Alles over vakanties op én met de fiets

Maratona 2009

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 13 jul 2009 13:58

Bij de optie 'Gara' even de Maratona 2009 selecteren en dan bij Pettorale je startnummer invoeren en op Ricerca foto klikken. Of je zet de taal eerst even op engels.

Overigens weet ik nog van vorig jaar dat het even duurt voor alle foto's er op staan.

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 13 jul 2009 14:04

Thx, dat werkte een paar dagen geleden idd niet. Dus stonden de foto's er nog niet op. Nu vind ik er overgens nog steeds maar twee (waarvan eentje niet zichtbaar) dus nog maar even geduld hebben.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 13 jul 2009 20:19

[quote="Tyr W"]Ik had met m'n vrouw afgesproken om samen te fietsen, dus een goede tijd zat er niet in. [/quote]

[quote="Tyr W"]...........en zo eindigde na ruim 10 uur fietsen (waarvan voor mij 3,5 uur wachten) de Maratona.[/quote]

Ik weet niet hoe jij samen met je meis fietst maar als je 3,5 uur hebt staan wachten ben je gewoon naar boven geknalt en hebt daar van het uitzicht staan genieten totdat zij ook nog een keer aan kwam karren :) ????

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 14 jul 2009 11:57

[quote="Josebã"][quote="Tyr W"]Ik had met m'n vrouw afgesproken om samen te fietsen, dus een goede tijd zat er niet in. [/quote]

[quote="Tyr W"]...........en zo eindigde na ruim 10 uur fietsen (waarvan voor mij 3,5 uur wachten) de Maratona.[/quote]

Ik weet niet hoe jij samen met je meis fietst maar als je 3,5 uur hebt staan wachten ben je gewoon naar boven geknalt en hebt daar van het uitzicht staan genieten totdat zij ook nog een keer aan kwam karren :) ????

[/quote]
Hehe ik had een rekenfoutje gemaakt. Het was 2,5 uur wachten. Desalniettemin heb ik inderdaad op eigen tempo omhoog gereden en steeds bovenaan gewacht. Alleen op de Giau met de weersomslag heb ik halverwege ook een keer gewacht, en bij de Valparola was het zo rustig dat ik terug kon fietsen en dus niet hoefde te wachten.

Plaats reactie