Alles over vakanties op én met de fiets

Fietschallenge 2010

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 06 mei 2010 18:33

Ben nu toch wel benieuwd wat er niet in de openbaarheid mag komen ?
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 mei 2010 18:35

Denk ff na voordat je met je vingers op het toetsenbord begint te slaan, Geer...

Zou lekker zijn als Rodrick via een openbaar forum communiceert met de partners van Fiets... Voor zowel Fiets als Shimano is dit toch niet echt de hoofdactiviteit. Geef ze dus even de tijd om de boel te evalueren, ze hebben nog meer te doen.

Rodrick heeft hier al uitgebreid gereageerd en schijnbaar vinden sommige het nodig om Rodrick dan maar als zondebok neer te zetten :rolleye:
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

oegehiddema
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 dec 2007 09:32

oegehiddema 06 mei 2010 19:06

Mee eens, Amclassic-fan. Ik heb mijn punt gemaakt en mijn conclusies getrokken. Case closed.
http://oegehiddema.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3529
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 06 mei 2010 21:52

Naar mijn idee heb ik eerst mijn mening op een normale manier weergegeven. Die was niet positief maar dat mag. Daarna heb ik inhoudelijk gereageerd op de posts van Rodrick (zonder hem als zondebok aan te merken, maar ik reageer wel op wat hij heeft gepost) en ben daarbij keurig netjes gebleven.

Ik heb niemand geschoffeerd of beledigd. OK, ik ben kritisch geweest en scherp. Maar om daar nu het plakkaat emotionele oprisping op te plakken lijkt mee een beetje overdreven.

Ook voor mij case closed.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 06 mei 2010 22:03

Na al dat geruzie, gemekker en modder gooien over en weer van diverse partijen:

degene die het beter denken te kunnen doen, organiseer zelf iets !

En, oh wee als er dan iets aan te merken valt op jullie organisatietalent . . . dan is de SFC organisatie aan zet om te klagen.
Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen!
En ook graag met dezelfde middelen en insteek dan werken a.u.b.; met (deels) betaalde arbeidskrachten.
Tot slot, het is niet veplicht om mee te doen hè.
Gezien de bevindingen van de afgelopen jaren ben ik bewust niet gestart totdat het tegendeel wordt bewezen, en het zonder mopperen een leuk evenement is.
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 06 mei 2010 22:22

komt nogal kleinzerig over dit....

Prima dat deze Roderick tijd neemt voor een reactie, op de man af, hmm, dat is in dit geval misschien niet de netste methode nee.

Hij (lees : Roderick) kiest er echter ZELF voor om "zogezegd uit naam van de organisatie" zijn mening te ventileren op notabene een forum!

Als Roderick of de organisatie vervolgens problemen hebben met de manier van communiceren of reageren op een forum hadden ze ALLEEN via de officieele weg en op eigen Fiets Challenge website moeten communiceren!

- Roepen dat de organisatie nog bezig is met evalueren maar vervolgens als persoon toch een stelling in nemen is voorbarig en niet bijster slim....
- Roepen dat "Fiets voldoende tijd heeft besteed aan zelfreflectie" zonder dit ergens in het openbaar toe te lichten is zelfs erg naief...


Ik zal de beste man op basis hiervan maar geen rol als "persvoorlichter" toedichten ;)

Bottomline : Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren....
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

mm
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 jul 2008 21:50

mm 06 mei 2010 23:29

Er zit echt wel een luchtje aan het hele evenement!
Ze hebben niks geleerd van vorige mislukkingen!
Ieder jaar trappen ze er weer in die rijders jammer hoor.
Ga gewoon met de billen bloot en geef toe dat je gewoon niet een fatsoenlijk en betaalbaar iets kan neerzetten.
ga in de leer bij onze duitse en belgische organisatie`s zoals marathon`s ed.
Misfo`s

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12661
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 06 mei 2010 23:38

