Alles over vakanties op én met de fiets

11-steden tocht

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 21 jan 2011 22:45

Vandaag op het lokale nieuws:

11 steden toertocht al VOLGEBOEKT:rolleye::D:D,wij gaan hier toch geen AGR toestanden krijgen:rolleye::rolleye:

gr der nepfries:):)

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 21 jan 2011 22:54

Oh netjes. Heb gelukkig mijn kaarten alweer besteld.

Ben nog wel opzoek naar een fiets! Het idee is om dit jaar samen met een vriend op riksja te gaan. Dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag.

ronald83
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 apr 2008 10:33

ronald83 22 jan 2011 13:46

[quote="mister_arby"] Dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag.
[/quote]

ja, niet doen. je rijd de andere 14.999 deelnemers in de weg met dat ding.

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 22 jan 2011 14:50

[quote="mister_arby"]Het idee is om dit jaar samen met een vriend op riksja te gaan.
[/quote]
Je bent gestoord

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 22 jan 2011 14:52

[quote="Ronald83"][quote="mister_arby"] Dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag.
[/quote]

ja, niet doen. je rijd de andere 14.999 deelnemers in de weg met dat ding.[/quote]

waarom de meesten zien de lol er wel van in toch?

kool486
Forum-lid
Berichten: 929
Lid geworden op: 17 dec 2006 11:44

kool486 22 jan 2011 15:07

druk tochtje, doe al jaren niet meer mee na zeker 18 deelnames.
veel verschil in niveau, qua fietsen, berijders en snelheid. gevaarlijk op de smalle fietspaadjes. ga je voor de gezelligheid en heb je geen haast, zeker doen door mooi Friesland.
Funny the way it is

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 22 jan 2011 18:22

[quote="Ronald83"][quote="mister_arby"] Dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag.
[/quote]

ja, niet doen. je rijd de andere 14.999 deelnemers in de weg met dat ding.[/quote]

Correctie we gaan met z'n tweeën, dan zouden het 14.998 deelnemers zijn. Naja het is dan ook geen wedstrijd en normaal gezien reden ze eerder mij in de weg.

[quote="Lavsson"][quote="mister_arby"]Het idee is om dit jaar samen met een vriend op riksja te gaan.
[/quote]
Je bent gestoord[/quote]

Dat klopt.

[quote="richard-w"][quote="Ronald83"][quote="mister_arby"] Dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag.
[/quote]

ja, niet doen. je rijd de andere 14.999 deelnemers in de weg met dat ding.[/quote]

waarom de meesten zien de lol er wel van in toch? [/quote]

Inderdaad dat dacht ik ook. Er zijn honderden idioten die mee doen op de vreemdste fietsen. Heb zelf de tocht al meerder malen op de racefiets gedaan, maar ook op de herenfiets met voordrager en afgelopen jaar op de vouwfietstandem. Tot nu toe stukken beter bevallen dan de racefiets.
Op zo'n fiets dan fietsen we prima met de groepen mee en anders was het alleen maar schreeuwen en fluiten dat we er langs wouden.
Daarnaast hopen we dat het nu weer beetje uitdaging wordt. Was afgelopen twee jaar nog top fit na afloop :)

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 22 jan 2011 18:31

[quote="mister_arby"]
[quote="richard-w"][quote="Ronald83"][quote="mister_arby"] Dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag.
[/quote]

ja, niet doen. je rijd de andere 14.999 deelnemers in de weg met dat ding.[/quote]

waarom de meesten zien de lol er wel van in toch? [/quote]

Inderdaad dat dacht ik ook. Er zijn honderden idioten die mee doen op de vreemdste fietsen. Heb zelf de tocht al meerder malen op de racefiets gedaan, maar ook op de herenfiets met voordrager en afgelopen jaar op de vouwfietstandem. Tot nu toe stukken beter bevallen dan de racefiets.
Op zo'n fiets dan fietsen we prima met de groepen mee en anders was het alleen maar schreeuwen en fluiten dat we er langs wouden.
Daarnaast hopen we dat het nu weer beetje uitdaging wordt. Was afgelopen twee jaar nog top fit na afloop :)
[/quote]

je moet van tevoren wel toestemming vragen aan 11steden bestuur valt op de site te lezen:


Deelname met voertuigen op meer dan twee wielen en/of op tandems, ingericht voor het vervoer van meer dan twee personen, is zonder voorafgaande toestemming van het bestuur niet toegestaan

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1991
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 24 jan 2011 21:50

Doen ze niet moeilijk over joh.

Ik ga 'm dit jaar niet rijden voor het eerst sinds jaren, ik zal het DK gaan rijden.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 15 mar 2011 17:51

Het maximumaantal deelnemers van 15.000 is bereikt. Mocht u nog niet hebben ingeschreven dan verzoeken wij u dit nu ook niet meer te doen. Het inschrijfgeld wordt niet meer geaccepteerd.

Er wordt nu verder gewerkt aan de administratieve verwerking van alle inschrijvingen. Eind april 2011 kunnen degenen die het inschrijfgeld hebben betaald de bestelde kaarten met de daarbij behorende informatie in de bus verwachten.
De inschrijvingen worden niet bevestigd. De afschrijving van het inschrijfgeld van uw bankrekening is uw bewijs van inschrijving. Eind april verzenden we de kaarten.

Voor tussentijds nieuws verwijzen we u graag naar de informatie op onze internetsite.

Liefhebbers die we nu teleur moeten stellen verwijzen we graag naar de tocht van pinkstermaandag 28 mei 2012. Informatie over de inschrijving voor de tocht 2012 vindt u na pinkstermaandag 13 juni 2011 op onze site.
De tocht van 2012 wordt een bijzondere tocht. De organisatie bestaat dan 100 jaar en dat wordt gevierd.



cyclelicious
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 22 jan 2009 17:04

cyclelicious 29 apr 2011 18:33

Vandaag heb ik mijn startkaart mogen ontvangen.
Ik zit in startgroep 21 (start: 07:40), maar ik ben geen type uitslaper...

Dus zou ik graag eerder willen starten, dus als iemand zijn vroege startkaart wilt ruilen, dan hoor ik dat graag via PM.

Thanx :-)

siemstra
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 feb 2010 16:34

siemstra 29 apr 2011 18:52

Yeahhhhh! Groep1...start 05.00u!!! NIET TE RUILEN EN NIET TE KOOP!!!!

Plaats reactie