Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Hematocriet!

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16203
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 23 aug 2019 13:28

synapse schreef: 23 aug 2019 08:48 Het houdt het forum in elk geval overzichtelijker dan wanneer er oeverloos wordt doorgeouwehoerd op een vraag die met twee á drie reacties klaar is, zoals hier gebeurt.
5 pagina's bijna alleen over al dan niet trollen....
Ach, de insiders weten al lang dat je dit topic beter kan overslaan en de nieuwe forumleden die het openen zulle waarschijnlijk amateurwielrenners zijn de op zoek zijn naar een goed adresje om hun hematocriet een paar puntjes te verhogen. Daar hoef je geen medelijden mee te hebben :mrgreen: .
Campagnolo Ultra Dork

bever
Forum-lid
Berichten: 2122
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 23 aug 2019 19:43

Nee_Nee schreef: 23 aug 2019 10:10
bever schreef: 22 aug 2019 19:59
Karl66 schreef: 22 aug 2019 13:57 Dat is hetzelfde als die mensen, die niks met de wielersport hebben maar even een vraag komen dumpen omdat ze hun terugtraprem moeten repareren. Die mensen komen hier eenmalig, dumpen een vraag, pikken het antwoord op en voegen verder helemaal niks aan het forum toe.
Wat is daar precies het probleem van ?
Dat soort vragen kun je gewoon negeren en overslaan. (Dit was de ingetrapte open deur voor vandaag)
Nee, leg eens uit ?

Moet iedereen iets toevoegen ? En wat is de definitie van toevoegen ? Sommige mensen weten gewoon echt niet waar ze een antwoord moeten zoeken en dan lijkt dit me toch wel een aangewezen platform daarvoor. 1 bevredigend antwoord kan dan al heel nuttig zijn voor de desbetreffende TS
Ik stel ook heel veel domme vragen hier, maar heb ik dan meer krediet omdat ik 1000+ posts heb ? Het lijkt dan wel een soort elite clubje te worden waar de meeste posts tellen voor het krediet wat je opbouwt. Moeten we niet willen toch :)

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 24 aug 2019 00:33

Over trol en trollen :Komt uit Scandinavie, meer specifiek vooral uit noorwegen. en was een mithisch wezen.later werden ze voorgesteld als een reusachtig, lelijk wezen en onzindelijk. die mense, aan,vielen.
Voor internet gebruik; is het een pester of een persoon die berichten plaatst om emotionele reacties uit te lokken, zoals woede, irritatie en verdriet. Persoonlijk meen ik dat het er om gaat mensen te bachen of belachelijk te maken of voor de gek houden, zou ook kunnen (komt uit mijn studiewerk. Maar waar ligt de grens :mrgreen:

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 24 aug 2019 00:55

Wat is een trol en trollen ; Een trol is een scandinavische figuur' en een mythisch wezen
Later werd ze /hij opgevoerd als een reusachtig/lelijk en onzindelijk bovennatuurlijk wezen die mensen kon bedreigen en zelfs opeten..
De internet verklaring luidt in de eerste instantie , PESTEN of nog ,
, een persoon die berichten laat om emotionele reacties uit te lokken (woede/verdriet en irritatie). Persoonlijk zie ik hier ook nog een middel om personen te bachen of belachelijk te maken. :mrgreen:

ps.dubbel verzonden ik zag mijn eerste post niet verschijnen was in het topic. excuses.

Plaats reactie