Alles over vakanties op én met de fiets

la Vaujany

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 22 apr 2011 20:27

[quote="mispoes"]Ik vind 't niet erg om ergens achteraan te eindigen maar ik wil nooit, lees NOOIT, meer zo'n stuk met de bezemwagen achter me rijden.
Vandaar mijn vraag.
[/quote]

Da's inderdaad niks. De hele tijd een auto achter je aan. Volgende keer gewoon even laten passeren dan is dat ook weer opgelost. ;)

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 23 apr 2011 02:09

[quote="mispoes"]
Vorig jaar heb ik ongetraind en met de nasleep van een ongeluk in m'n lijf la Madeleine (de cyclo) gefietst en heb toen de laatste 30 km ofzo met de bezemwagen in m'n kielzog gereden.
La Madeleine is ook een kleine cyclo (ca. 200 deelnemers) en er werd door pak 'm beet 99% van 't deelnemersveld als een dolle gekoerst.
Ik vind 't niet erg om ergens achteraan te eindigen maar ik wil nooit, lees NOOIT, meer zo'n stuk met de bezemwagen achter me rijden.[/quote]

Nou, aan de andere kant van de bezemwagen was het ook geen pretje... ik was wat te laat gestart vorig jaar en moest in doldwaze achtervolging op het peleton... van groepje naar groepje gereden en uiteindelijk op de aanloop van de Madeleine het voorste peleton kunnen aansluiten, maar compleet gaargekookt van de solo tijdrit... Wel een mooie cyclo overigens!

Plaats reactie