Alles over vakanties op én met de fiets

Fietschallenge 2010

menno
Forum-lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 27 mar 2005 19:17

menno 05 mei 2010 21:08

Ik vond het wel een leuke rit(voor de 3de keer gereden)alleen jammer dat er geen gouden zilveren of bronse tijden meer zijn.

stuur wel E-mails naar de organisatie maar hoor niks van de SFC.

[img=http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... large1.jpg]

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1746
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 05 mei 2010 21:29

[quote="menno"]stuur wel E-mails naar de organisatie maar hoor niks van de SFC.
[/quote] Te druk met geld tellen................
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

mm
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 jul 2008 21:50

mm 05 mei 2010 21:39

[quote="Daniel1975"]Rikkert, hij heeft al 2x heel duidelijk gereageerd. Wat verwacht je dan? Dat hij je persoonlijk een hand en een kus komt geven?
Hij heeft heel duidelijk aangegeven dat er geevalueerd gaat worden en er dan een terugkoppeling komt. Zoals Sjezer aangeeft richt je je pijlen op de verkeerde.

Over de reactie van MM zullen we het maar niet hebben, die is gewoon triest.[/quote]
Ook geld aan het tellen? lekker R de munnik helpen tellen!
Doet pijn he iets slecht organiseren, anderen doen het veel beter dan dit stel amateurs.

oegehiddema
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 dec 2007 09:32

oegehiddema 05 mei 2010 21:47

Rodrick schreef:Bij de deelname aan de cyclo zondagochtend hoort ook een stuk zelfreflectie: meten met jezelf kun je ook in een toertocht met tijdregistratie en dat is misschien voor sommigen een beter podium dan tussen de cyclobeulen.


Ik heb de reglementen van de Fietschallenge er nog eens bijgepakt en daar staat het volgende:
De Shimano Fiets Challenge Cyclo 2010 is toegankelijk voor alle hobby- en recreatiefietsers
Dit kan ik dan niet rijmen met de uitspraak van Rodrick.
http://oegehiddema.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 mei 2010 21:47

@MM: Als jij denkt dat AM-CF en ik ook maar IETS met de SFC te maken hebben heb je het goed mis. Dan heben je zeker vergeten wie er hier als een van de eersten zijn beklach geuit heeft?

Less is bore

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 05 mei 2010 23:20

Ik haak af: Rodrick heeft inderdaad gereageerd en meldt daarin dat ze gaan evalueren. Maar hij legt voordat er geevalueerd is al de bal bij de deelnemers neer die naar zijn zeggen een gebrek aan zelfreflectie zouden hebben. En daarop reageer ik weer, en geef alleen maar aan dat ik het op prijs zou stellen als hij aan zou geven hoe hij dit rijmt met aard van het evenement (hoe dat in eerste instantie bedoeld was). En volgens mij stelt Oege zich ook (terecht) die vraag.

Als de conclusie zou zijn: gebrek aan zelfreflectie bij de deelnemers, dan zou dat uit zijn evaluatie moeten blijken en niet reeds daarvoor. We moeten het niet gaan omdraaien.

Ik maak er vanaf heden geen woorden meer aan vuil.

En op een kus en een hand van Rodrick zit ik al helemaal niet te wachten.:p
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 06 mei 2010 00:47

LOL, Rikkert je bent te scherp :-)

Overigens prachtig om te zien dat de organisatie 5 dagen later (op de website of in overige media) nog steeds met geen woord rept over de compleet mislukte mtb cyclo! Men doet net alsof er niets aan de hand is....

Zelfs niets over een zogenaamde evaluatie, zou minimaal maar wel zo netjes zijn geweest! 3 weken later pas iets aan de berichtgeving doen op de website heeft ook geen zin, veel mensen zullen de organisatie dus niet meer serieus nemen.....

mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 mei 2010 10:48

[quote="klaas-kippegaas"]

Overigens prachtig om te zien dat de organisatie 5 dagen later (op de website of in overige media) nog steeds met geen woord rept over de compleet mislukte mtb cyclo! Men doet net alsof er niets aan de hand is....

Zelfs niets over een zogenaamde evaluatie, zou minimaal maar wel zo netjes zijn geweest! 3 weken later pas iets aan de berichtgeving doen op de website heeft ook geen zin, veel mensen zullen de organisatie dus niet meer serieus nemen.....

[/quote]
Hier ben ik het dus wel geheel mee eens.
Geen woord van de organisatie, alleen Roderick die als opdrachtgever het lef heeft gehad om naar buiten te treden.
Less is bore

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 06 mei 2010 13:33

Ik heb naast reageren hier op het forum ook nog wel wat andere dingen te doen: blaadjes maken, lekker fietsen, voor mijn kinderen zorgen. Daarbij heb ik al gereageerd en geen enkele behoefte om hier op het forum te in te gaan op emotionele oprispingen zoals die van Rikkert en MM. Ik begrijp dat een ieder betrokken is, wij ook, maar probeer het gewoon zakelijk te houden.
Dat Oege hier een PM van mij aanhaalt, typeert denk ik de persoon Oege Hiddema. Ik vind dat not done. In het kort heb ik hem gevraagd de verantwoordelijkheid te nemen als grote meneer in het peloton, waarop ik door zijn ploegleider ben gevraagd een aantal zaken niet in de openbaarheid te brengen. Ik houd me aan die afspraak en ga dus niet op de inhoud in. Dat Oege dat hier wel doet, zegt denk ik genoeg. Vorm daar verder je eigen oordeel over.

Genoeg daarover. Het is in ieder geval op dit moment zo dat Fiets voldoende tijd heeft besteed aan zelfreflectie. Ik vind het echter wel zo fatsoenlijk dat eerst met de betrokken partijen te communiceren voordat ik hier op een forum uit de doeken doe wat wij ervan vinden. Ik communiceer wel als ik wat te vertellen heb.

oegehiddema
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 dec 2007 09:32

oegehiddema 06 mei 2010 15:15

[quote="Rodrick"]In het kort heb ik hem gevraagd de verantwoordelijkheid te nemen als grote meneer in het peloton[/quote]

Natuurlijk dien ik het goede voorbeeld te geven, en daar ben ik me ook terdege van bewust. Maar op welk punt ben ik dan tekort geschoten? Ik heb de koersdirecteur netjes met twee woorden aangesproken, heb geen troep weggegooid, heb geprobeerd netjes te koersen en heb na afloop mijn ongezouten mening gegeven over dit evenement.
http://oegehiddema.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 06 mei 2010 16:13

Nogal makkelijk Oege. Ik heb een PM gestuurd en met je ploegleider afspraken gemaakt. Daar houd ik me aan en ga je dus niet van repliek dienen. Jij hebt blijkbaar andere normen.

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 06 mei 2010 18:31

Heren, ophouden nu. Doe dit lekker in PM's naar mekaar.

Zeker Rodrick, die niet alles uit de doeken wil doen. Daar hebben wij hier op het forum geen zak aan.


Plaats reactie