Alles over vakanties op én met de fiets

Begeleider bij Fred Rompelberg

zwino
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:39

zwino 22 feb 2007 23:27

Als ik de advertenties zo bekijk, denk ik dat het Rompelberg er eerder om te doen is om snel rijk te worden, dan om fietsliefhebbers de fietsvakantie van hun leven te bezorgen.

Jordi9
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 sep 2018 00:30

Jordi9 03 mei 2019 00:21

Volgens mij krijgen ze wel 'n deel van de opbrengst van de ritten. Staat wel tegenover dat ze ook mee moeten helpen met bijvoorbeeld het uitdelen van de fietsen, uitvoeren reparaties e.d.

Zoiets moet je niet doen om rijk van te worden, maar omdat je het leuk vindt om veel te fietsen op Mallorca en dat als begeleider van 'n groep.

Voor de meeste fietsers is zo'n Rompelberg-vakantie overigens gewoon goed geregeld. Ik vind ook wel wat van de persoon, maar hij heeft z'n zaakjes wel goed voor elkaar daar. Concurrentie is er overigens volop, dus adverteren zal wel moeten. Je moet wel volume draaien om het winstgevend te houden.

Denk dat het vooral een kwestie is van er met de juiste verwachtingen aan beginnen. Als je denkt er rijk van te worden, gaat het tegenvallen. Als je denkt dat je paar uurtjes 'n rondje kunt fietsen dat jij leuk vindt en de rest van de tijd aan het zwembad kunt liggen, dan valt het wsl ook tegen.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 03 mei 2019 08:40

een 20-tal jaar terug mijn aanvraag gedaan als begeleider en aanvaard geweest. 'k Heb toen alle voorwaarden toegestuurd gekregen maar door familiale omstandigheden niet kunnen gaan. Ik zou niet weten of ik die voorwaarden nog liggen heb (wschlk wel). Als ik eerstdaags eens tijd heb zoek ik eens.
Moest ik ze terugvinden stuur ik je het per emailbericht toe.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 03 mei 2019 10:35

Bij Peter18 is het ook al bijna 20 jaar geleden dat hij deze vraag stelde :P

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 03 mei 2019 10:41

robbebopper schreef: 03 mei 2019 10:35 Bij Peter18 is het ook al bijna 20 jaar geleden dat hij deze vraag stelde :P
:lol: :lol: :lol:
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie