Podcast #16: Het is druk in het bos, hoe gaan we daarmee om?
De bossen zijn overvol met mountainbikers, gravelbikes, wandelaars,...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Gewoon je gewicht op 52 kg instellenEdwin schreef: ↑02 okt 2020 15:49Hi MrCoffee, zo te lezen zou het voor jou een doel kunnen zijn om zoveel mogelijk uit je beperkte tijd te halen. Dat gaat denk ik makkelijker als je het goed in een vast stramien giet. Om me heen hoor ik wel vaker dat men die behoefte heeft. Vaak ook om, zoals jij ook aangeeft, die stok achter de deur te hebben.
Ik zit nu in de tweede week en heb morgen een leuke uitdaging. Ik mag/moet meefietsen bij ons Weekend Warriors Zwift evenementje, met dit weekend als thema 'Klimmen' (zwift.com/events/view/1100536).
Ik rijd mee met de 50km, Léon van Bon doet de 90km versie. Maar ik moet eigenlijk een D1 training van 2 uur afwerken. Dus dat wordt heel rustig aan al die hoogtemeters pakken en het zo proberen te timen dat ik rond de twee uur bezig ben. Lijkt me lastig als de andere deelnemers er direct als een dolle vandoor gaan![]()
Je moet boswielrennen niet verwarren met MTB'en hè?
Edwin is gek op het verschijnsel MTB en ook een dagje downhillen is aan mij wel besteed. Ik reed de Zwitserse bergen al af toen er nog geen vering op de mtb zat en je nog niet met de fiets in de lift mocht. Op een Giant (volgens mij een Terrago) met velgremmen en een dicht achterwiel (plastic platen) met dezelfde gekleurde driekhoekjes gespoten als op het frame. Was toen übercool
Precies de reden dat ik geen schema's wil. Zones, brrrr. Je gaat je plezier toch niet laten dicteren door getalletjes waar je onder, boven of tussen moet blijven?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers