laten zakken naar een andere groep.


ik ga het toch doen denk ik, laat ik het zo zeggen ik ga mezelf opgeven en hopelijk uitgeloot worden....
tegen die tijd heb ik alweer heel wat kilometers in de benen, en zal de conditie toch wel iets verbeterd zijn
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

samsam
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2004 00:39

samsam 16 mei 2006 00:34

hoi, ik heb vorig jaar meegedaan en het mag de naam clinic niet hebben, niets educatiefs - die renners zijn er niet per se op getraind om wat uit te leggen en tips te geven ofzo, verwacht daar maar niet teveel van 
wel leuk als je eens vlak naast of achter of voor echte rabo-renners wilt rijden, maar het hangt van de rijder af of ie een beetje sociaal is, kan zijn dat degene in jouw groepje er niet echt zin in heeft, sommigen blijven gewoon de hele tijd naast hun Rabo-maatje rijden, maar anderen weer niet hoor, je kunt geluk hebben en ook pech
succes!
ook een zwak voor tragische fietshelden, bergcyclo\'s en Italië?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 20 mei 2006 10:38

Op de site van Rabobank staat dit:

Rabobank
Inschrijvingen Rabo Cauberg clinic

Helaas is er met het inschrijvingsformulier voor de Rabo Cauberg Clinic iets misgegaan.
Heeft u zich in de periode van 13 april tot en met 30 april hiervoor ingeschreven? Dan is uw inschrijving helaas niet bij ons aangekomen vanwege een technische fout. Wij verzoeken u vriendelijk om u nogmaals in te schrijven via onderstaande link. Onze excuses voor het ongemak.

Ingeschreven ná 30 april?
Heeft u zich ná 30 april ingeschreven voor de Rabo Cauberg Clinic? Dan hoeft u zich niet opnieuw in te schrijven. Uw inschrijving is bij ons binnengekomen en wordt verder verwerkt.

Deelnemers
U krijgt medio juni bericht of u bent ingeloot voor dit wielerevenement.

Vragen
Heeft u nog vragen over de inschrijvingen? Neem dan contact op via sponsoring@rn.rabobank.nl (A. v.d. Veerdonk).
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie