Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Goldrace 2009

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 17 jan 2009 22:03

Och, er zijn zat mensen als je de deelnemerslijst doorneemt die dubbel ingeschreven staan, (waarschijnlijk door het trage inschrijven) dus er zullen zat startbewijzen te krijgen zijn
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

gbrand
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 24 dec 2006 13:46

gbrand 17 jan 2009 22:22

colnagofreak schreef:


Als ze dit willen controleren zal je bij het afhalen van je chip en stuurbord ook naar je legimentatiebewijs moeten vragen.

Lijkt me overigens wel verstandig, ik verwacht dat er ook een hoop gasten ingeschreven hebben die helemaal niet de intentie hebben de tocht te rijden maar om er beter van te worden via MP.

Dat druk je op deze manier de kop in!

Hoewel er voorlopig alleen nog maar mensen staan die inschrijfbewijzen zoeken!!!




Deze is al te koop en er is al 100 euro op geboden....
(met dank aan de buren)

Amstel Gold Marktplaats
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 17 jan 2009 22:43

[quote="havana"]
Organisatie doet trouwens ook bijzonder weinig tegen zwartrijders (die je natuurlijk kunt verwachten bij zo'n prijs).[/quote]

Zwartrijders? Het is gewoon openbare weg hoor! Ik rij ook zwart mee, naar niet omdat het te duur is: gewoon omdat het me niet lukte om me in te schrijven.

Dus rij ik vanuit thuis naar het meest dichtbij zijnde punt van de 150km route en dan waarschijnlijk tot in valkenburg onder aan de Cauberg die ik dan niet meer op fiets. Kan ik daar van een terrasje genieten. Ik krijg toch geen medaille....


Waarom rij ik mee als ik eigenlijk elke dag vanuit thuis dezelfde route kan rijden?: Omdat ik het gezellig vind!
Afbeelding

hieronimus
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2009 23:52

hieronimus 17 jan 2009 23:59

Ik ben te laat voor het inschrijven.

Is er iemand met een inschrijving voor de 125 km die ik over kan nemem?
.

jordy
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:12

jordy 18 jan 2009 12:12

Ik heb mij ook kunnen inschrijven, en ik heb tegelijk ook 2 andere renners ingeschreven. Maar nu las ik gister op de site van AGR dat de gegevens van de renner moeten kloppen met de gegevens van de eigenaar van de bankrekening waar het geld van afgeschreven wordt. Nu is het zo dat ik mijn bankrekeningnummer ook heb opgegeven bij die 2 andere renners, omdat zij het geld later zouden overmaken. Zou de organisatie hier daadwerkelijk een probleem van maken?

Ik heb overigens gister gelijk een mailtje gestuurd naar de organisatie, maar die zal in het weekend ook wel vrij hebben, dus verwacht ik tot morgen (maandag) geen reactie.

alpe
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 sep 2006 15:02

alpe 18 jan 2009 12:17

Ik sla um over, vond het net ff iets te druk vorig jaar.

Sensa

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 18 jan 2009 12:32

vol! verdomme! binnen 30 uur:S lekker dan
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

_cas_
Forum-lid
Berichten: 270
Lid geworden op: 24 jul 2006 13:03

_cas_ 18 jan 2009 13:32

[quote="Jordy"]Ik heb mij ook kunnen inschrijven, en ik heb tegelijk ook 2 andere renners ingeschreven. Maar nu las ik gister op de site van AGR dat de gegevens van de renner moeten kloppen met de gegevens van de eigenaar van de bankrekening waar het geld van afgeschreven wordt. Nu is het zo dat ik mijn bankrekeningnummer ook heb opgegeven bij die 2 andere renners, omdat zij het geld later zouden overmaken. Zou de organisatie hier daadwerkelijk een probleem van maken?

Ik heb overigens gister gelijk een mailtje gestuurd naar de organisatie, maar die zal in het weekend ook wel vrij hebben, dus verwacht ik tot morgen (maandag) geen reactie.[/quote]

Ik heb hetzelfde gedaan (1 team, 4 individueel en allemaal mijn rekeningnummer), zou je ons op de hoogte willen houden wat de organisatie hierover te zeggen heeft?

Het samenstellen van een team lukt trouwens ook nog steeds niet.

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 18 jan 2009 15:11

[quote="*Cas*"][quote="Jordy"]Ik heb mij ook kunnen inschrijven, en ik heb tegelijk ook 2 andere renners ingeschreven. Maar nu las ik gister op de site van AGR dat de gegevens van de renner moeten kloppen met de gegevens van de eigenaar van de bankrekening waar het geld van afgeschreven wordt. Nu is het zo dat ik mijn bankrekeningnummer ook heb opgegeven bij die 2 andere renners, omdat zij het geld later zouden overmaken. Zou de organisatie hier daadwerkelijk een probleem van maken?

Ik heb overigens gister gelijk een mailtje gestuurd naar de organisatie, maar die zal in het weekend ook wel vrij hebben, dus verwacht ik tot morgen (maandag) geen reactie.[/quote]

Ik heb hetzelfde gedaan (1 team, 4 individueel en allemaal mijn rekeningnummer), zou je ons op de hoogte willen houden wat de organisatie hierover te zeggen heeft?

Het samenstellen van een team lukt trouwens ook nog steeds niet.
[/quote]

Heren, volgens mij komt het niet goed,1 man maakt het team aan de rest schrijft in op dit team,je moet je eigen gevens invullen en er wordt dan per deelnemer geld afgeschreven. Als je ingeschreven staat (per e-mail bevestigd)kan je met de inlogcode je toevoegen aan bestaand team.(op dit moment nog niet mogelijk)

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 18 jan 2009 15:45

[quote="Kikkie"]vol! verdomme! binnen 30 uur:S lekker dan[/quote]

12000 startplaatsen vergeven in 30 uur. Dan wordt elke 9 seconden een startplek vergeven. Lijkt me nogal een makkie om dit als server bij te moeten houden. Organisatie van de AGR slaat hiermee zijn zoveelste flater.

Ter vergelijking:
Ik schreef me in voor de tour Transalp. Daar gaan 500 startbewijzen weg binnen 10 minuten. Dat is elke 1,2 seconden een inschrijving. En de site was gewoon normaal beschikbaar; geen enkele hik in de verbinding. Die Duitsers hebben dat toch ff beter voor mekaar.
Live fast; die young. mijn blog

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 18 jan 2009 15:48

Dat is natuurlijk compleet niet te vergelijken. Het gaat om het aantal gelijktijdige bezoekers. Niet om het uiteindelijke aantal inschrijvingen per seconde. Zo'n beetje heel toerfietsend Nederland zat constant de AGR site te F5'en.

Neemt niet weg dat de configuratie te krap is ingeschat maar als we eerlijk zijn had niemand een dergelijke run op de inschrijving verwacht.

tandjebij
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:37

tandjebij 18 jan 2009 16:35

Mocht er iemand zijn die om een of andere reden welke dan ook niet de AGR kan rijden dan zou ik graag die startplaats willen overnemen voor een maatje van me omdat we met zijn 4en zijn maar 3 man staan maar ingeschreven vanwege de belachelijke bereikbaarheid van de site


dus graag pm of mailtje

grtz Tandje Bij
Al wat goed is komt boven!!

Plaats reactie