@daniel
Maar goed, ik heb gisteravond mijzelf direct maar ingeschreven voor de BartBrentjensChallenge in oktober. De ervaringen die ik er mee heb (3x) zijn een stuk positiever. Snap echt niet hoe het kan dat die organisatie het wel voor elkaar krijgt en Interim niet. (wedstrijdelement, klasseringen, goede tijdwaarneming, kloppende route, wel startvakken met voorrang voor licentiehouders en snelle rijders, geen grote last minute wijzigingen). En dat terwijl het een lus van 100km is door vele gemeenten en gebieden.
Dan heb ik nieuws voor je. Dat was daar in 2009 ook een ramp met de tijdwaarneming en dus niet leuk, er reden er ook honderden vekeer door verkeerde aanwijzingen/bordjes

Als je kan doe dan 2e pinksterdag de ardenne trophy, die is echt goed!

lucnoa
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:52

lucnoa 07 mei 2010 00:21

[quote="Rodrick"]Ik heb naast reageren hier op het forum ook nog wel wat andere dingen te doen: blaadjes maken, lekker fietsen, voor mijn kinderen zorgen. Daarbij heb ik al gereageerd en geen enkele behoefte om hier op het forum te in te gaan op emotionele oprispingen zoals die van Rikkert en MM. Ik begrijp dat een ieder betrokken is, wij ook, maar probeer het gewoon zakelijk te houden.
Dat Oege hier een PM van mij aanhaalt, typeert denk ik de persoon Oege Hiddema. Ik vind dat not done. In het kort heb ik hem gevraagd de verantwoordelijkheid te nemen als grote meneer in het peloton, waarop ik door zijn ploegleider ben gevraagd een aantal zaken niet in de openbaarheid te brengen. Ik houd me aan die afspraak en ga dus niet op de inhoud in. Dat Oege dat hier wel doet, zegt denk ik genoeg. Vorm daar verder je eigen oordeel over.

Genoeg daarover. Het is in ieder geval op dit moment zo dat Fiets voldoende tijd heeft besteed aan zelfreflectie. Ik vind het echter wel zo fatsoenlijk dat eerst met de betrokken partijen te communiceren voordat ik hier op een forum uit de doeken doe wat wij ervan vinden. Ik communiceer wel als ik wat te vertellen heb.[/quote]

Beste Rodrick , ik begrijp dat je nog andere dinges te doen heb in het leven zoals blaadjes maken, lekker fietsen en voor u kindjes zorgen enz . Maar als je dan toch de tijd hebt om de reacties hier op het forum te lezen zoals die van oa Rikkert en MM . Dan zouden die paar secondes extra tijd voor te reageren het verschil toch niet maken zeker ? De organisatie van de Fietschallenge is in handen van een bende amateurs die daarbij nog eens niet open staat voor ondervindingen van andere . Zoals bv een reactie van mijzelf op 28-4-2010 :

(((28-4-2010 : Start bij de mtb is blijkbaar onder het motto , eerst daar is eerst weg . Dit is oerdom van de organisatie ! Weet nog goed toen ik vorig jaar achteraan moest starten (eerste deelnamen) wat er allemaal gebeurde op die eerste klim . Stoep op stoep af enz. en dit tussen de geparkeerde auto’s . Ik zie het al voor me wat er gaat gebeuren als de betere achteraan moeten staan . Nogmaals oerdom ! Het is maar te hopen dat diegene die weten dat ze niet bij de snelste zijn niet teveel moeite gaan doen om van voor te starten anders brengen ze hun eigen en de snellere alleen maar in gevaar . Zet de 50 of 100 eerste van vorig jaar + licentie houders van voor in het eerste vak of laat iedereen gewoon starten wanneer ze willen en maak geen gezamenlijke start van . )))


Neen gezamenlijke start om dan achteraf op politie bevel de boel maar te splitsen per 100 voor de veiligheid ?
En zoals ik ook al eerder hier heb geschreven was ik bij de eerste die de vasttelling heb gedaan van dit amateuristisch gedoe en ben dan direct naar beneden gefietst om mijn gal komen uit te spuwen . Als het dan toch maar een gewone TT was dan hadden ze beter direct initiatief genomen en het parkoer gaan controleren !!!!!!!!!! Op dit moment moest er nog zeker 85% van de deelnemers passeren op de plaats waar alles fout liep , die hadden dan toch nog hun rit kunnen afmaken ?
Maak er voor volgend jaar een gewone TT van voor zowel op de weg als in het veld , vraag een aanvaardbaar bedrag voor inschrijving en zet om het kwartier iemand in om de bordjes te controleren en probeer er op deze manier terug iets van te maken waar iedereen achteraf content mee is !
Ps ik zie ook dat u voor het evenement wel redelijk actief was op deze pagina en u wel de tijd had voor te reageren . Waren toen uw kindjes nog niet geboren ?

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 07 mei 2010 01:21

Jongens jongens. Stelletje modder gooiers. Damn. Je hebt je beklag gedaan. Ze geven aan ermee bezig te zijn. Rodrick reageert al en ook dat word keihard neergesabelt.

Je zou ook even geduld kunnen hebben. Je kunt nog 100x melden dat de bordjes weg waren, de startvakken kut waren en weet ik het wat maar die bordjes komen niet terug.

Doe ff lekker rustig ipv alles wat door je koppie spookt klakkeloos hier neer te plempen. Alstublieft zeg.

lucnoa
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:52

lucnoa 07 mei 2010 08:54

[quote="TiesT"]Jongens jongens. Stelletje modder gooiers. Damn. Je hebt je beklag gedaan. Ze geven aan ermee bezig te zijn. Rodrick reageert al en ook dat word keihard neergesabelt.

Je zou ook even geduld kunnen hebben. Je kunt nog 100x melden dat de bordjes weg waren, de startvakken kut waren en weet ik het wat maar die bordjes komen niet terug.

Doe ff lekker rustig ipv alles wat door je koppie spookt klakkeloos hier neer te plempen. Alstublieft zeg.[/quote]

Ties T , ik hou niet zo van die schuif het maar van me af politiek (zowel hier op het forum als privé ) ,vandaar mijn vorige reactie . Als je iets fout doet(wat iedereen al is doet !) probeer het dan direct op te lossen . Maar als het enigszins kan , probeer het van te voren te vermijden (maar als je niet wil luisteren naar raad van andere zullen je eigen luizen later bijten ). En als je er totaal niets van gebakken hebt , geef dan tenminste uw excuus aan de mensen die je teleurgesteld hebt en probeer ze met een tegemoetkoming volgend jaar terug op het appel te krijgen !

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 07 mei 2010 11:41

[quote="Amclassic-fan"]Denk ff na voordat je met je vingers op het toetsenbord begint te slaan, Geer... [/quote]

Sorry hoor, jij vond het blijkbaar op een gezellige manier gaan...!

Ik doel hier niet op het organiseerde talent van iemand, wie dan ook binnen de SFC. Er was een discussie gaande tussen Rodrick en Oege, die blijkbaar ergens tijdens de SFC zijn oorsprong heeft gevonden. Beetje sneue reactie van je Amclassic-fan. Jammer.

En voor de verduidelijking. Ik bemoei mij me iets, wat op een openbaar forum wordt geschreven. Ik zie geen reden om daar niet op te mogen reageren. Het niveau van de discussie was aan het ontaarden in: "ik zeg niet wat ik heb gezegd, want dat wil ik niet, maar ik vind wat jij zei stom".
Dat ik daar Rodrick iets te stevig voor aanpakte, komt voort uit het feit voort, dat hij zaken in het midden wil laten. Fine with me! Maar begin er dan niet over, zonder een reactie te verwachten.

Daarnaast wil ik hier nog duidelijk zeggen dat ik de opstelling van Oege Hiddema wel kan waarderen. Hij komt op voor de 'kleine' renners in een cyclo peloton. Dat siert een echte topper. Maar discussies waarvan de inhoud niet openbaar gemaakt van dient te worden, moet je ook niet in het openbaar voeren. Zo wel, dan reageer ik!

De mensen van de SFC zullen tzt wel gepast reageren, daar twijfel ik niet aan!

En nu ga ik weer gezellig dingen schrijven, over roze Giro helmen en sokjes!

Plaats reactie