Alles over vakanties op én met de fiets

Shimano Fiets Challenge 2007?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 07 mei 2007 19:46

Quote: Origineel geplaatst door Richard D. op 07 Mei 2007
(Holland's tougest race, jaja)


Het parkoers lag toch grotendeels in Belgie !!

@ Roderick : Bij een cyclo dienen gewoon goede en duidelijke pijlen te hangen , pijlen die goed opvallen op elke locatie waar je ze aanbrengt. Ik reed toevallig die dag de Mergellandroute en heb de pijlen zien hangen en vond ze slecht zichtbaar en ik reed zelf rustig.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37679
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 mei 2007 20:50

De pijlen waren inderdaad voorzien van een goede camouflagekleur :(. Te egaal wit, dat valt niet op. Volgende keer knalrood met witte letter pakken ofzo. Neem een voorbeeld aan de pijlen bij de Steven Rooks (die overigens het 1e jaar ook ondermaats was), die zijn nu zeer duidelijk (bolletjestrui layout).
Less is bore

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 07 mei 2007 20:53

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 07 Mei 2007


Quote: Origineel geplaatst door Richard D. op 07 Mei 2007

(Holland's tougest race, jaja)

Het parkoers lag toch grotendeels in Belgie !!@ Roderick : Bij een cyclo dienen gewoon goede en duidelijke pijlen te hangen , pijlen die goed opvallen op elke locatie waar je ze aanbrengt. Ik reed toevallig die dag de Mergellandroute en heb de pijlen zien hangen en vond ze slecht zichtbaar en ik reed zelf rustig.


Dit is echt niet nodig, verf de pijlen duidelijk en ruim voldoende voor de bocht of splitsing op het asfalt. In het verleden ging dit bij de FietsChallenge ook gewoon goed. Geen ellende door weggehaalde pijlen e.d.Het ligt hier gewoon aan onkunde van de organisatie, toen BikeOrganisations de organisatie in handen had, was altijd alles goed geregeld !!
Ook bij cyclo's als de Criquillion en de Merckx staan de pijlen op het wegdek en daar is het gewoon duidelijk en goed aangebracht.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

marz
Forum-lid
Berichten: 653
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:44

marz 07 mei 2007 21:07

Is er trouwens uberhaubt iemand die de Shimano Fiets Challenge diploma met daarop de persoonlijk behaalde resultaten heeft ontvangen, of opgehaald, ik heb daar nog niemand over gehoord of de site met de finish foto's heeft gevonden?
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

rileyp
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2007 22:52

rileyp 07 mei 2007 21:12

Helemaal mee eens. Als het goed was gegaan was het waarschijnlijk de verdienste van Fiets geweest. Zo zit de wereld echter niet in elkaar. Het is op zich goed dat Fiets het boetekleed aantrekt en het zou nog mooier zijn als Fiets een direct gebaar zou maken. Het is té makkelijk om te zeggen dat het volgend jaar allemaal beter wordt. Hiermee verlies je klanten (les één in verkooptraining!). Geef je klanten het gevoel dat je ze serieus neemt en maak een gebaar door iets terug te doen. Hiermee bouw je weer krediet op en komen de klanten terug. Kortom: Fiets, neem je verantwoordelijkheid en kom je klanten tegemoed, zonder te wijzen naar een ander. We hebben immers aan jullie betaald en hoe jullie dat met je onderaannemers regelen zal de klant (dus ook mij) worst zijn.
p.s. weet iemand misschien wie de foto's maakte in de bocht van de afdeling van Camerig richting Vaals?
 
Pieter Riley

richardd.
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 jul 2006 17:27

richardd. 07 mei 2007 21:13

Voor de duidelijkheid: Ik reed de MTB tocht van zaterdag.
Ik heb geen commentaar op de wegwijzing, die vond ik prima. Ik had moeite met het grote deel asfalt dat wij als MTB-ers hebben mogen rijden. Daarvoor kom ik niet naar Limburg. Dan kan ik beter in het PWN-duingebied rond Egmond gaan rijden. Da's minstens zo vermoeiend en een stuk leuker om te doen. Ik kan me zelfs zo gauw geen enkel singletrack van deze tocht herinneren.
@Bluebird1: Ik vind ook dat Fiets moet communiceren met de buitenwereld, maar interne aangelegenheden hou je voor jezelf en naar buiten toe neem je de verantwoordelijkheid. Zij horen gewoon vooraf te checken, dus afschuiven heeft geen pas.
@MarZ: Ik heb van de organisatie begrepen dat je binnenkort een diploma kunt downloaden.

spintertje
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

spintertje 07 mei 2007 21:39

Ook ik ben nu lid geworden van dit forum.
Ook al hoor ik niet bij de allerbesten, maar ik fiets en wou eens een challenge meemaken. Ik ben geeindigd geloof ik als 968. Toen ik net binnen was werd alles al afgebroken ook al kwamen er nog steeds renners binnen. Ik ben 3 keer verkeerd gereden en heb een hongerklop gehad. Ik heb met verschillende fietsers op een terrasje gezeten om nog iets van eten binnen te krijgen hoewel ik s'morgens met uitpuilende zakken vertrokken was omdat een vriend verteld had dat er zaterdag bij de toerversie geen verzorging was. De oranjetocht in Horst georganiseerd door de plaatselijke fietsvereniging had het op koninginnedag beter voor elkaar. Misschien dat deze wielerliefhebbers volgende keer ingehuurd kunnen worden!!! En dat voor nog geen € 5,-
Wist de organisatie zaterdag niet dat er problemen waren met de verzorging? Een groot gedeelte had dan opgelost kunnen worden voor zondag, natuurlijk jammer voor de fietsers van zaterdag maar niet geschoten altijd mis.
Goh enne ikke had deze fietschallenge kunnen winnen als ik maar goed gefietst had, 150 km opgeven en 100 fietsen. Waar was de tijdregistratie halverwege?
 
splintertje

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 07 mei 2007 21:49

Quote: Origineel geplaatst door MarZ op 07 Mei 2007
Is er trouwens uberhaubt iemand die de Shimano Fiets Challenge diploma met daarop de persoonlijk behaalde resultaten heeft ontvangen, of opgehaald, ik heb daar nog niemand over gehoord

Zou leuk zijn om dat te krijgen, heb er ook een van 3 jaar geleden ;-). Ben heel benieuwd, zou een mooi begin zijn als Fiets ons allemaal zo'n diploma stuurt....

oh en die afstand? geen 150, maar iets van 147? drukte helaas op de finish beide knopjes van m'n flight-deck in , lekker handig....

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37679
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 mei 2007 23:42

149 km, daar is niks op te zeggen.
Afstand en route waren prima!! De route had van mij nog uitdagender gemogen, maar hij was verder schitterend. Vind dat dat ook wel eens gezegd mag worden.
Less is bore

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 07 mei 2007 23:47

Quote: Origineel geplaatst door MarZ op 07 Mei 2007
ik heb daar nog niemand over gehoord of de site met de finish foto's heeft gevonden?

Ja inderdaad. Waar zijn de foto's te vinden die genomen zijn bij de finish?

superdamocles
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:53

superdamocles 08 mei 2007 00:12

Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 06 Mei 2007

Niet klagen allemaal: Met Shimano ben je zelden verzekerd van waar voor je geld

Volgend jaar maar de Campagnolo Fietschallenge!
Hij is super!

Plaats reactie