Alles over vakanties op én met de fiets

Fietschallenge 2010

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 05 mei 2010 09:22

[quote="TiesT"]En waar waren ze toen de prijzen werden verdeeld;)

[/quote]

Onder de warme douche?
~live fast, die young ~

_pino_
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 26 jan 2009 23:32

_pino_ 05 mei 2010 10:42

Warme douche!? was dat maar waar, persoonlijk reed ik op dat moment op de Viergrenzenweg, al vloekend en tierend op de wereld maar vooral op mezelf naar boven, vier grenzen!? de pijngrens I presume want die ben ik daar zondag een aantal keer tegengekomen, een stukje internet research leert echter dat er ooit de ministaat Moreset heeft gelegen, weer wat geleerd zullen we maar denken.

De vaststelling dat we er niet waren toen de hoofdprijzen verdeelt werden is een juiste, of dit nu inhoud dat we een slechte dag hadden of een dito gevoel aan deze cyclo overgehouden hebben :"Hell no!" Voor mij was dit de eerste cyclo als lid van Gaul! en tevens de eerste cyclo die ik serieus gereden heb, van een 590e plaats in de SFC van vorig jaar, toen ik nog niet eens wist wat een cyclo was, naar een top 30 dit jaar noem ik een aardige stap in de goede richting.

Vorig jaar reed ik de SFC dan ook nog als een toertocht, dit jaar als een heuse wedstrijd, de term 'Wielrennertje spelen' is links en rechts gevallen en daar sluit ik me volledig bij aan. De door Gaul! Cyclo Team geboden faciliteiten, de sfeer op locatie en het collectief toe- en beleven van deze cyclo is mij uitstekend bevallen en doet mij nu al uitzien naar de volgende afspraken. Wanneer we er zondag met een hoofdprijs of podiumplaats vandaan waren gekomen zou dit helemaal fantastisch zijn geweest, helaas pindakaas, ik denk echter dat er bij ons over de hele linie wel een tevreden gevoel overheerst en er menig persoonlijk doel voor het goede doel behaald is.
Gaul! is een landelijk toegankelijke vereniging van fietsers voor fietsers die gezamenlijk naar o.a. dit soort evenementen toeleven en voor het goede doel War Child rijden, met zes man bij de eerste dertig in een, in mijn ogen althans, sterk deelnemersveld en een groot contingent Gaul! rijders in het gehele startveld denk ik dat we kunnen spreken over een overall zeer geslaagde dag.

oegehiddema
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 dec 2007 09:32

oegehiddema 05 mei 2010 11:07

[quote="Rodrick"]Bij de deelname aan de cyclo zondagochtend hoort ook een stuk zelfreflectie: meten met jezelf kun je ook in een toertocht met tijdregistratie en dat is misschien voor sommigen een beter podium dan tussen de cyclobeulen.[/quote]

Bij deze wens ik de organisatie veel sterkte en succes met de evaluatiesessie van de Fietschallenge 2010. Hopelijk met een gezonde dosis zelfreflectie! Want het persoonlijke bericht dat de heer Rodrick de Munnik naar mij heeft gestuurd, sterkt mij alleen maar in mijn beslissing om hier nooit meer terug te komen. Want in plaats van inhoudelijk in te gaan op mijn kritiekpunten, wordt geprobeerd de zwarte piet naar 'ons' door te schuiven. Jammer!
http://oegehiddema.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37645
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 mei 2010 11:22

Oege, het zou je sieren om zulke dingen tussen jou en Roderick te houden....
Less is bore

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3524
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 05 mei 2010 11:22

[quote="Oege Hiddema"][quote="Rodrick"]Bij de deelname aan de cyclo zondagochtend hoort ook een stuk zelfreflectie: meten met jezelf kun je ook in een toertocht met tijdregistratie en dat is misschien voor sommigen een beter podium dan tussen de cyclobeulen.[/quote]

Bij deze wens ik de organisatie veel sterkte en succes met de evaluatiesessie van de Fietschallenge 2010. Hopelijk met een gezonde dosis zelfreflectie! Want het persoonlijke bericht dat de heer Rodrick de Munnik naar mij heeft gestuurd, sterkt mij alleen maar in mijn beslissing om hier nooit meer terug te komen. Want in plaats van inhoudelijk in te gaan op mijn kritiekpunten, wordt geprobeerd de zwarte piet naar 'ons' door te schuiven. Jammer![/quote]

Jammer dat meneer de Munnik niet gewoon reageert op het forum. Ik heb ook de moeite genomen om te reageren op zijn bericht. Ik zou het erg prijs stellen als hij op zijn beurt de moeite zou nemen te reageren. Hij neemt ten slotte deel aan een forum.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

oegehiddema
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 dec 2007 09:32

oegehiddema 05 mei 2010 11:38

[quote="Daniel1975"]Oege, het zou je sieren om zulke dingen tussen jou en Roderick te houden....[/quote]
Ik houd van transparantie, en de PM van R. naar mij is in mijn ogen tekenend voor de opstelling van deze organisatie. Bovendien heb ik niet letterlijk gequote maar alleen de strekking van zijn bericht weergegeven. Uiteraard behouden jullie het recht om mijn berichten desnoods te verwijderen. Dat respecteer ik dan wel. Ik heb geleerd om als er iets niet goed gaat, de fout eerst bij jezelf te zoeken.
http://oegehiddema.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37645
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 mei 2010 12:17

Ik verwijder niks hoor Oege, nergens voor nodig.
Less is bore

mm
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 jul 2008 21:50

mm 05 mei 2010 14:45

[quote="Rikkert"][quote="Oege Hiddema"][quote="Rodrick"]Bij de deelname aan de cyclo zondagochtend hoort ook een stuk zelfreflectie: meten met jezelf kun je ook in een toertocht met tijdregistratie en dat is misschien voor sommigen een beter podium dan tussen de cyclobeulen.[/quote]

Bij deze wens ik de organisatie veel sterkte en succes met de evaluatiesessie van de Fietschallenge 2010. Hopelijk met een gezonde dosis zelfreflectie! Want het persoonlijke bericht dat de heer Rodrick de Munnik naar mij heeft gestuurd, sterkt mij alleen maar in mijn beslissing om hier nooit meer terug te komen. Want in plaats van inhoudelijk in te gaan op mijn kritiekpunten, wordt geprobeerd de zwarte piet naar 'ons' door te schuiven. Jammer![/quote]

Jammer dat meneer de Munnik niet gewoon reageert op het forum. Ik heb ook de moeite genomen om te reageren op zijn bericht. Ik zou het erg prijs stellen als hij op zijn beurt de moeite zou nemen te reageren. Hij neemt ten slotte deel aan een forum.[/quote]

Meneer de munnik reageert voorlopig niet want zit ergens z`n fouten te overdenken op de kosten die de rijders teveel hebben betaalt voor weer zo`n stomme Fietsevenement waar ALTIJD iets aan verdient moet worden
Bah

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 05 mei 2010 15:30

Jullie richten de pijlen op de verkeerde (Roderick). Als medewerker van Fiets heeft hij vanaf de zijlijn misschien wel inbreng, maar je kunt hem moeilijk verantwoordelijk stellen (en nee, ik heb geen aandelen Fiets). Ik heb het eerder gezegd: kijk naar Duitse marathons, de BBC en andere grote organisaties. Het kan wel voor een soortgelijk bedrag. Alleen is het bij de SFC nog niet gelukt tot op heden...

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 mei 2010 16:03

Precies, bovenstaande reactie slaan nergens op. Fiets en Shimano sponsoren, maar zijn niet de organisator.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3524
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 05 mei 2010 18:31

Bovenstaande reacties slaan nergens op ? Ik reageer op het verhaal dat meneer de Munnik hier zelf heeft gepost. Meer niet, minder ook niet.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37645
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 mei 2010 18:55

Rikkert, hij heeft al 2x heel duidelijk gereageerd. Wat verwacht je dan? Dat hij je persoonlijk een hand en een kus komt geven?
Hij heeft heel duidelijk aangegeven dat er geevalueerd gaat worden en er dan een terugkoppeling komt. Zoals Sjezer aangeeft richt je je pijlen op de verkeerde.

Over de reactie van MM zullen we het maar niet hebben, die is gewoon triest.
Less is bore

Plaats reactie