Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Gold Race 2007

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27562
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 21 apr 2007 19:05

Ze mogen trouwens wel een keer ophouden met dat idiote gedoe met én een polsbandje én een rugnummer, én een bikechip én een nummerplaatje. Ik heb alleen 't rugnummer op gedaan, de rest wel meegenomen maar niet gemonteerd (geen gezicht). Wat mij betreft een wassen neus en het nut van die bikechip zie ik ook niet. Ik kan prima mijn eigen tijd klokken en aan een oorkonde of medaille heb ik al helemaal geen behoefte. Liever €5.- of meer van de prijs af!

Het zal allemaal wel voor zwartrijders bedoeld zijn; nou ik heb er talloze gezien en de organisatie doet er toch weinig aan.

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 21 apr 2007 19:19

Toerrenners opgepakt na zware mishandeling
Twee deelnemers aan de Toerversie van de Amstel Gold Race zijn gearresteerd voor zware mishandeling. De slachtoffers waren de inzittenden van een auto, een man en vrouw uit Beek. Ze zijn zwaargewond in het ziekenhuis opgenomen. BRDe 42-jarige man en de 46-jarige vrouw reden zaterdag rond 12 uur in Schinnen achter de fietsers en wilden hen passeren. Daarbij toeterde de bestuurder, waarop de twee wielrenners de auto aan de kant dirigeerden. De inzittenden werden vervolgens in elkaar geslagen en geschopt en ook hun auto moest het ontgelden. De politie kon de twee toerrenners van 48 en 43 jaar uit Beverwijk later op de dag aanhouden in Valkenburg.

 
Gezellig al die 14000 fietsers in limburg!
Ik ben lekker de grens overgestoken en heb in België mijn rondje gedraaid, Ik ken iedere vierkante centimeter en hoef dan niet zo nodig file te rijden op de keuteberg. 
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

siral
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 25 nov 2005 22:08

siral 21 apr 2007 20:28

... en dat was dan het einde van de toerversie van AGR?
Fijn van die lui die het weer verpesten voor de mensen die wel goed gedrag vertonen.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 21 apr 2007 21:36

Ach, niet overdrijven. 14000 mensen op de fiets. Dat is een groot dorp. In een groot dorp wonen nu eenmaal rotzakken. Heeft denk ik weinig met fietsen te maken.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 21 apr 2007 21:38

Quote: Origineel geplaatst door Siral op 21 April 2007
... en dat was dan het einde van de toerversie van AGR?Fijn van die lui die het weer verpesten voor de mensen die wel goed gedrag vertonen.


Het is erg dat er zulke gasten rondrijden , maar die verpesten het heus niet voor de rest. Dat zij nooit meer de AGR mogen rijden , is een goede optie buiten de gang naar de rechtbank , want die zal er ook wel komen. Laat ze maar in Maastricht voorkomen , maar dan wel op de fiets vanuit Beverwijk , als het stormt vanuit het zuidoosten.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 21 apr 2007 21:40

Weet trouwens iemand de 'website' van het fotografen team dat op de keutenberg foto's namen. Hadden zwart met oranje t-shirts aan met hun website als opschrift, maar heb het niet in me opgenomen helaas, weet wel dat hij een mooie foto van me genomen heeft, anyone... ??

seniene
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2007 23:49

seniene 21 apr 2007 22:23

hihihihi.......lijkt me een goed plan
Het was inderdaad te doen voor een amateurke zoals ik. (de 100 km) Heeeerlijk weer, fijne fietsdag!
Hopelijk volgend jaar weer, maar dan meer km.
Wat heb jij gereden, who cares??

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 21 apr 2007 23:14

Heerlijke rit!

148 km totaal, precies 5 uurtjes, 29,5 gemiddeld dus.
Het klimmen ging buitengewoon lekker vandaag, weinig moeite om met de snelsten mee bergop te rijden en ook de kuitenbijters verliepen bijzonder soepel.

Wat ademt het toch sfeer als er zoveel mensen langs de Eyserbosweg en Keutenberg je aan staan te moedigen..

Enig punt van kritiek; wat fietsen er toch een hoop aso's rond die niet weten dat sneller verkeer links voorbij komt, het fietst middenop de weg of bijna links zodat ik de hele dag niets anders heb gedaan als pas op of pardon geroepen.

Ik heb eigenlijk geen mensen in forumtenue gezien, ik droeg de Salzburg editie van het nationaal team van Italie.
Science of Performance!

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 21 apr 2007 23:18

Quoten: Origineel geplaatst door patmaessen op 21 April 2007


Weet trouwens iemand de 'website' van het fotografen team dat op de keutenberg foto's namen. Hadden zwart met oranje t-shirts aan met hun website als opschrift, maar heb het niet in me opgenomen helaas, weet wel dat hij een mooie foto van me genomen heeft, anyone... ??

Volgens mij iets als "fotovansporter.nl''....

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 22 apr 2007 00:55

Vandaag ook meegedaan, 150km en bruto 5u26, vond ik best redelijk . De klimmetjes kunnen nog beter, maar op 't vlak maak ik redelijk veel goed.

07u39 over de startlijn, dus geen last van de drukte
wel de hele tocht met mouwtjes gereden, vond het toch fris.

Limburg blijft prachtig, en de organisatie vind ik gewoon goed: verzorging onderweg, alle vrijwillige piketpaaltjes, en ieder jaar weer nieuwe gadgets, leuk toch? Kortom weer een perfecte dag!
Natuurlijk valt er altijd wel wat te verbeteren, maar klagen vind ik overdreven. Ik hoop nog vele jaren mee te kunnen doen.

Bij terugkomst in het Hotel Maastricht zat een deel van de Raboploeg op het terras: Erik & Erik, Pieter Weenink, Flecha en Freire kwam net binnen.. leuk, profs 'in het wild' .

jandoedel
Forum-lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 jun 2006 17:45

jandoedel 22 apr 2007 01:59

Wat ben je toch gezegend wanneer je op de 150km een gemiddelde van 30 kunt fietsen. Ik kan (nog) niet zo snel en ik ben al blij met een gemiddelde van 25. En weet je waar ik de schurft aan heb: fietsers die me inhalen en dan liggen te zeiken dat ik rechts moet rijden terwijl ik zelf ook een fietser inhaal.
@Havana: bedenk wel dat die zwartrijders al het eten opeten waar jij voor betaald hebt en dat een paar duizend man niet kunnen inschrijven voor de AGR omdat de organisatie rekening moet houden met een paar duizend zwartrijders.....

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 22 apr 2007 08:39

Quote: Origineel geplaatst door Seniene op 21 April 2007
Wat heb jij gereden, who cares??


Ik heb er 100 gereden vandaag, alleen niet tijdens de AGR , maar van huis af in het Brabantse. AGR is mij te druk.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie