Alles over vakanties op én met de fiets

Erik Dekker Classic

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 16 jun 2008 22:54

Gisteren de 2e EDC gefietst vanuit Hoogeveen helaas zeer weinig deelnemers,in de wandelgangen was er sprake van ca 900 ??? deelnemers !!!!
Bij de start om 8.00 uur het gebruikelijke NL weer regen regen re........n,gelukkig werd het weer droog kon gelukkig de regenjas uit.
Na de 1e verzorgingspost helaas alleen verder , de brommers en bussen die voorbij vlogen kon ik helaas niet aanklampen jammer.
Maar ik heb wel de 3 kaseie stroken gefietst 3 x 3,5 km,ook hier waren niet veel liefhebbers voor :rolleye::rolleye:
De 160 km heb ik in 6 uur afgelegd beetje debet was toch die kl........e wind bijna 60 km in die wind oprammen,ik wordt er echt niet vrolijk van.:rolleye::rolleye::)
de gr :D:D:D

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 17 jun 2008 13:19

Wat verwacht je ook met 20 euro inschrijfgeld...

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 17 jun 2008 14:58

Ik bedoelde niet zo zeer het inschrijfgeld maar het wegblijven van veel ingeschreven deelnemers:rolleye::rolleye:.
Je weet dat de org van de EDC dezelfde is als van de AGR,ik weet dat het een pak geld is maar je krijgt hier nog T-shirt wat past,en niet zoals bij de AGR dit jaar een paar handschoenen die een paar maten te klein zijn:rolleye::rolleye:

m.vr.gr:D:D:D

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 17 jun 2008 20:15

Och, het was gewoon een leuke tocht. Heb er veel plezier aan beleefd. De handschoenen van agr waren in goede maat ook niet prettig, het T-shirt van de EDC is wel heel leuk. Verder hadden wij door onze latere start eigenlijk geen last van de regen. Verder mooie tocht met weinig deelnemers. Wat is daar mis mee? Het is juist leuk om eens een andere route te rijden met een "klein clubje".
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 17 jun 2008 21:33

Sensei,
Het heeft inderdaad z'n charme zo'n kleine club en daar heb ik ook niets op tegen.Qua sfeer is het matig maar ja wat wil je als je op zondag door Drenthe crosst,je kan inderdaad lekker doorrijden geen getoeter etc.
En jij hebt mazzel gehad dat je bij de AGR passende handschoenen gekregen hebt,en ik begrijp ook van jou dat het ook flutmateriaal is dus spijt het mij niks dat ze mij niet passen :rolleye::rolleye:

ps is een forumrit toch wel leuker:p:p:)

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 17 jun 2008 21:56

ik heb ook meegereden dit jaar. Inderdaad veel geld, al gaat er 3 euro naar het goede doel (kinderen kankervrij). Vond het wel goed georganiseerd, route was duidelijk.

Die kasseienstrook voor de 2e etenspost (3,1 km lang op 110 km ongeveer) ging bij mij echt als een kanon! Niet onder de 30 km/u gekomen. Was ik wel tevreden mee, m'n fiets iets minder geloof ik. Uiteindelijk 29,5 km/u gemiddeld gereden over 160km, in een groepje van 10. Voor een stel studenten die wel wat biertjes gewend zijn niet verkeerd toch?

Weten jullie of de gemaakt videobeelden onderweg nog zijn te bezichtigen achteraf?

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 17 jun 2008 22:51

Erik
zie op de EDC site inloggen bij ind.rijder met de code die je gekregen hebt en misschien zie je beelden van je.
Van mij waren alleen beelden van start,aa en hunze en bij de vam,finish nada niente

su6

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 17 jun 2008 22:57

[quote="Diamond"]Erik
zie op de EDC site inloggen bij ind.rijder met de code die je gekregen hebt en misschien zie je beelden van je.
Van mij waren alleen beelden van start,aa en hunze en bij de vam,finish nada niente

su6[/quote]

Waar kan je je individuele code vinden? Ben wel benieuwd naar de beelden!
Moet wel zeggen dat ik in een team ben ingeschreven, niet individueel.

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 17 jun 2008 23:24

Erik,
als jij je hebt ingeschreven via internet heb jij een mail (bevestiging)gekregen met hierin voor jou een specifieke code.Deze code is belangrijk voor je.
Als je deze niet hebt neem contact op met org.

su6:D:D

bobjoke
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:58

bobjoke 19 jun 2008 13:10

Om 1 of andere reden alleen maar in de zon gefietst :) (in tegenstelling tot veel anderen)
Temperatuur was lekker, organisatie goed, bewegwijzering ook. Al met al een geslaagde dag

Plaats reactie